رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

برنامه‌های گردشگری در تابستان ۸۸ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شریف ملک‌‌زاده در تشریح برنامه‌های دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری در کشورهای بازار هدف گردشگری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این دفاتر در کشورهای عراق، قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، استرالیا، مالزی، اندونزی، ایتالیا، فرانسه، بلغارستان، آلمان، انگلستان، نروژ، سوئد، دانمارک، روسیه، آذربایجان، ترکیه و چین راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: مجری این طرح متقاضیان بخش خصوصی مقیم کشورهای بازار هدف گردشگری ایران هستند و این اقدام با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های گردشگری در تابستان ۸۸ را اعلام کرد.





به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شریف ملک‌‌زاده در تشریح برنامه‌های دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری در کشورهای بازار هدف گردشگری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این دفاتر در کشورهای عراق، قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، استرالیا، مالزی، اندونزی، ایتالیا، فرانسه، بلغارستان، آلمان، انگلستان، نروژ، سوئد، دانمارک، روسیه، آذربایجان، ترکیه و چین راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: مجری این طرح متقاضیان بخش خصوصی مقیم کشورهای بازار هدف گردشگری ایران هستند و این اقدام با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.
ملک‌زاده برگزاری سمینارها و همایش‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های دفتر بازاریابی و تبلیغات عنوان کرد و افزود: برگزاری دومین جشنواره برترین‌های صنعت گردشگری در مرداد ماه، برگزاری همایش تخصصی بازاریابی در گردشگری در دی، برگزاری دومین همایش بین‌المللی توراپراتورهای جهان از برنامه‌هایی است که در این راستا انجام می‌شود.
وی به برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران، اساتید، فرهیختگان و دست‌اندرکاران، گردشگری اشاره کرد و گفت: دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با مشارکت و همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داوطلب فعال در کشورهای بازار هدف به عنوان حامی این تورها را برگزار می‌کند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقات بازار گردشگری را از دیگر برنامه‌های این دفتر بر شمرد و گفت: بررسی طرح شناسایی و اولویت‌بندی کشورهای بازار هدف گردشگری ایران، تهیه طرح بازاریابی استراتژیک گردشگری، تهیه طرح برند ملی گردشگری، طرح بررسی علایق و سلایق گردشگری و طرح بررسی اثربخشی شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری و نظرسنجی گردشگران خارجی شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های گردشگری از این برنامه‌ها است.
ملک‌زاده تصریح کرد: این طرح‌ها توسط پژوهشکده گردشگری سازمان و با همکاری دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری انجام می‌شود.
وی استانداردسازی اقلام تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های این معاونت برای سال ۸۸ عنوان کرد، افزود: ارزیابی اقلام تبلیغاتی تولید شده به منظور اطلاع‌رسانی صحیح و برای ارتقا بازاریابی و تاثیرگذاری هر یک از فعالیت‌ها و تولیدات صورت گرفته و جلوگیری از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی سلیقه‌ای و غیر تخصصی با بهره‌گیری از روش‌های مدرن تبلیغاتی و طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی چاپی، دیجیتال و چند رسانه‌ای در طول سال انجام می‌شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه press TV، تهیه و چاپ کتاب برگزاری تورهای آشنا‌سازی، پخش تیزرهای معرفی ایران در شبکه MBC و تبلیغات محیطی در بازارهای هدف ایران را به منظور معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی گردشگری ۳۰ استان کشور را از دیگر برنامه‌های دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری برشمرد.
ملک زاده تصریح کرد: ارسال اقلام تبلیغاتی شامل CD، بروشور، پوستر، بنر و کتاب‌های نفیس معرفی ایران برای ارسال به ۷۵ سفارتخانه و همچنین ۷۰ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بخش دیگری از برنامه‌های معاونت گردشگری در حوزه بازاریابی و تبلیغات است.
وی به مشارکت در برگزاری ۲۰ نمایشگاه تجاری و بازاریابی با همکاری سازمان توسعه و تجارت ایران در کشورهای بازار هدف اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۵ نمایشگاه خارجی به منظور ارزیابی و اثربخشی نمایشگاه‌های برگزار شده و شناسایی شاخص‌ها و نظرسنجی از بازدیدکنندگان در سال ۸۸ برگزار می‌شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیاست‌گذاری و نظارت بر نحوه برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری داخلی، برگزاری مراسم جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، اجرای طرح گردشگری مجازی ایران و تولید نرم‌افزار چند رسانه‌ای استان‌ها و تبلیغات اینترنتی به منظور معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری ایران را بخشی دیگر از برنامه‌های دفتر تبلیغات و بازاریابی عنوان کرد.
ملک‌زاده همچنین به توسعه و تجهیز دفاتر اطلاع رسانی در هفت فرودگاه بین‌المللی کشور اشاره کرد و گفت: این دفاتر در فرودگاه‌های مشهد، کرمان، یزد، کیش، تبریز، اصفهان و تهران راه‌اندازی می‌شود.
وی برگزاری هفته گردشگری در ۳۰ استان کشور را دیگر برنامه‌های معاونت گردشگری برای سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای توسعه فرهنگ سفر و گردشگری با معرفی قابلیت‌های گردشگری استان‌های کشور در هفته گردشگری و روز استان در قالب برنامه‌های متنوع توسط سازمان‌های استانی برگزار می‌شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مسئولان خانه‌های جهانگردی استان‌ها را بخش دیگری از برنامه‌های معاونت گردشگری عنوان کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک برای مسئولان خانه‌های جهانگردی و کارشناسان تبلیغات و بازاریابی استان‌ها، ایجاد بانک اطلاعات جامع گردشگری خانه‌های جهانگردی استان‌ها، انتشار مقاله‌های علمی و تحلیلی در این رابطه، نگارش چاپ و ارسال کتابچه دستورالعمل و راهنمایی فعالیت مسئولان خانه جهانگردی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا است.
وی همچنین به برنامه‌های دفتر امور مراکز خدمات گردشگری و استانداردسازی در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: تدوین آیین‌نامه درجه‌بندی دفاتر خدمات مسافرتی و تصویب و ابلاغ آیین‌‌نامه درجه‌بندی دفاتر، تدوین آیین‌نامه نظرات بر تاسیس و فعالیت دفاتر و نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی، موافقت اولیه با صدور مجوز بند “ب ” و تهیه شیوه‌نامه مجوز بند “ب ” از برنامه‌های این دفتر در سال ۸۸ است.
ملک‌زاده تهیه آمار دفاتر خدمات مسافرتی، استانداردسازی هتل‌های کشور و مهمانپذیرها، نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی و درجه‌بندی آنها، رسیدگی به شکایات، صدور مجوز برای تردد تورهای ورودی، اخذ ویزا برای دفاتر آموزش کارکنان اماکن اقامتی و صدور کارت راهنمایان تور را از دیگر برنامه‌های دفتر استانداردسازی معاونت گردشگری عنوان کرد.
این مقام مسئول در ادامه در تشریح برنامه‌های دفتر برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری خارجی گفت: راه‌اندازی سیستم علائم و نشانه‌های بین‌المللی گردشگری در معابر، خیابان‌های و جاده‌های کشور، راه‌اندازی کارت‌های اعتباری توسعه سامانه ویزای الکترونیکی و توسعه امکان بهره‌برداری از کارت های ATM گردشگران خارجی از برنامه‌های این دفتر برای سال ۸۸ است.
وی بیمه گردشگران خارجی، نظارت بر تورهای خارجی، پیاده‌سازی نظام آمار گردشگری به منظور ایجاد بانک جامع اطلاعات گردشگری، اجرای طرح نظرسنجی از گردشگران خارجی، امضا تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای گردشگری، برگزاری و شرکت در همایش‌های بین‌المللی و تخصصی در کشور و توسعه مناسبات بین‌المللی در حوزه خارجی و تهیه کد اخلاقی گردشگری را از دیگر برنامه‌های این دفتر عنوان کرد.
ملک‌زاده در تشریح برنامه‌های دفتر برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری داخلی برای سال ۸۸ گفت: برگزاری همایش‌ها و سمینارها به منظور توسعه سفرهای همگانی، تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی با رویکرد اطلاع‌رسانی، اجرای طرح بازارچه فروش در استان‌ها، برنامه‌ریزی در خصوص جمع‌آوری اطلاعات آمار سفرهای آماری به تفکیک در طول سال و تنظیم تفاهمنامه بین بخش‌های مرتبط با گردشگری و برنامه‌ریزی به منظور بهره‌گیری از پتانسیل نهادهای دیگر در توسعه گردشگری بخشی از برنامه های این دفتر است.
وی پیگیری برگزاری تورهای آشنایی با جاذبه های نقاط کمتر شناخته شده به منظور توزیع عادلانه سفر در کشور، تاسیس و راه‌اندازی تاکسی گردشگری در تمام استان‌ها به منظور تجهیز ناوگان حمل و نقل گردشگری، توسعه سفر کارت ملی به منظور رسیدن به هدف کمی برنامه چهارم توسعه و ایجاد تشکل‌های صنفی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ساماندهی اماکن خصوصی و استیجاری و برگزاری سمینارهای توجیهی برای صاحبان منازل شخصی و استیجاری را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد.
وی همچنین به طراحی سیستم آن‌لاین و رزرواسیون زائرسراها و اقامتگاه‌های دولتی و تکمیل ظرفیت‌های اقامتی کشور در راستای اجرای طرح ساماندهی اماکن خصوصی و استیجاری و ساماندهی زائر‌سراهای دولتی اشاره کرد و مطالعه و آموزش پتانسیل‌های گردشگری در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری روستایی و عشایری و گردشگری بانوان را از دیگر برنامه‌های این دفتر عنوان کرد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد