رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش

طرح اول :سروته تخم مرغ را با یک چاقوی مخصوص ( سرآن کج است ) سوراخ کنید. چاقوی خود را داخل سوراخ انتهایی کمی فشار دهید تا بزرگ تر شود. با یک دستمال این سوراخها را بپوشانید وکمی آن را تکان دهید به طوری که محتویات داخل آن به هم بخورد. سپس تخم مرغ را طوری نگه دارید که سوراخ کوچک تر بالا وسوراخ بزرگ تر پایین باشد.سوزن سرنگ را وارد سوراخ کوچک کرده وهوای آن را بصورت کامل وارد تخم مرغ کنید .با این کار محتویات داخل تخم مرغ از سوراخ بزرگ خارج خواهد شد (چنانچه لازم بود این کار را تکرار کنید.) لازم به ذکر است به جای سرنگ می توانید از تمییز کننده پیپ هم استفاده کنید. در انتها، تخم مرغ را با آب گرم خوب بشوئید و دوباره توسط سرنگ تمییز شده به همان روش قبلی آب آن را خارج کنید ودر جایی امن آن را بگذارید تا خشک شود.

طرح اول :سروته تخم مرغ را با یک چاقوی مخصوص ( سرآن کج است ) سوراخ کنید. چاقوی خود را داخل سوراخ انتهایی کمی فشار دهید تا بزرگ تر شود. با یک دستمال این سوراخها را بپوشانید وکمی آن را تکان دهید به طوری که محتویات داخل آن به هم بخورد. سپس تخم مرغ را طوری نگه دارید که سوراخ کوچک تر بالا وسوراخ بزرگ تر پایین باشد.سوزن سرنگ را وارد سوراخ کوچک کرده وهوای آن را بصورت کامل وارد تخم مرغ کنید .با این کار محتویات داخل تخم مرغ از سوراخ بزرگ خارج خواهد شد (چنانچه لازم بود این کار را تکرار کنید.) لازم به ذکر است به جای سرنگ می توانید از تمییز کننده پیپ هم استفاده کنید. در انتها، تخم مرغ را با آب گرم خوب بشوئید و دوباره توسط سرنگ تمییز شده به همان روش قبلی آب آن را خارج کنید ودر جایی امن آن را بگذارید تا خشک شود.


 

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش

اطرافتان را با چند دستمال پارچه ای بپوشانید.در یک شیشه دهانه گشاد یک قاشق چایخوری سرکه، ۲۰قطره رنگ خوراکی ( رنگی که از لبو ، پیاز قرمز ویا نعنا گرفته باشید ) ویک فنجان آب گرم را با هم مخلوط کنید. سپس تخم مرغ ها را داخل این محلول فرو ببرید.چنانچه می خواهید رنگ تخم مرغ روشن باشد پس از ۵ دقیقه ودر غیر این صورت پس از ۱۰ دقیقه تخم مرغ ها را با ملاقه از داخل محلول در آورید وآن را درجایی مطمئن بگذارید تا خشک شود.لازم به ذکر است قبل از شروع دوره بعدی رنگ ها باید کاملا خشک شده باشند.

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش


روی یک مقوا یا کاغذ رنگی یک کاربن قرارداده و روی کاربن یک کاغذ سفید بگذارید. سپس روی کاغذ سفید تصویر خرگوش، گل، پروانه و یا هر آنچه را می خواهید نقاشی کنید. قسمت نقاشی شده را توسط یک قیچی تیز کوچک از بقیه قسمتها جدا کنید برای طرحی که در نظر دارید چسب ها را به شکل نقطه ای به بدنه تخم مرغ بزنید، ۲۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود، سپس کاغذ یا مقوای بریده شده را به همان نقاط بچسبانید.

 

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش www.TAFRIHI.com

با استفاده از یک سوزن بلند که ارتفاع آن کمی بیشتر از تخم مرغ است روبانی را به صورت دولا از داخل تخم مرغ رد کنید. و سر آن را از سمتی که از تخم مرغ بیرون آوردید گره بزنید.در سمت دیگر تخم مرغ نیز دو سرروبان را گره بزنید.

 

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش www.TAFRIHI.com

برای زیبایی بیشتر می توانید این تخم مرغ را از سر چند شاخه ویا هر چیز دیگری که سمبل فصل بهار باشد آویزان کنید.

 

طرح دوم : داخل تخم مرغ ها را مانند طرح اول خالی کنید . 

 


تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش www.TAFRIHI.com

با یک قیچی تیز وکوچک گلها را به آرامی ازدستمال سفره جدا کنید وقسمت های سفید را دور بریزید. نیازی نیست گلها را خیلی با دقت دور بری کنید زیرا سفیدی اطراف گلها در سفیدی پوسته تخم مرغ گم خواهد شد.


قسمتهایی از تخم مرغ ویا پشت گلهای بریده شده را به آرامی چسب بزنید وگلها را به تخم مرغ بچسبانید وباز آن را در گوشه ای امن رها کنید تاخشک شود. ( بهتر است با یک برس کوچک چسب را روی سطوح متخب تخم مرغ ویا پشت گلها پخش کنید.) تمام سطح تخم مرغ را یک لایه خیلی نازک چسب بزنید وبگذارید خشک شود.

تزئین تخم مرغ برای سال خرگوش www.TAFRIHI.com

می توانید این تخم مرغ ها را داخل یک سبد قرار دهید و آن را با روبان تزئین کنید و در کنار آنها از یک عروسک ، مجسمه سفالی و یا شکلاتی به شکل خرگوش استفاده کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد