رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بهترین راه برای لاغر شدن چیست؟

به نظر شما پیش نیاز یک بدن سالم چیست؟ برای داشتن یک اندام مناسب و عالی چه باید کرد؟ شاید دویدن بهترین انتخاب باشد. اما اگر هنوز در خصوص دویدن به عنوان بهترین کار برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل خود شک دارید، این علل را از دست ندهید.

۱ – می توانید هر جایی، شروع به دویدن کنید
چه روی تردمیل، چه در پارک و چه هر جای دیگر که فکر می کنید، می توانید بدوید. بد نیست حتی می توانید برنامه خود را برای دویدن طوری تنظیم کنید، که بدانید تا چند ماه دیگر مجبور به خرید کفش ورزشی جدید هستید.

تفریحی

۲ – دوستان جدیدی پیدا می کنید
‎به راحتی می توانید با افراد جدیدی آشنا شوید. چه آنها که می دوند و چه آنها که می توانید به دویدن تشویقشان کنید، همه می توانند دوستان شما باشند. بسیاری از مردم به دنبال یک تفریح سالم هستند که در کنار آن بتوانند دوستان خوبی هم برای خودشان پیدا کنند. دویدن یکی از بهترین گزینه ها برای آنهاست.

۳ – کمتر خرج می کنید
هزینه های کوچک و بزرگ باشگاه ورزشی را به یاد آورید. از شهریه تا خرید ابزار و وسایل خاص برای انجام ورزش. اما برای دویدن، تمام چیزی که نیاز است یک کفش مناسب و یک گرمکن ورزشی است.

۴ – کمتر مجبور به ملاقات دکتر می شوید
افراد فعال، کمتر از سایر افراد به مشکلات خاصی مانند سرطان روده بزرگ و … مبتلا می شوند. همچنین شانس ابتلا به سرطان پستان در خانم هایی که نسبت به بقیه زمان بیشتری را به دویدن اختصاص می دهند، نسبت به سایر زن ها تا ۳۰ درصد کاهش میابد.

۵ – می توانید کربوهیدارت بیشتری مصرف کنید
شما دوست ندارید برای شام یک بشقاب ماکارونی بخورید؟ تنها در صورتی که سوخت و ساز بدن تان را با فعالیت های فیزیکی مانند دویدن افزایش دهید، می توانید بدون نگرانی از چاق شدن، غذاهایی مانند برنج و ماکارونی را مصرف کنید.

۶ – جذابیت های تازه به دویدن بیافزایید
به سختی مسیری که قرار است بدوید فکر نکنید. سعی کنید به آمادگی جسمانی و بهبود سلامت قلبی خود فکر کنید تا دویدن برای شما جذابیت بیشتری داشته باشد. تحقیقات نشان داده اند، دوندگانی که احساس شادی بیشتری به هنگام دویدن دارند، برای زمان طولانی تری آن را انجام می دهند. نتیجه هم مشخص است: سلامت بیشتر و تناسب اندام.

۷ – بیشتر عمر می کنید
کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد بیشتر عمر کند. فردی که استمرار بیشتری در دویدن داشته باشد، نه تنها شانس بروز بیماری ها و معلولیت ها را در خود کاهش داده است، بلکه فعالیت در سنین بالاتر نیز برای او آسان تر است. دویدن، حتی برای یک بار در هفته می تواند موهبت هایی چون افزایش عمر و سلامت بیشتر را به شما هدیه کند.

۸ – سریع تر لاغر می شوید
دویدن، یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای سوزاندن کالری های اضافه است. به عنوان مثال، یک فرد ۷۰ کیلویی می تواند ۸۵۰ کالری را با یک ساعت دویدن بسوزاند.

۹ – می توانید از خود فردی جذاب را بسازید
دویدن نه تنها می تواند شما را مانند یک ورزشکار حرفه ای خوش فرم و جذاب کند، بلکه انجام آن به صورت منظم منجر به توان بدنی بیشتر و خلق و خوی بهتر در شما می شود.

۱۰ – می توانید حافظه خود را تقویت کنید
دویدن حتی عاملی موثر در قدرت حافظه و مانعی برای کاهش زوال عقلی به شمار می رود. برخی تحقیقات نشان داده اند که دویدن، از مغز در برابر آلزایمر محافظت می کند و احتمال بروز آلزایمر را در افرادی که سابقه این بیماری در خانواده شان وجود داشته، کاهش داده است.

۱۱ – به کاهش فشار خون خود کمک می کنید
دویدن، یک راه حل طبیعی برای ثابت نگه داشتن فشار خون است. تمریناتی مانند دویدن، ظرف چند هفته می توانند فشار خون فرد را کاهش داده و به حد طبیعی اش برسانند.

۱۲ – استخوان های خود را محکم تر می کنید
تمرین های مقاومتی بهترین راه برای کمک به استحکام استخوان ها هستند. بهترین تمرینی که می توانید بدین منظور انتخاب کنید، دویدن است. دویدن، علاوه بر کمک به ساخت ماهیچه های قوی تر، به سالم ماندن استخوان ها -حتی در افراد مُسن- کمک می کنند.

۱۳ – انرژی خود را تقویت می کنید
اگر احساس تنبلی می کنید، کافیست اندکی بدوید. دویدن، کمک شایانی به افزایش انرژی و رفع خستگی و حس تنبلی می کند.

۱۴ – بهانه ای برای دویدن پیدا کنید
سگ ها بهترین دوستان انسان ها هستند. این حیوانات وفادار می توانند شریک های خوبی برای دویدن شما باشند. اگر می خواهید خود را مجبور به دویدن کنید، شاید داشتن یک سگ پشمالو که هر روز نیاز به دویدن دارد، بتواند شما را هم به این ورزش مفید، مجاب کند.

۱۵ – ماهیچه های میانی خود را قدرتمند کنید
توان بدنی، کارهای روزمره را برای شما ساده تر می کنند. دویدن راه حلی مناسب برای درگیر کردن عضلات ناحیه میانی بدن و در نتیجه افزایش قدرت و بنیه بدنی خواهد بود.

۱۶ – خواب بهتری خواهید داشت
دوندگان خواب بهتری نسبت به سایر افراد دارند. دویدن، افزایش کیفیت خواب و در نتیجه کارایی بهتر در طول روز را منجر می شود.

۱۷ – دویدن را در طول سال به تعویق نیاندازید
سعی کنید با در نظر گرفتن وضع و دمای هوا در روزهای مختلف سال، برنامه دویدن خود را از قبل آماده کنید. حتی اگر روزهایی هستند که نمی توانید در فضای آزاد به دویدن بپردازید، سعی کنید با دویدن بر روی تردمیل، آن را جبران کنید.

۱۸ – گوش کنید و سرعت تان را بیشتر نمایید
گوش کردن به موزیک مورد علاقه در هنگام دویدن، علاوه بر اینکه باعث می شود دیرتر از دویدن خسته شوید، منجر به افزایش سرعت نیز می گردد.

۱۹ – برنامه دراز مدت خود را دوباره بررسی کنید
نتایج تحقیقات مختلف نشان داده افرادی که اهدافی بلند مدت در خصوص تناسب اندام خود دارند، تمرکز و تداوم بیشتری بر روی انجام هرچه بهتر برنامه ورزشی خود دارند. در حالیکه کسانی که یک برنامه ورزشی را بدون برنامه مشخص دنبال می نمایند، خیلی زود آن را فراموش می کنند.

۲۰ – از مشکلات قلبی پیشگیری می کنید
تنها یک ساعت دویدن در هفته، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در مقایسه با افرادی که هرگز نمی دوند، به نصف می رساند.

۲۱ – می توانید استرس را با دویدن از خود دور کنید
تلاش کنید دویدن را جایگزین نشستن و تماشای تلویزیون کنید. این مساله علاوه بر کمک به سلامتی، منجر به افزایش سطح سروتونین در مغز می شود که به کاهش استرس کمک می کند.

۲۲ – استقامت خود را افزایش دهید
اجرای منظم و مداوم تمرینات ورزشی و به خصوص دویدن، علاوه بر افزایش توان بدنی و استقامت شما، لذت بخش و سازنده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد