رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تاریخ در استقلال تکرار می شود تا این تیم حتما قهرمان نشود!

آتی نیوز: تیم استقلال تهران در ابتدای فصل به گونه ای یارگیری کرد تا همگان بر این باور باشند که قهرمانی برای این تیم در انتهای فصل مسجل خواهد بود. حتی علی فتح الله زاده هم در برخی از محافل خصوصی اعلام کرده بود تیمی بسته که حتی بدون مربی هم قهرمان شود، چرا که بر کسی پوشیده نبوده  و نیست که مدیر عامل استقلال علاقه و اعتقاد چندانی به مربیگری پرویز مظلومی نداشته و ندارد و تنها از روی اجبار و به لحاظ ملاحظه برخی ملاحظات ناچار به انتصاب مجدد او شد.

اما اتفاقات مطلوب آن طور که  استقلالی ها تمایل داشتند پیش نرفت تا گمانه زنی های ابتدای فصل کم کم از واقعیت فاصله گرفتند و حالا نگرانی هائی برای استقلالی که تا چندی پیش لقب کهکشانی را یدک می کشید به وجود آمده است. اما چه اتفاقاتی در استقلال می افتد که این تیم از قهرمانی دور می شود؟

استقلالی ها یکبار دیگر نیز در سال ۸۶ با چنین وضعیتی روبه رو شده بودند. این تیم در اولین سال مربیگری صمد مرفاوی  از وضعیت خوب و مطلوبی در جدول رده بندی برخوردار بود. این  اتفاق در حالی رخ می داد که مرفاوی گزینه ای مطلوب برای فتح الله زاده نبود و لاجرم تنها او را در این پست تحمل می کرد.

فتح اله زاده که اعتقادی به مرفاوی نداشت، در حالی که تیمش با اختلاف فاحشی نسبت به رقبا در صدر جدول قرار داشت شروع به مصاحبه هائی کرد که نشان می داد وی برای فصل بعد به دنبال گزینه دیگری است. همچنین رفتارهای فتح اله زاده در باشگاه و در مقابله با سرمربی تیم کاملا تاکید کننده صحت مصاحبه های مطبوعاتی اش بود تا این امر به مرفاوی مشتبه شود که در هر صورت فصل بعد جائی در استقلال نخواهد داشت.

استقلال که از شرایط خوبی در صدر جدول بهره می برد به مصاف پرسپولیس رفت و در دربی با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا مرفاوی آن مصاحبه معروف را کرده و بگوید هنوز دوازده امتیاز از پرسپولیس پیش هستیم. اما وقتی فصل به پایان رسید نه تنها استقلال دستش از جام و مقام قهرمانی کوتاه مانده بود، بلکه فاصله ۱۲ امتیازی اش از پرسپولیس هم از بین رفته بود و با یک امتیاز کمتر از پرسپولیس در رتبه چهارم جدول ایستاد تا همه معادلات استقلالیها در آن فصل بر هم بخورد.

در این فصل نیز دقیقا به نظر می رسد که تاریخ در استقلال در حال تکرار شدن است. یعنی خود فتح اله زاده که گویا باز هم از کسب قهرمانی تیمش مطمئن بود با مصاحبه ای از امیر قلعه نوعی به عنوان اصلی ترین گزینه اش برای مربیگری استقلال در فصل بعد نام برد تا پریشانی را وارد افکار مظلومی کرده و تمرکز او را از روی تیم بردارد. استقلال در دربی شکست خورد آن هم شکستی تحقیر آمیز تا به واسطه آن صدر جدول را هم بعد از هفته ها از دست بدهد. حالا استقلال دیگر کهکشانی نیست و ستاره های این تیم یکی بعد از دیگری به سبب مصدومیت و ترانسفر افول کرده اند تا خبری از اقتدار در این تیم نباشد و شائبه از دست رفتن قهرمانی برای کهکشانی های سابق پدید آید و این باور را پررنگ تر نماید که آیا واقعا تاریخ در استقلال تکرار خواهد شد تا یکبار دیگر استقلالیها تنها به دلیل بی تدبیری و به همین راحتی قهرمانی را از دست بدهند؟

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد