رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بیوگرافی گروه آیرن میدن IRON MAIDEN

Iron maidenگروهی است در سبک heavy metal و بر خواسته از leyton شهر لندن.گروه در سال ۱۹۷۵ توسط steve harris ،بیسیست گروه، تشکیل شد.(هریس قبلاٌ عضو گروه Gypsy’s Kiss و smiler بوده .)Iron maiden یکی از موثر ترین و موفقترین گروه های موسیقی در سبک هوی متال است ، طوری که تا به حال ۱۰۰ ها میلیون آلبوم از آنها در سراسر دنیا به فروش رفته .گروه در سال ۲۰۰۲ به دلیل موفقیت های جهانی که بدست آورده توانست برنده Ivor Novello Awards شود. آنها همچنین هنگام برگزاری توری در آمریکا در ۲۰۰۵ به Hollywood Rock Walk راه یافتند.

گروه با چند رویداد بزرگ در دوران فعالیتشان تیتر شدند، که از برجسته ترین آنها میتوان به Rock in Rio و Ozzfest در کنار black Sabbath , Donington’s, Monsters of Rock و جشنواره download و جشنواره Reeding and Leeds اشاره کرد.

Iron maidenگروهی است در سبک heavy metal و بر خواسته از leyton شهر لندن.گروه در سال ۱۹۷۵ توسط steve harris ،بیسیست گروه، تشکیل شد.(هریس قبلاٌ عضو گروه Gypsy’s Kiss و smiler بوده .)Iron maiden یکی از موثر ترین و موفقترین گروه های موسیقی در سبک هوی متال است ، طوری که تا به حال ۱۰۰ ها میلیون آلبوم از آنها در سراسر دنیا به فروش رفته .گروه در سال ۲۰۰۲ به دلیل موفقیت های جهانی که بدست آورده توانست برنده Ivor Novello Awards شود. آنها همچنین هنگام برگزاری توری در آمریکا در ۲۰۰۵ به Hollywood Rock Walk راه یافتند.

گروه با چند رویداد بزرگ در دوران فعالیتشان تیتر شدند، که از برجسته ترین آنها میتوان به Rock in Rio و Ozzfest در کنار black Sabbath , Donington’s, Monsters of Rock و جشنواره download و جشنواره Reeding and Leeds اشاره کرد.

میتوانیم بگوییم Iron Maiden بیشتر، از گرو هایی مانند : Thin Lizzy , UFO و Deep Purple تاثیر گرفته است.سمبل خوش یمنی آیرون میدن ، Eddie، سمبلی است که همیشه در کاور آرت های ((ترسنا ک و تخیلی)) آنها وجود داشته یا حتی در اجراهای زنده آنها . Eddie تا سال ۱۹۹۲ توسط Derek Riggs کشیده می شد.اگر چه مدل های مختلف Eddie، توسط بسیاری از هنرمندان کشیده شده ،از جمله توسط Melvyn Grant.همچنین Eddie در بازی اول شخصی به نام Ed Hunter از گروه نمایش داده شده.همینطور در بسیاری از کتابها ، کمیک ها و کالاهای تجاری منتصب به Iron Maiden


بیوگرافی گروه آیرن میدن IRON MAIDEN



تاریخچه:

روزهای اول (۱۹۷۸-۱۹۷۵)


Steve Harris در کریسمس سال ۱۹۷۵ ، بلافاصله بعد از جدایی از گروه قبلی خود Smile;، Iron Maiden را تشکیل داد.هریس نام گروه را از فیلمی به نام :The Man in the Iron Mask که در همان زمان ها دیده بود اقتباس کرد.

استیو هریس و Dave Murray (گیتاریست) ، تا امروز ،از پر سابقه ترین اعضا هستند که باقی مانده اند.خواننده ی اولیه ی آنها Paul Day ، به دلیل نداشتن انرژی و جذبه در صحنه ،اخراج شد.و Dennis Wilcock جایگزین او شد که در صحنه از آتش ،گریم و خون مصنوعی(!) استفاده میکرد. ٌWilcock دوستش ، Dave Murray را به گروه دعوت کرد که باعث ناراحتی و مخالفت گیتاریست ها (Dave Sullivan و Terry Rance)شد.این تجدید نیرو باعث شد گروه در ۱۹۷۶ به طور موقت، از هم پاشیده شود، با این وجود گروه بعداً ، همراه Murray به عنوان تنها گیتاریست ،دوباره تشکیل شد.

Iron Maiden گیتاریست های دیگری را در ۱۹۷۷ استخدام کرد: Bob Sawyer ، که باعث اختلاف بین Murray و Wilcock و موجب اخراج هر دوی آنها(Murray & Sawyer) توسط هریس شد.یک شوخی بی ارزش در Bridgehouse و ماه نوامبر سال ۱۹۷۷ ،در یک ترکیبچینی موقتی، که در آن Tony Moore کیبورد ،Terry Wapram گیتار، و Barry Purkis درام میزد، موجب اخراج کل گروه توسط هریس شد.دیو موری به جای خود بازگشت و Doug Sampson به عنوان درامر اسخدام شد.

در جستجوی شهرت (۱۹۷۸-۱۹۸۱)

ملاقاتی اتفاقی در میخانه ای به نام Red Lion در Leytonstone باعث شد Paul Di’Anno(خواننده) در آزمایشی موفقیت آمیز سربلند بیرون بیاید.استیو هریس توضیح میدهد:”در صدای پاول به میزان کافی کیفیت وجود دارد….صدای او نوعی خش دارد!..یا هر چه که میخواهید آن را بنامید!

آیرون میدن سه سال بود که به نواختن می پرداخت، ولی هیچ گاه موسیقیش را ضبط (همون رکورد خودمون)نکرد.تا اینکه در جشن سال نو ۱۹۷۸ گروه، یک دمو از کارهایش به نام :Soundhouse Tapes رکورد کرد.که شامل سه آهنگ میشد،و گروه در طی چند هفته تمام ۵۰۰۰ نسخه خود را فروخت.یک تراک از آن دمو به نام : Prowler در نمودار Neal Kay’s Heavy Metal Soundhouse مجله ی Sound نامبر وان شد. اولین کار آلبومی آنها یک اثر تلفیقی به نام Metal for Muthas بود(پخش در ۱۵ فوریه ۱۹۸۰) به همراه دو نسخه اولیه Sanctury و Wrathchild.

دیو موری از ۱۹۷۷ تا ۱۹۷۸ به عنوان تنها گیتاریست در گروه حضور داشت تا اینکه در ۱۹۷۹ Paul Cairns به عضویت میدن درآمد.مدت کوتاهی از حضور او نگذشته بود که از گروه رفت.تعدادی گیتاریست به طور موقت مینواختند تا اینکه بالاخره گروه Dennis Strattonرا جایگزین کرد.در اصل گروه می خواست دوست دوران کودکی دیو موری :Adrian Smith را استخدام کندولی آدریان با گروه خودش (Urchin) مشغول بود.همچنین در آن مدت Doug Sampson به جای Clive Burrوظیفه ی نواختن درام را بر عهده گرفت( داج را Strattonبه گروه آورد).در دسامبر ۱۹۷۹، گروه مالک یک توضیع کننده بزرگ به نام EMI شد.

نام آلبوم سال ۱۹۸۰ گروه هم نام خود گروه بود ،یعنیIron Maiden (بانوی آهنین) .این آلبوم در جدول آلبوم های منتشر شده در انگلیس(UK Albums Chart) در طی یک هفته چهارم شد، و گروه در همان زمان ها به یکی از بر جسته ترین طرفداران موج نوی هوی متال بریتانیا مبدل گردید.(New Wave of British Heavy Metal).علاوه بر تراکی که همنام با خود آلبوم و گروه در آن وجود داشت ،آلبوم آیرون میدن شامل آهنگ هایی به نام “Running Free” Transylvania” ” “”Phantom of the Operaو “Sanctury” میشد. که البته بعد ها آلبوم کامل تر و آهنگ های دیگری به آن اضافه شد که نتیجه کار در ۱۹۸۲ به انتشار درآمد.گروه در ۱۹۸۰ به تنهایی توری در Uk اجرا کرد ، و در ادامه گروه Kiss را در تورشان به نام Unmasked همراهی کردند.آیرون میدن همچنین در آن سال ها حامی و پشتیبان گروه Judas Priest بود.بعد از تور Kiss ، Dennis Stratton به دلیل ایجاد دعوا و تفرقه (!) اخراج و بالاخره Adrian Smith در اکتبر ۱۹۸۰ جایگزین او می شود.

Killers

در ۱۹۸۱ ،میدن دومین آلبوم خود را به نام قاتل ها (killers) منتشر میکند.این آلبوم شامل تعدادی آهنگ می شد که قبل از انتشار اولین آلبوم نوشته شده بود . ولی آهنگ ها اصلاح شده بودند.و انها دو آهنگ در این آلبوم به نام “Prodigal Son”(پسر ولخرج!)و “Murders in the Rue Morgue”(کشتار در مرده خانه ی غم) را نوشته بودند(این نام از داستان کوتاهی از ادگار آلن پو اقتباس شده).


بیوگرافی گروه آیرن میدن IRON MAIDEN


موفقیت های جهانی(۱۹۸۵-۱۹۸۱)

The Number of the Beast
در ۱۹۸۱ ،پاول دی انو دارای رفتار خود-نابود کننده و تظاهرانه ای شده بود، مخصوصاً به خاطر مصرف کوکایین.اجراهای او اذیت کننده شده بود، در حالی که گروه داشت به موفقیت های زیادی در آمریکا دست می یافت.در اواخر ۱۹۸۱ گروه پاول را اخراج و شروع کرد به پیدا کردن خواننده ای جدید.

بروس دیکنسون (عضو قبلی Samson’s) در سپتامبر ۱۹۸۱ تست صدا داد و مدت کوتاهی بعد از درخواستش به عضویت گروه درآمد.سپس با گروه برای اجرای توری بزرگ عازم سفر شد.گروه از آلبوم آینده ی خود آهنگهایی منتخب شده به نام “کودکان نفرین شدگان “(Children of the Damned) “به سمت تپه ها فرار کن” (Run to the Hills) “پلاک ۲۲ کوچه ی آکاسیا”(۲۲ Acacia Avenue ( و “زندانی” (The Prisoner) را اجرا میکند و به طرفداران مسیر پیشرفت خود را نمایش می دهد.

اولین کاری که دیکنسون با گروه ضبط میکند آلبومی است به نام “شماره ی اهریمن”(The Number of the Beast) که باعث می شود گروه برای اولین بار در صدر جدول فروش آلبوم ها در بریتانیا قرار بگیرد و همچنین در بسیاری از کشور ها تاپ تن شود.برای بار دوم گروه به توری جهانی میرود و در کشورهای آمریکا ، کانادا، ژاپن، استرالیا، انگلیس، و آلمان برنامه اجرا می کند.قسمت آمریکای تور به دلیل فشار گروه های جناح راستی، مبنی بر شیطان پرست بودن گروه به خاطر نام آلبوم، منحل می شود. گروه تلاش می کند تا نقد های اشتباه را به نفع خود برگرداند تا اتهام های بیمورد را ساکت کند.یک گروه از طرفداران مسیحیت تا خراب کردن آثار آیرون میدن به نشانه ی اعتراض رفت (که یکی از همراهان آن گروه آزی آزبورن بود).

علاوه بر این آهنگ که در بین طرفداران بسیار معروف شد (که شاید تا حدی به خاطر بحث و جدل های پشت آن باشد)، آهنگ های دیگری نیز از جمله “به سوی تپه ها فرار کن” ، “پلاک ۲۲ ، کوچه ی آکاسیا” و “نامت مقدس باد” در این آلبوم وجود دارند.آهنگ های این آلبوم که دارای معانی تاریخی و ادبی می باشند، همچنان در کارهای آیرون میدن وجود دارند، که در این آلبوم شامل ” کودکان نفرین شدگان”(مبنی بر فیلمی به همین نام) و “زندانی” (مبنی بر نمایش تلویزیونی که پاتریک مک گوهان در آن بازی می کرد) می شوند.

Piece of Mind

در دسامبر ۱۹۸۲، کلیف بر (درامر) گروه را به دلیل مشکلات خصوصی و برنامه ریزی کنسرت ها ترک می کند.نیکو مک برایان به جای او استخدام می شود(عضو پیشین گروه فرانسوی Trust).مدت کوتاهی بعد از این گروه آلبوم “قطعه ای از ذهن” را منتشر می کند.



دو آهنگ برجسته ی این آلبوم شامل “اسب سوار”(The Trooper)و “پرواز ایکاروس”(Flight of Icarus) می شود که هردو به عنوان تک آهنگ منتشر شده بودند.آهنگ ها الهام گرفته شده از نوشته های ادبی از قبیل “جایی که عقاب ها شهامت دارند”(مبنی بر فیلمی به همین نام) بودند، همینطور “اسب سوار” از شعر Tennysonبه نام “درخواست از دسته ی نور!!!!” و “رام کردن یک سرزمین”(مبنی بر رمانی از فرانک هربرت به نام ریگ) اقتباس شده.

Power Slave

به دنبال موفقیت “قطعه ای از ذهن “، گروه، ” برده قدرت” را در ۹ سپتامبر ۱۹۸۴ منتشر می کند.آلبوم شامل آهنگ های مورد علاقه ی طرفداران می باشد : “دو دقیقه به نیمه شب”(Two Minutes to Midnight)، “َAces High” و “ترانه ی ملوان پیر”.این آخری از شعری به همین نام از Samuel Taylor Coleridgeاقتباس شده و از نظر زمانی تقریباً ۱۳ دقیقه طول دارد.”بازگشت به دهکده”(Back in the Village) همانند “زندانی “از نمایشی تلویزیونی اقتباس شده اند.

میدن به دنبال این آلبوم توری که به نام “تور جهانی بردگی” معروف است را اجرا می کند که تا بحال بزرگترین اجرایی است که میدن انجام داده و شامل ۱۹۳ اجرا در ۱۳ ماه می شود.این تور یکی از بزرگترین تورهای تاریخ موسیقی است.بعضی از اجراها پشت سرهم در یک شهر اجرا میشد،مثلاً در لانگ بیچ کالیفرنیا ،که بیشتر ضبط هایشان برای اجرای زنده بعدی آنها : “زندگی پس از مرگ”(Live After Death) در آنجا انجام شد.این تور برای گروه خیلی خسته کننده بود و آنها بعد از این تور به ۶ ماه مرخصی رفتند.این این اولین مرخصی آیرون میدن در طول تاریخش بوده،که حتی در این مدت یک تور پیشنهادی برای پشتیبانی را ،برای آلبوم زنده جدیدشان ،رد می کنند.

آزمایش(۱۹۹۰-۱۹۸۶)


Somewhere in Time
بعد از مرخصی ،گروه ، آلبوم استودیویی خود به نام “جایی در زمان” را منتشر می کند.البته این آلبوم یک “آلبوم معنا گرایانه” نبود،با این حال به طور کلی درباره ی نظریه سفر به زمان بود.همچنین شامل موضوع های مرتبط با “تاریخ” ،”گذرگاه های زمان(!)”و “سفرهای طولانی” می شد.همچنین این ویژگی را داشت که برای اولین بار، گروه از صداهای ترکیب شده و تقویت شده ی بیس و گیتار استفاده کرد که باعث به وجود آمدن لایه ها و بافت های مختلف در موسیقیشان شده بود.اگر چه باعث متفاوت شدن حد موسیقی نرمالشان شده بود، با این حال این کار در جهان مورد توجه واقع شد ،مخصوصاً با آهنگ “سال های هدر رفته”(Wasted Years).گروه قبلاً مخالف صداهای ترکیب شده بود ،حتی هنوز هم اصرار بر استفاده نکردن از کیبورد دارد.

Seventh Son of a Seventh Son
تجربه ای که در “جایی در زمان “کسب شد ،در “هفتمین پسر از هفنمین پسر “(۱۹۸۸)ادامه پیدا کرد.علاوه بر آزمایش آیرون میدن در موسیقی ، این آلبوم،یک “آلبوم معناگرانه”بود و موضوع آن درباره ی کودکی است که میتواند قدرت های “نهان بینی “خود را کنترل کند.برای اولین بار ،گروه از کیبورد در آثارش استفاده می کند که درست مخالف “گیتارهای ترکیبی” آلبوم قبلی است.منتقدان آن را دستیافتنی توصیف می کنند.یک موفقیت عظیم بود و باعث شد بار دیگر گروه در صدر “جدولهای فروش آلبوم های انگلیس “قرار گیرد.

No Prayer for the Dying
آدریان اسمیت بعد از مدت کوتاهی کار بر آلبوم جدید به دلیل حال نداشتن ! اجازه ترک کردن گروه را گرفت.گیتاریست آلبوم تکی بروس دیکنسون به جای اسمیت ، جنیک گرز شد.

در ۱۹۹۰ آیرون میدن آلبوم «No Prayer for Dying» را منتشر میکند.این آلبوم در مقایسه با کار قبلی کال و نپخته ست ولی یکی از خصوصیات آن این است که آهنگ «Hooks in you» با همکاری آدریان اسمیت ساخته شده در حالی که اسمیت قبل از رکورد آلبوم از گروه جدا شده بود.


گروه برای اولین بار در جدول فروش تک آهنگ های انگلیس اول میشود، به خاطر آهنگ « Bring your Daughter…to the Slaughter» که در واقع بروس آن را برای موسیقی متن فیلم A Nightmare on Elm Street 5: The Dream Child. ساخته بود .این تک آهنگ در ۲۴ دسامبر ۱۹۹۰ منتشر شد.

Fear of the Dark
بروس قبل از برگشتن به استودیو آیرون میدن برای آلبوم « ترس از تاریکی» توری را به تنهایی اجرا کرد.ترس از تاریکی در ۱۹۹۲ منتشر شد و به طرز قابل ملا حظه ای نسبت به کارهای قبلی بلند تر بود (که علت آن هم این بود که گروه آلبومش را به جای رکورد کردن در صفحه ی ۳۳ دوری در CD ضبط میکند) و آهنگ هایی داشت که طرفداران از آن بسیار استقبال کردند، که شامل آهنگی همنان با خود آلبوم (ترس از تاریکی) و «Afraid to Shoot Strangers» میشد. « wasting love»… شاید تنها power ballad (متاسفانه معادلی برای این کلمه پیدا نکردم ولی فکر کنم همان تصنیف معنا بدهد) آیرون میدن باشد ، و From Here to Eternity ( از اینجا تا ابدیت ) چهارمین قسمت از داستان « چارلت فاحشه » است.جنیک گرز برای اولین بار در آهنگسازی آلبوم مشارکت میکند و همچنین هیچ آهنگی تحت همکاری بروس و استیو هریس ساخته نشده.در ۱۹۹۳ ، بروس دیکنسون برای پیشرفت بیشتر در کارهای تکی خودش، گروه را ترک می کند. به هر حال بروس برای شرکت در تور خداحافظی و دو آلبوم زنده ( که بعدا هر دو در یک بسته منتشر شدند) موافقت می کند.اولی به نام « A Real Live One» که شامل آهنگ هایی از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۲ میشد و در مارچ ۱۹۹۲ منتشر شد.دومی « A real Dead One» که شامل آهنگ هایی از سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۸۴ میشد و همزمان با ترک بروس از گروه منتشر شد.او اجرای خداحافظی اش را در ۲۸ آگوست ۱۹۹۳ انجام داد.آن اجرا به صورت فیلمی درآمد و توسط BBC با نام « Raising Hell» منتشر شد.

نسیم دگرگونی(۱۹۹۹-۱۹۹۴)

۱۹۹۴ است و گروه برای استخدام خواننده ی جدید از صد ها نفر تست می گیرد ، سرانجام Blaze Bayley ، عضو قبلی گروه « Wolfsbane» ، انتخاب می شود. بیلی در خواندت ، سبکی متفاوت با بروس دارد ولی بالاخره مورد مقبولیت طرفداران قرار می گیرد.


The X Factor

بعد از دو سال وقفه ( و سه سال منتشر نکردن آلبوم – که این خود یک رکورد برای میدن محسوب می شود) آیرون میدن در ۱۹۹۵ بر میگردد. « عامل ناشناخته» را منتشر میکند، و بعد از مدتها در پایین ترین مکان خود در نمودار فروش آلبومها در انگلیس قرار میگیرد ( پایینترین رتبه ی آنان ۸ بود ). صاحب و آهنگ ساز گروه ; استیو هریس در آن سالها مشکلات شخصی بسیاری پیدا میکند و عروسیش به هم می خورد، بازتاب این اتفاقات را می توانیم در این آلبوم ببینیم.

آلبوم دارای یک حماسه سرایی یازده دقیقه ایست: « Sign of the Cross» ، طولانیترین آهنگ میدن بعد از آهنگ « ترانه ی ملوان پیر». همچنین آهنگی برگرفته از فیلم « Falling Down» به نام « Man on the Edge» در این آلبوم وجود دارد.گروه قبل از اتمام انتشار « The Best of the Beast» توری را در ادامه ی ۱۹۹۵ و۱۹۹۶ برگزار می کند.اولین گرد آوری گروه که شامل تک آهنگی به نام « ویروس» است منتشر میشود. یک آهنگ جدید. ویروس به عنوان یک تک آهنگ منتشر شد و حول و حوش مخالفت هایی بود که به تعویض خواننده شان وارد شده بود.در واقع ، میدن کمی پایین تر از حد انتظار واقع شده بود و این جبران مافاتی بود بر آن.


Virtual XI

گروه به استودیو برمیگردد و « یازده مجازی» را در ۱۹۹۸ در میکند . نمودار فروش این آلبوم تا به امروز پایین ترین رکورد آیرون میدن است، فروش کمتر از ۱ میلیون در سرتاسر جهان برای اولین بار در تاریخچه آیرون میدن.

باز پیوستگی(۱۹۹۹)

در فوریه ۱۹۹۹ بیلی گروه را با رضایت دو طرف ترک می کند.در همان زمان گروه طرفداران را با خبر بازگشت بروس و آدریان شوکه میکند و همچنین باقی ماندن جنیک گرز. حالا آیرون میدن سه گیتاریست دارد و موفقیت بسیار زیادی که در تور بازپیوستگی « The Ed Hunter» بدست آورده.همچنین این تور حامی بازی کامپیوتری منتشر شده از آیرون میدن به نام « Ed Hunterٍ» بود.

Brave New World

اولین آلبوم استودیویی آیرون میدن پس از بازگشت بروس و آدریان با نام «دنیای شجاع نو» در سال ۲۰۰۰ منتشر میشود.آلبوم با تحسین و تمجید منتقدین مواجهه می شود.کارهای الهام گرفته شده با « Wicker man» – که از فیلمی انگلیسی در ۱۹۷۳ با همین نام الهام گرفته شده- ادامه می یابد و همچنین آهنگی همنام با آلبوم : «Brave New World» از رمانی به همین نام اقتباس شده.

تور جهانی آلبوم با بیش از صد اجرا برگذار می شود و با جشنواره ی Rock in Rioدر برزیل -جایی که آیرون میدن برای ۲۵۰۰۰۰ نفر برنامه اجرا کرد- به اوج خود می رسد.این اجرا ظبط میشود و بعداً بر روی CD و DVD در مارچ ۲۰۰۲ با نام «rock in rio» منتشر می شود.

Dance of death

در ۲۰۰۳ ، آیرون میدن « رقص مرگ » را منتشر میکند.طبق معمول استفاده از منابع تاریخی و ادبی با آهنگ “Montsegur” ادامه پیدا میکند.به ویژه که موضوع آن درباره ی قلعه ی « Cathar» است که در ۱۲۴۴ نابود شد. «Paschendale» هم نبردی مهم را در جنگ جهانی اول بازگو میکند.

اجرای آنها در وست فالن هال دورتمند در آلمان قسمتی از یک ساپورتینگ تور بود که ظبط میشود و بعد هم در آگوست ۲۰۰۵ به عنوان یک آلبوم زنده در DVD منتشر می شود، بانام : Death on the Road

ادی جهان را می شکافد!

در ۲۰۰۵ ، گروه اجرای تور جدیدی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین آلبوم و همچنین سیمین سالگرد تشکیل گروه را اعلام می کند.همچنین در تور ، DVD را با نام The Early Days معرفی میکند و بدین لحاظ گروه فقط آهنگ هایی از چهار آلبوم اول خود را اجرا میکند.مثلاً در آن تک آهنگ “Number of the Beast” – که در نمودار فروش آلبوم ها سوم شده بود- را اجرا میکند.

در آخرین اجرای ازفست (۲۰ آگوست ۲۰۰۵، در Hyundai Pavilion در گلن هلن سان برناردینو ) شارون آزبورن ( خواهر ازی آزبورن ((لعن الله علیه !)) ) با خاموش کردن سیستم مرکزی دم ودستگاه ها ، گند میزند در برنامشان و جیغ میزند :” ازی! ازی!”

گروه تورش را با شرکت در فستیوال Reading and Leeds weekend festivals کامل میکند( در ۲۶ و ۲۸ آگوست ۲۰۰۵) .برای بار دوم نیز گروه یک کنسرت خیریه برای درامر قبلیش Clive Burr اجرا میکند

با نام :

Clive Burr MS Trust Fund


A Matter of Life and Death

در پاییز ۲۰۰۶ میدن آلبومی با نام « یک چیز بسیار مهم» را منتشر میکند.آلبوم البته یک آلبوم فلسفی ( به این کلمه concept چند بار برخوردم اما مثل اینکه معادلی برای آن نیست ولی مثلاً آلبوم های قبلی بیشتر آهنگ هایش در باره ی یک موضوع بود – مثل آلبوم هفتمین پسر از یک هفتمین پسر که درباره ی قدرت های ماورایی و …. میشد) نیست ولی عمده موضاعات اشعار آن همانطور که از تصویر روی جلد آلبوم میبینیم درباره ی جنگ و دین است.

گروه در۲۰۰۶ ( دسامبر) برای یک آلبوم زنده به نام Live from Abbey Road در Abbey Road Studios برنامه اجرا میکند. در مارچ ۲۰۰۷ قسمتی از این اجرا به همراه قسمت هایی از اجرای Natasha bedingfield و Gipsy Kings در کانال ۴ انگلیس و کانال sundance آمریکا نمایش داده میشود.

در نوامبر ۲۰۰۶ آیرون میدن و مدیر آن ، راد اسمالوود، خبر قطع قراردادخود و Sanctuary Music را اعلام میکنند و اعلام میکنند که کمپانی جدید آنها Phantom Music Management است. هرچند با این تغییر چیزمهمی عوض نمیشود.

اینم آلبومهای اصلی+ EP + Single گروه Iron Maiden :

1982- Iron Maiden
1982- Killers
1982- Run To The Hills
1982- The Number of The Beast
1983- Piece of Mind
1984- Power Slave
1985- Live After Death
1988- Seventh Son of Seventh Son
1990- No Prayer For The Dying
1992- Fear of The Dark
1992- Live At Danington
1993- A Real Live One
1993- A Real Dead One.(Live1993)
1995- Somewhere In Time
1995- The X Factor
1996- Best of Best 96
1998- Virtual 11
1999- Purgatory & Maiden Japacn
2000- Brave New World
2003- Dance of Death
2005- Death On The Road (2CD)
2006- A Matter of Life and Death

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد