رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تعریف جالب پنه‌لوپه کروز بازیگر سرشناس از همکاری با اصغر فرهادی

حالا که فرهادی کار خود را با «فروشنده» به اتمام رسانده به فیلمنامه پروژه اسپانیایی‌اش بازگشته است.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده کمپانی «ال دسو» به سرپرستی پدرو و آگوستین آلمادوار و الکساندر ماله‌گای در کمپانی فیلم ممنتو است. ماله‌-گای که پیش از این تهیه‌کنندگی دو فیلم «گذشته» و «فروشنده» را بر عهده داشته، می‌گوید: پروژه‌ اسپانیایی‌زبان فرهادی برآمده از آرزوی این کارگردان و پنه‌لوپه کروز در همکاری با یکدیگر است.

او درباره داستان فیلم به ورایتی گفته است: «این فیلم تریلری روانکاوانه است که گریزی به داستان‌های آگاتا کریستی دارد. فیلمنامه‌‌ این فیلم خواندنی است.»

 آگوستین آلمادوار نیز درباره همکاری با اصغر فرهادی گفته است: «این فیلم تقاطعی فرهنگی و صنعتی ایجاد می‌کند که در این زمان بسیار ارزشمند است. ما فیلم‌های فرهادی را تحسین می‌کنیم و در مورد سینما باید بگویم تشابهات و منافع مشترکی را دنبال می‌کنیم. پیش‌از این‌چنین دلبستگی‌ای را به هنرمندان بزرگی همچون گیلرمو دل تورو داشتیم که این دلبستگی به تولید فیلم («ستون فقرات شیطان» ٢٠٠١) منجر شد.»

فرهادی جزییات تازه‌ای درباره این فیلم ارایه نمی‌دهد جز اینکه درباره زندگی روستایی یک زوج است. فرهادی پیش از این نیز بارها رابطه یک زوج را بررسی کرده بود؛ در درام «فروشنده» واکنش‌های زوجی بی‌قرار را در برابر تجاوز به حریم خصوصی به تصویر کشید. در این فیلم شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نقش زوج هنرپیشه‌ای را بازی می‌کنند که حین بازی در نمایش «مرگ فروشنده» اثر آرتور میلر، زنجیره‌ای از پیشامدهای ناگوار پایه‌های زندگی این زوج را متزلزل می‌کند. فرهادی خود معتقد است هنگام نوشتن فیلمنامه‌ ناخودآگاه به درون‌مایه روابط یک زوج بازمی‌گردد. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «نوشتن من همین‌طوری است. مشکلی با آن ندارم. نکته‌ای باستانی و اولیه در مورد رابطه یک زوج وجود دارد که همزمان با مواجه شدن با مشکلات این عصر دستخوش تغییر می‌شوند. رابطه یک زوج احتمالات و فرصت‌های زیادی را برای داستان‌سرایی ایجاد می‌کند.»

 او پیش از این درباره ساخت پروژه اسپانیایی‌زبانش با بازی کروز و باردم گفته بود: «اگر فیلمنامه‌ام را به موقع تمام کنم و از آن رضایت داشته باشم، شخصیت‌های اصلی فیلمم کروز و باردم خواهند بود.» حالا پنه‌لوپه کروز در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه در روزنامه اسپانیایی La Vanguardia منتشر شد، تایید کرده است که در این فیلم بازی خواهد کرد: «فرهادی نوشتن فیلمنامه این پروژه را به پایان رسانده است و در این فیلم حضور خواهیم داشت.» کروز درباره این فیلم می‌گوید: «قرار است این فیلم در اسپانیا جلوی دوربین برود اما نمی‌دانیم در کدام شهر. داستان درامی جدی است که برای بازیگرانش یک نعمت است و همکاری با کارگردان «جدایی نادر از سیمین» شکوهی دست‌نیافتنی است.»

کروز و باردم در حال حاضر در فیلم «اسکوبار» به کارگردانی آندریا دی استفانو مقابل یکدیگر به ایفای نقش می‌پردازند. این دو از سال ٢٠٠٨ و بازی در فیلم رمانتیک کمدی «ویکی کریستینا بارسلونا» ساخته وودی آلن با یکدیگر همبازی نشده بودند. کروز فرصت هم‌بازی شدن با همسرش در تازه‌ترین فیلم فرهادی را خارق‌العاده می‌داند و می‌گوید: «هیچ‌کس برنامه‌ریزی‌اش را نمی‌کند و قرار نیست همیشه من و خاویر کنار همدیگر بازی کنیم اما اگر همه‌چیز برای هر دوی ما جور باشد، چرا که نه؟»

گرچه اصغرفرهادی زبان اسپانیایی نمی‌داند اما با ساخت فیلم «گذشته» ثابت کرد از پس ساخت فیلم به زبان خارجی برمی‌آید. انتظار می‌رود فرهادی فیلمبرداری این فیلم را سال آینده میلادی کلید بزند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد