رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

ترسناک‌ترین کودکان روانی قاتل در فیلم‌های هالیوود!! (+عکس)

ترسناک‌ترین کودکان روانی قاتل در فیلم‌های هالیوود!! (+عکس) 
ادامه مطلب راببینید

آنها ممکن است قدرت یک گاو نر را داشته باشند، اما من به هیچ وجه از ارواح نمی‌ترسم!
بله شما می‌توانید من را به مدت ۵ روز در ترسناک ترین محل بگذارید اما مادامی ‌که من آب و غذا و حس ششم خوبی داشته باشم از هیچ چیزی نمی‌ترسم..
اما تنها یک چیز وجود دارد که من را می‌ترساند، آن هم کودکان روانی قاتل هستند. بخصوص اگر در نگاه اول شیرین و دوست داشتنی باشند. ولی احتمالا اگر دختر بچه ای با گیسوان بافته شده چاقو به دست دنبالم بدود فرار را ترجیح می‌دهم.
خوب باید بگوییم این کودکان وحشت انگیز و قاتل و روانی مربوط به سینما هستند و می‌خواهیم آنها را معرفی کنیم:



۱۰٫ جنگ Royale

 

ترسناک‌ترین کودکان روانی قاتل در فیلم‌های هالیوود!! (+عکس) www.TAFRIHI.com

مواظب باشید: دانش آموزان درحالیکه جوک‌ها‌ی خنده دار پست مدرن درمورد برنامه‌ها‌ی روزانه تلویزیونی می‌سازند، به راحتی در رختخوابشان لم نمی‌دهند. گاهی اوقات آنها را به زور به یک جزیره متروک می‌برند و چکشان می‌کنند تا جاییکه مجبور می‌شوند دیگران را بکشند. یا حداقل آنها در جنگ Royale اینگونه هستند.
درجهان آینده، دولت ژاپن گروهی از دانش آموزان کلاس نهم را دستگیر کرده و مجبورشان می‌کند به اسم عملیات شورشی جنگ Royale یکدیگر را بکشند.


۹٫ دهکده نفرین شدگان

 

دهکده نفرین شدگان

یک روستای آمریکایی که نوعی زندگی ناآشنا در آنجا وجود داشته، آنها زن‌ها‌ی باردار روستا را رها می‌کردند. ۹ ماه بعد بچه‌ها‌ متولد می‌شدند، آنها همگی ظاهری طبیعی داشتند. اما مدت زیادی نمی‌گذرد که والدین نمی‌توانند تشخیص دهند آیا آنها بشر هستند یا نه.


۸٫ فرزندان ذرت

 

فرزندان ذرت

پسری به نام ایساک  به یک روستا می‌رود و همه بچه‌ها‌ی آنجا را مجاب می‌کند تا هر انسان بزرگ سالی را بکشند. سپس یک زوج جوان در ادامه داستان به دنبال یک ایستگاه پلیس می‌گردند که گزارش یک قتل را بدهند و برای پیدا کردن کمک داخل این شهر کوچک می‌شوند و…


۷٫ بذر بد

 

 بذر بد

پیم قبل از به شهرت رسیدن در نقش Yellowjacket با نقش مرد مورچه ای مشهور شد. پیم در آن زمان تبدیل به یکی از بزرگ ترین کشف‌ها‌ی علمی‌شد- گروه نادری از ذرات درون اتمی ‌به نام «ذرات پیم». او فهمید که ذرات پیم می‌تواند تبدیل به سرمی‌شود که به او اجازه می‌دهد که کوچک شده و دوباره به سایز اصلی خود برگردد. او از این روش برای شکست دادن مخالفانش استفاده کرد تا بتواند به اندازه کافی بدنش را منقبض و کوچک کرده و بعد دوباره به شکل واقعی خودش برگردد.


۶٫تلالو

 

تلالو

دوست داشتنی‌ترین فیلم ساخته شده از کتاب استفان کینگ، تلالو پر از صحنه‌ها‌ی ترسناک است،‌خصوصا صحنه ای که جک نیکلسون خانواده اش را با تبر تعقیب می‌کند. ولی هیچ کدام به اندازه صحنه دختران دوقولوی شبح وار فوق العاده درنیامده است. دختربچه‌ها‌ی آراسته با لباس آبی و جوراب‌ها‌ی سفید که با گویش ترسناکی تکرار می‌کنند: «دنی بیا با ما بازی کن. برای همیشه و همیشه». این صحنه به اندازه کافی ترسناک هست که دنی کوچک را ترسانده و روی ما تاثیر بگذارد. تلالو شاید شما را هم تا مدتها از نزدیک شدن به دوقلوها ترسانده باشد!

شیطانی ترین صحنه:
وقتی که مادر دنی ناگهان معنی کلمه redrum که از دهان پسرش خارج می‌شود را می‌فهمد و می‌فهمد که پسرش کلمه murder به معنی قتل را وارونه تکرار می‌کند.
تلالو کوبریک به ما دو بچه ترسناک را نشان می‌دهد (اگر دنی را هم حساب کنید ۳ بچه). در این فیلم دوقلوی روح مانندی داشتیم که فرزندان محافظ قبلی هتل بودند. آنها می‌خواستند بدانند که چرا پدر عزیزشان آنها را کشته است…


۵٫ نجوا

 

نجوا

جاش‌ ها‌لووی ستاره سریال «لاست» در این تریلر فراطبیعی زیرکانه در نقش بچه دزدی ظاهر می‌شود که پسر یک خانواده ثروتمند را می‌دزدد، غافل از اینکه این پسر بچه ای شیطانی است و دراصل مادر خود پسر او را برای این کار اجیر کرده است! این پسربچه خونسرد و شیطان صفت فکر آدم‌ها‌ را می‌خواند و با استفاده از ذهنش عوامل مختلف را برای کشتن دیگران به کار می‌بندد.


۴٫ یتیم خانه

 

یتیم خانه

اثر دیگری از «خوان آنتونیو بایونا» در سال ۲۰۰۷٫ فیلم دو پیام دارد: از یتیم خانه‌ها‌ی اسپانیایی دوری کنید،‌ خصوصا اگر شما فرد بزرگسالی هستید که ارواح شما را تسخیر کرده اند.


۳٫ نشانه

 

نشانه

اما چه کسی از همه ترسناک تر است؟ شاید بعضی ها با دیدن Damien در فیلم نشانه جیغ و داد راه انداخته باشند! کسی که از رانندگی کردن و بردن پرستارهایش لذت می‌برد تا بتواند با کشتن آنها از مزایای بیشتر پسر شیطان بودن بهره مند گردد.
بعضی بچه‌ها‌ در سخن گفتن مهارت دارند، برخی دیگر در بالا رفتن از درختان. اما  Damien Thorn در ترساندن و غافلگیر کردن اطرافیانش مهارت داشت. Damien Thorn  پسر شیطان در هنگام تولد با بچه مرده یک خانواده ثروتمند عوض شده بود.


شیطانی ترین صحنه فیلم:
پرستار Damien از روی وفاداری به این بچه لوس و کوچک قول می‌دهد روز تولد او خودش را آویزان کند و مهمانی وحشتناکی را رقم می‌زند…


۲٫ یتیم

 

یتیم

کسی که ابتدا فکر می‌کنیم دختربچه ای دوست داشتنی بیش نیست به فرزندخواندگی یک خانواده که دو فرزند دیگر هم دارد درمی‌آید. به مرور حوادث خیلی وحشتناکی برای اطرافیان و خود خانواده می‌افتد تا آنها متوجه قابلیت‌ها‌ و هویت اصلی این دختر شیطان صفت می‌شوند. اما برای رهایی از دست این دختر مجبورند بهایی سنگین بپردازند…


۱٫ آنها

 

آنها

این فیلم ترسناک فرانسوی به خاطر تصاویر حاشیه ای اش کمی‌ هم دلسرد کننده است.
لوکاس و کلمنتاین با آرامش در خانه دورافتاده شان زندگی می‌کنند، اما ناگهان یک شب با سر و صداهای عجیبی از خواب بیدار می‌شوند… آنها تنها نیستند… و یک گروه از افرادی که خودشان را پوشانده اند در طول شب شروع به ترساندن و حمله کردن به آنها می‌کنند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

مهدی

ارسال در ۲۶ مهر ۱۳۸۹

1

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیی عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد