رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بکشید کنار، قوی ترین زنان ایران در راهند!!

 خب ! در راستای حقوق بشر و از آنجایی که خانم ها  با آقایان  کاملا” مساوی۱ و برابر  هستند (به نظر من که  خانم ها حتی از آقایون هم مساوی تر هستند!! ) و از آنجایی که  هر ساله در طول ایام  عید شاهد پخش برنامه قوی ترین مردان ایران از شبکه سه سیما  هستیم و  برای اینکه یک وقت خدای  ناکرده زبانم لال ، خانم ها از آقایون عقب نمانده  و بهشان بر نخورد سریعا” دست به کار شده  و مسابقه قویترین زنان ایران را برایتان  تدارک  دیده ایم  تا خانم های عزیز  حتی از این ناحیه هم احساس هیچ گونه ضعف و  کمبودی  نکنند!!

 خب ! در راستای حقوق بشر و از آنجایی که خانم ها  با آقایان  کاملا” مساوی۱ و برابر  هستند (به نظر من که  خانم ها حتی از آقایون هم مساوی تر هستند!! ) و از آنجایی که  هر ساله در طول ایام  عید شاهد پخش برنامه قوی ترین مردان ایران از شبکه سه سیما  هستیم و  برای اینکه یک وقت خدای  ناکرده زبانم لال ، خانم ها از آقایون عقب نمانده  و بهشان بر نخورد سریعا” دست به کار شده  و مسابقه قویترین زنان ایران را برایتان  تدارک  دیده ایم  تا خانم های عزیز  حتی از این ناحیه هم احساس هیچ گونه ضعف و  کمبودی  نکنند!!

خانم های عزیز! اصلا” جای هیچ گونه نگرانی نیست. در قسمت های بعد سعی می کنیم مشکل سربازیتون رو هم حل کنیم!


البته ذکر این نکته ضروری  است که  خاطر  آقایان هم آسوده باشد.زیرا در قسمت های بعدتر ، تلاش خواهیم نمود تا   جدید ترین متد مش و میزامپلی، شینیون ، دکلره ، فرفوژه !  زیر ابرو  و  انواع مدل های  نی ناش نی ناش۲  و … را نیز  به شما آقایان ناز و دوست داشتنی آموزش دهیم!


                                                              ***               


خب من خدیجه جاودانی  مجری ، به همراه داور بین المللی این مسابقه فریده خودنگاه ، به همراه شبنم  قرایی ، کاملیا فاطمی و عاطفه عطوفت شرکت کنندگان این مسابقه ، در خدمتتون هستیم با مسابقه ی زنان آهنین!!


خب این شما و اینم ما!! :


مرحله اول: مسابقه حرف درست کنی !


در این بخش هر یک از خانم ها که بتونه بهتر حرف در بیاره  از امتیاز بیشتری برخوردار خواهد بود!


خبر اصلی:شوکت خانم زنداداش ِ همسایشون رو برای جشن تولد  پسرش دعوت نکرد.


شبنم قرایی: شوکت خانوم زنداداشش رو توی مراسم ختم پسر همسایشون کشت!


ملیکا فاطمی : شوکت خانم و پسر همسایه ی زنداداشش رابطه نامشروع برقرار کردند!!


عاطفه عطوفت:  شوکت خانووم مُرد!!!


مرحله دوم:حمل ماشین!


خب در  این مرحله ی  ما شاهد مسابقه حمل ماشین خواهیم بود و  هر یک از خانم ها که بتونه ماشین با کلاس تر و خوشگل تری   رو حمل کنه  برندس!!


_ ااااااااااع  !! (صدای جیغ هنگام کشیدن ماشین!!)


_ ایییییع!!! (با صدای جیغ از نوع بنفش خوانده شود!!)


_ عاااااااااااا!!( اَیضا”!)


خوب خانم عاطفه عطوفت هنگام حمل ماشین یه وضع دیگه  رو  هم حمل کرده و مصدوم شدند که متاسفانه دیگه نمی تونیم در خدمت ایشون  باشیم!!


مرحله سوم:


خب این مرحله، مرحله ی خواستگار رد کنی هستش. هر کدوم از خانم ها که خواستگار بیشتری رو رد کرده باشند از امتیاز بیشتری بر خوردارند! در صورتی که تعداد خواستگار ها برابر باشه مهریه بیشتر و وزن کمتر خانُمِین ( بر وزن طرفین!!) ملاک خواهد بود!


خب در این قسمت خانم کاملیا فاطمی برنده شدند. ایشون در دو مورد قصد ادامه تحصیل داشتند، در سه مورد  مستقیم گفتن نه! در پنج مورد هم که اصلا” خواستگار رو راه ندادند ! در دو مورد هم باباشون دختر به غریبه نمی دادند! در یک مورد هم که  باباشون فرمودند :”هنوز  زوووده برا  ایشون!!”


خوب مرحله بعدی مسابقه ،  آرایش در اماکن عمومی هست و هر کدوم از خانم ها که در زمان کمتر، بهتر بتونه از عهده این امر خطیر و حیاتی بر بیاد برنده خواهند شد…


از اونجایی که ما این جا مکان عمومی نداریم شرکت کننده هامون رو برای اجرای مسابقه به توالت عمومی ، پارک و دانشگاه فرستادیم تا در این مکانها به مسابقه بپردازند!


در این قسمت خانم شبنم قرایی برنده شدند. ایشون ظرق بیست و هشت ثانیه و سی و دو صدم ثانیه ضمن بهبود رکورد جهانی این رشته که قبلا” دست زنداداششون بود  تونستن از کبری (رفیق عیسی تو سریال اصغر کپک!!) تبدیل بشن به آنجلینا جولی و نیکول کیدمن جفتش همزمان با هم!!


خب به پایان مسابقه امروز رسیدیم.


 در انتها همه اون خانم های زیبا و خوش اندام و گوگولی مگولی ای   رو  که تا به  حال تونستن  با  تبرج و خود نمایی هاشون مردهای بسیاری رو به زانو در بیارن (از هر لحاظ) به عنوان قوی ترین زنان ایران اعلام  می نمایم!! به هر حال از قدیم گفتن پشت هر مرد قوی یه زن قوی تر وجود داره یا یه همچین چیزی!!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد