رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

با ۷ نوع مشاغل خانگی آشنا شوید

اگر که می خواهید برای خودتان کار کنید و یا اینکه وقت بیشتری را با اعضای خانواده تان بگذرانید بهترین راه حل اشتغال به  مشاغل خانگی می باشند . دامنه این نوع از مشاغل بسیار گسترده می باشد از فروش صنایع دستی گرفته تا طراحی وبلاگ بصورت آن لاین. مزیت دیگر این نوع مشاغل این است که بدون داشتن فضا و پول زیاد هم، می توان آنها را راه اندازی کرد . در ذیل به بررسی چند نوع شغل خانگی که بدون صرف هیچ وقتی می توانید راه اندازی نمایید می پردازیم .
 

۱-صنعتگری 
اگر که  در زمینه صنایع دستی از جمله ساخت جواهر آلات ،سفالگری و یا ساخت لوازم دکوری مهارت دارید می توانید تجارت کوچکی به راه انداخته و با ارائه آنها  بصورت اینترنتی در سایتهایی چون etsy .com  دست ساخته های خودتان را در معرض فروش بگذارید . وسایلی را که می خواهید درمعرض فروش بگذارید آماده کرده و از هر کدام عکس گرفته و این عکسها را به همرا قیمت  فروش بر روی وب سایت قرار دهید . بازدید کنندگان سایت کالاهای شما را خواهند دید   و قیمت آن را به حساب شما واریز می کنند و سپس شما پس از دریافت وجه اقدام به ارسال کالا می نمایید . با این روش می توانید در کارتان به عنوان یک تجارنت کوچک خلاقیت بخرج دهید .
۲- وبلاگ نویسی 
وبلاگ نویسان موفق از طریق نوشتن مستمر مقالات  و ستونهای مختلف در وبلاگ های مختلف درآمدی معادل درآمد یک شغل تمام وقت دارند . برای شروع می توانید با عضویت در وب سایتهایی فارسی برای خودتان وبلاگی طراحی نمایید و در یک حوزه تخصصی و یا موضوعاتی که علاقه دارید شروع به نوشتن آخرین اخبار نموده  و یا دیدگاههای خودتان در مورد آن موضوعات را به اشتراک بگذارید  با عضویت در بعضی سایتها می توانید بر روی وبلاگ تان آگهی تبلیغاتی درج نمایید ،در صورت کلیک هر یک از  بازدید کنندگان وبلاگ  بر روی آن آگهی مبلغی به شما پرداخت می شود و با این کار میزان درآمد خود را افزایش دهید .
۳ – خدمات مشتریان بصورت تلفنی
اکثریت شرکت ها برای ارائه خدمات به مشتریانش با بعضی از شرکتهای دیگر قرار دادی منعقد می کنند و یا اینکه این کار را به بعضی کارمندانی که به دنبال کار در منزل هستند می سپرند تا بصورت تلفنی پاسخگوی مشتریانشان باشند . مشتریانی که در مورد خرید یک کالا سوالاتی دارند مستقیماً با شما تماس گرفته و جواب سوالاتشان را از شما می گیرند . تنها ملزومات مورد نیاز برای این کار یک خط تلفن ویا دسترسی به اینترنت می باشد .
۴ – دفترداری  و حسابداری 
اگر که با اعداد رابطه خوبی دارید و در فصل پرداخت مالیات همواره در حال کمک کردن به دوستانتان هستید می توانید از این مهارت تان به خوبی استفاده نمایید . می توانید با افراد و یا شرکتهای کوچکی که کارهای دفتر داری  و حسابداری خود را به افرادی که در منزل کار می کنند، قرارداد ببندید . برای این کار تنها به یک کامپیوتر خوب و یکی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار نیاز دارید . با ارسال ایمیل و یا ارسال پستی آگهی به درب شرکتها می توانید خود و مهارتهای کاری تان را معرفی نموده و بدین ترتیب با شرکتهای زیادی قرارداد ببندید .
۵ – معلم خصوصی 
اگر که به تدرس علاقه دارید می توانید در رشته تخصصی تان به تدریس در منزل بپردازید. هم می توانید به منزل شاگردانتان رفته و یا اینکه در منزل خودتان این کار را انجام دهید و کتابخانه های عمومی هم محل خوبی برای تدریس خصوصی می باشد . برای جذب شاگرد می توانید با مدارس محل سکونت تان و یا گروههای محلی  تماس بگیرید . هم چنین می توانید از طریق اینترنت به آموزش از راه دور بپردازید .
۶ – ترجمه 
اگر غیر از زبان مادری تان  قادر به مکالمه و یا ترجمه در چند زبان دیگر هستید با شرکتهایی که نیاز به ترجمه اسناد و مدارک و یا یک مترجم شفاهی دارند قرارداد ببندید . برای این کار تنها می بایست امتحان تسلط در مکالمه را با موفقیت پشت سر گذارید و در گرامر  و آیین نگارش تسلط داشته باشید .
۷ – فروش کالا بصورت مزایده و حراج 
اگر که به یافتن مشتری در مغازه های فروش امانی و یا حراج علاقه مندید  برای خودتان یک حراج  فروشگاهی شبیه eBay راه بیاندازید.به این حراجهای خوب رونقی ببخشید و با فروش آنها به مشتریان آن لاین و اینترنتی خود سود خوبی کسب کنید . در حراجها می توانید  موارد مورد فروش را لیست کرده  و  برایشان یک قیمت ثابت در نظر بگیرید و یا اینکه بصورت فهرستی  به فروش برسانید و هر کالا قیمت خاص خودش را داشته باشد . زمانی که خریدار در قسمت جستجوی کالا فروشگاه eBay مشخصات کالا را وارد می کند کالاهای شما در معرض دید قرار می گیرند . از طریق Pay Pall  مبالغ به حساب شما واریز می گردد و شما هم کالا را مستقیماً برای خریدار ارسال می نمایید .

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد