رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تصاویر این دختران معصوم فوتبالیست ، برای قهرمانی می روند

خبرآنلاین: در روزهایی که هیاهوی بحث تعلیق فوتبال ملی همه حواشی فوتبال ایران را پر کرده ، ۲۳ دختر زیر ۱۳ سال کشورمان خیلی غریبانه راهی سریلانکا شدند تا اولین بار در این رده سنی ، کشورمان را صاحب قهرمانی دختران آسیا کنند. آنها در شرایطی راهی این سفر طولانی شدند که هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال غیر از ۳ مربی و البته نماینده ویژه حراست وزارت ورزش که به همراه تیم بود ، برای بدرقه شان نیامده بود. ساعت ها الافی برای تهیه دلار ، کارهای مربوط به خروجی و البته بی خوابی تا صبح تنها بخشی از مشکلاتی بود که این خانم کوچولوها تحمل کردند. دخترانی که از شمال تا جنوب کشور گستره جغرافیایی شان بود برای حضور در تیم ملی. بچه هایی که تمام مدت با همان پوششی بودند که در زمین مسابقه هم به میدان می روند. هد بندهایی که روی مقنعه های پوشیده شان کشیده بودند و البته مقنعه های شان به تنهایی این قدر پوشیده بود که برای نشستن در فرودگاه نیازی به این هدبندهای کشی نداشته باشند اما آنها که قرار است نماد دختران محجبه فوتبالیست ایران باشند ، بی کوچکترین حرفی همان عملی را انجام می دادند که مد نظر نماینده وزارت ورزش بود.

حضور این دختران در فرودگاه چه در فرودگاه امام(ره) و چه دوحه ، سبب شده بود تا تمام توجهات مسافران به آنها باشد. مسافران هم وطن مدام از حال شان می پرسیدند و از فوتبال بازی کردن شان و خارجی ها هم با تعجب غرق در تماشای شان بودند.

در ورای این کوشش اما نکته دردناک این است. فوتبال ما که دولت داعیه اداره اش را دارد برای اعزام دخترانش به مسافرتی بین المللی از لباس هایی استفاده می کند که از چند صد متری هم کیفیت نازلش نمایان است و حتی برای این بچه ها کفش هایی همسان گرفته نمی شود تا لباسی فرم شده داشته باشند .

دخترانی که البته بی توجه به همه این اتفاقات تنها به قهرمانی می اندیشند. دخترانی که در میان شان می شود دختر عموی خردسال یونس گرائیلی گلزن سابق فجر سپاسی و نساجی را هم دید که همه می گویند او قرار است آقای گل بازی ها شود!

کاش آقای وزیر ، مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و دیگر متولیان ورزش کشور تنها این تصاویر را یکبار مرور کنند. آیا حق بچه های با استعداد ما این است؟

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد