رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تصاویر:اجرای دو برنامه ویژه فجر با فرزاد حسنی

افتتاح شبکه هیسپان تی وی، اجرای دو برنامه ویژه فجر با فرزاد حسنی، سانسور فیلم تلویزیونی “سپیده”، نمایش تصاویری از فردین بعد از ۳۰ سال، خبر تاسیس شبکه فرانسوی زبان و دیدار اهالی رادیو و تئاتر با یکدیگر از خواندنی‌ترین اخبار یک هفته اخیر رادیو و تلویزیون است.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته اخیر در رادیو و تلویزیون سرشار از اتفاقات خبری و رویدادها و اخبار قابل توجه بود.

از برگزاری جشن چهل سالگی شبکه اول سیما می توان به عنوان سرفصل اخبار هفته اخیر نام برد که با حضور گسترده هنرمندان برگزار شد و حاشیه های جالبی به همراه داشت. برای مثال ابراهیم حاتمی‌کیا در این مراسم برای دریافت جایزه‌اش روی سن پرید! کاری که از سوی ضیاالدین دری هم تکرار شد.

Persianv.com At site

از حرف های جالب حضار نیز می توان به سخن امیر جعفری اشاره کرد که گفت: من قد دارم اما قیافه ندارم! علیرضا خمسه نیز زمانی که به روی سن رفت در پاسخ به همین اظهار نظر درباره خودش گفت: من قد ندارم اما قیافه دارم!

محمدرضا شهیدی فر نیز که بعد از پخش برنامه با حضور عماد افروغ پذیرای نقد و نظرات بسیاری شده بود گفت: حالم خوب است اما می دانم باور نمی کنید!

سانسور فیلم تلویزیونی “سپیده” از دیگر اتفاقات حاشیه برانگیز این هفته سازمان صدا و سیما است. یکی از دراماتیک ترین صحنه های این فیلم که به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی با مضمون رضا و توکل ساخته شده بود، به بهانه غم انگیز بودن حذف شد که این امر علاوه بر ناراحتی مخاطبان و ضربه به فیلم اعتراض سازندگان را نیز به دنبال داشت.

Persianv.com At site

پخش صحبت‌های محمدعلی فردین در سال ۱۳۵۷ در برنامه “هفت” از جنجالی ترین اتفاقات هفته گذشته است. فریدون جیرانی از مخاطبان برنامه خواست تا گزارشی از افتتاح شبکه نمایش ببینند و در ادامه این گزارش، دقایقی از نشستی به روی آنتن رفت که ۳۳ سال پیش برگزار شده بود و در این فاصله نیز هیچگاه تصویری از فردین در قاب نقره ای تلویزیون دیده نشده بود.

پخش این برنامه با توجه به سخنان ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما بود که سینمای ایران در سال‌ پایانی حکو‌مت پهلوی را بحرانی خوانده بود و گزارش برنامه‌ “هفت” نیز در حقیقت مستند نگاری همین اتفاق بود.

در این میزگرد افرادی چون محمدعلی فردین بازیگر، کارگردان و سینمادار، عباس شباویز تهیه کننده سینما و انوری رئیس انجمن سینماداران حضور داشتند و فردین در این میزگرد وضعیت سینما و رابطه آن با دولت وقت را شبیه رابطه پدر و فرزندی دانست که در آن پدر هیچ یک از وظایف خود را در قبال فرزند انجام نمی‌دهد و از فرزندش هم تقاضا دارد که هر چه می‌گوید گوش کند و به فکر آبروی او هم باشد.

Persianv.com At site

آغاز پخش سریال ششمین نفر به کارگردانی بهمن گودرزی از دیگر رویدادهای هفته اخیر بود. این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی برای دهه فجر آماده شده است و پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، عسل بدیعی، کامران تفتی و رحیم نوروزی از جمله بازیگران آن هستند.
– در روزهای اخیر همچنین جمعی از مدرسین حوزه و دانشگاه در نامه به رئیس صداوسیما از پخش فیلمی با عنوان “ندای درون” که زندگی‏نامه دونالد والش یکی از مروجین عرفان‎های کاذب بود انتقاد کردند و پخش سریال “آشپزباشی” که به تبلیغ یکی از شبه‎عرفان‎های خرافه‏گونه شرقی “فنگ‎شویی” پرداخت و سریال “پنجره” که افکار یکی از رهبران معنویت‎های کاذب یعنی پائولو کوئیلیو بود نیز از دیگر موارد اعتراض آمیز قید شده در این نامه بود.

– این هفته اخبار ارسال شده از سوی روابط عمومی شبکه های گوناگون بیشتر به معرفی ویژه برنامه های دهه فجر اختصاص داشت و تمامی شبکه های رادیویی و تلویزیونی گزارشی از اقدامات بسیار خود در راستای هرچه باشکوه برگزار تر شدن دهه فجر را به رسانه ها ارائه دادند.

– سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از تولید و پخش ۳۱ مستند با موضوع راهیان نور در ۳۱ استان کشور در ایام برپایی اردوهای راهیان نور خبر داد.

– هفته گذشته مرشد احمد جذاب از میان ما رفت. مراسم تدفین این هنرمند پیشکسوت نیز با حضور مسئولان ورزشی و مسئولان رادیو و هنرمندان برگزار شد.

مرشد احمد جذاب پیشکسوت ورزش زورخانه سال‌ها برای بزرگانی چون جهان پهلوان غلامرضا تختی ضرب می‌گرفت و سالیان سال در رادیو سراسری جمهوری اسلامی ایران همراه با برادران شیر خدا با ضرب و زنگ زورخانه صبح ایرانیان را با یاد خداوند یگانه و ذکر مولا علی علیه السلام آغاز می‌کرد.

– برگزاری جشن فجر و تجلیل از برترین‌های شبکه جام‌جم در کیش نیز معرفی بسیاری از چهره ها به عنوان هنرمندان برتر را به دنبال داشت. در این مراسم چند روزه از هنرمندانی چون محمدعلی اینانلو، شهاب حسینی، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نرگس محمدی و… تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

– این هفته مدیر رادیو ایران در نشست تشریح ویژه برنامه‌های این شبکه در دهه فجر گفت: پخش افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر و همچنین اختصاص چند برنامه به این رویداد در دستور کار رادیو ایران قرار دارد که فرزاد حسنی اجرای این برنامه با عنوان “نقش اول” را بر عهده خواهد داشت.

– نکته جالب توجه دیگر آنکه بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان نیز در نشست خبری این شبکه از اجرای برنامه ویژه جشنواره فیلم فجر توسط فرزاد حسنی خبر داد تا این مجری و گوینده محبوب به مناسبت این پرکاری حاشیه ساز شود.

– علیرضا خمسه دبیر دومین دوره معرفی برترین‌های کمدی سینمای و تلویزیون ایران گفت: دومین دوره جشن لبخند آفتاب به همت موسسه نسل آفتاب با هدف تجلیل از چهرهای برتر کمدی سینمایی و تلویزیونی سه سال اخیر ایران ۶ اسفند ماه ۹۰ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال در حوزه سینما بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن و مرد کمدی، بهترین فیلمنامه و در بخش مجموعه‌های تلویزیونی بهترین بازیگر مرد و زن مجموعه‌های تلویزیونی و بهترین مجموعه تلویزیونی کمدی معرفی می‌شود.

– برگزاری نشست خبری در رابطه با بفرمایید شام ایرانی یکی دیگر از اتفاقات جالب توجه این هفته بود. بیژن بیرنگ تهیه کننده برنامه در این نشست اعلام کرد: بسیاری‌ از بازیگران حاضر نبودند که دوربین به داخل خانه شخصی آن‌ها برود اما هنرمندانی که در این مجموعه هستند ما را ‌پذیرفتند و ترسی از نشان دادن زندگی شخصی خود نداشتند، زیرا آن‌ها خودشان را بازی می‌کنند.

– همچنین این هفته اعلام شد نگارش ۱۰ قسمت از فیلمنامه مجموعه “خبرنگاران” به کارگردانی بهرام بهرامیان با نام جدید “حال ما خوب است” توسط احمد رفیع‌زاده به پایان رسیده است.

– علی اصغر جعفری که پیش از این از ساخت سریالی از سوی بسیج سازمان صداو سیما برای ایام نوروز خبر داده بود، در مراسمی خبر تایید ساخت این سریال با مشارکت شبکه یک سیما و مرکز بسیج برای نوروز ۹۱ سریالی با ژانر طنز و مرتبط با جریان دفاع مقدس و راهیان نور را ارائه کرد.

-این هفته افتتاح رسمی شبکه بین المللی و اسپانیایی زبان هیسپان تی وی با حضور برخی از مدیران صدا و سیما و سیاسیون از مهم ترین اخبار حوزه رادیو و تلویزیون به حساب می آید

ضرغامی درباره این رویداد گفت: شبکه تلویزیون هیسپان تی‌وی متعلق به مردم آمریکا است و این صداهاست که اگر به هم وصل شود کار ارزشمندی صورت می‌گیرد.

Persianv.com At site

– دیدار هنرمندان تئاتر و رادیو با یکدیگر و تقدیرایرج راد، داود رشیدی، ثریا قاسمی، داریوش مودبیان و قطب الدین صادقی از دیگر اتفاقات جالب توجه این هفته بود که حاشیه های خواندنی نیز به دنبال داشت. سخنان بی پروای مودبیان و شیرین کاری های رشیدی از جمله این حاشیه ها است.

– عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به اینکه در آینده شبکه مستقل فرانسوی زبان تاسیس می‌شود، تاکید کرد سازمان صداوسیما برای ایام نوروز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای تدارک دیده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد