رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بازیگر نقش سریال شیدایی : عجله ای برای ستاره شدن ندارم!

این جوری انتخاب شدم

سر سریال «تکیه بر باد» بودم که از دفتر آقای عسگرپور با من تماس گرفتند و به من پیشنهاد بازی در «شیدایی» شد. انتخاب بازیگران این کار برعهده آقای «سعید نعمت الله» بود و ایشان با توجه به ذهنیتی که از شخصیت «لیلا» داشتند، من را برای ایفای این نقش مناسب دیدند و خیلی زود به مرحله دورخوانی متن فیلمنامه رسیدیم. همزمان با پخش سریال «نون و ریحون» از تلویزیون، سریال «جراحت» که نویسنده اش آقای سعید نعمت الله بود نیز در ماه رمضان در حال پخش بود. از آنجا که تعریف فیلم نامه های ایشان را زیاد از این و آن شنیده بودم«جراحت» را دنبال می کردم؛ اتفاق جالب اینکه آقای نعمت الله از بازی ام در «نون و ریحون» خوشش آمد و همان جا بود که برای «شیدایی» انتخاب شدم.

● در زندگی شخصی من این اتفاق افتاده است

در «شیدایی» نقش «لیلا» را بازی می کنم که وارد یک رابطه عاشقانه با پسری به نام «طاها» می شود و این ۲نفر قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند که با وارد شدن کاراکترهای دیگر به داستان، سدهایی پیش پای شان قرار می گیرد که مانند فیلمنامه های قبلی «سعید نعمت الله» غیرقابل پیش بینی هستند. عشق «لیلا» و «طاها» از آن دست عشق هایی است که در یک نگاه اتفاق می افتد؛ به نظرم زمانی که این اتفاق برای هر زن و مردی می افتد و آن ها در یک نگاه عاشق یکدیگر می شوند، به این معنی است که انرژی و گروه خونی شان با یکدیگر همخوانی دارد. به نظرم این عشق خیلی هم واقعی است چون آدم ها هیچ شناختی نسبت به یکدیگر ندارند که به واسطه اش بتوانند یکدیگر را دوست داشته باشند. یک لحظه درگیر احساسی می شوند که تصور می کنند چقدر یکدیگر را درک می کنند، می خوانند و می طلبند. زمانی که چنین حسی در یک زن و مرد به وجود می آید، به این معناست که آن آدم متفاوت تر از بقیه آدم هاست که چنین حالتی را پدیدار شده اند. به نظرم همین طوری اتفاقی نیست که زن و مردی در مسیر یکدیگر قرار بگیرند و چنین احساسی نسبت به یکدیگر پیدا کنند، اصلا خیلی چیزها اتفاقی نیست و این طبیعت است که هنرمندانه همه چیز را کنار هم می چیند. در زندگی شخصی خودم همچین اتفاقی افتاده. البته نمی توان چنین احساسی را تنها در یک رابطه عاشقانه دید؛ ممکن است در محل کارتان نشسته باشید و کسی وارد شود که همان لحظه اول از ورودش احساس خوبی به شما دست بدهد و بگویید می توانم با او رابطه ای صمیمی داشته باشم. بعضی اوقات بعد از این حس، شناختی به وجود می آید که براساس آن می توانی تصمیم بگیری بمانی یا از آن بگذری.

● من هم آخر داستان را نمی دانم

داستان عشق «لیلا» و «طاها»، از جنس عشق هایی است که در یک نگاه اتفاق می افتد اما براساس سابقه، تجربه و پیشینه زندگی شان و اتفاقاتی که در طول آن برای شان افتاده، نسبت به این روابط گارد می گیرند و سعی می کنند محتاطانه رفتار کنند. «شیدایی» مضمونی اجتماعی دارد که به مباحثی همچون دروغ، پنهان کاری، عشق، روابط عاطفی و انسانی آدم ها می پردازد. «لیلا»ی «شیدایی»، شخصیت فوق العاده قابل باوری دارد و هر کس دیگری به غیراز من هم قرار بود این کاراکتر را بازی کند، کاملا با این نقش ارتباط برقرار می کرد. «لیلا» یک پزشک از نسل جوان است که یاد گرفته در زندگی روی پای خودش بایستد و همه چیز را درست، بدون دروغ و کلک بسازد. او به واسطه یکسری مسائل از زندگی قبلی اش ضربه خورده، روحیه اش آسیب دیده و در زندگی قبلی اش شکست خورده است. به همین دلیل از دروغ بیزار و در پی صداقت است. خودم هم نمی دانم در نهایت چه اتفاقی برای «لیلا» خواهد افتاد چون تا به امروز ۲۶ قسمت از سناریو را خوانده ام و آقای نعمت الله هر بار یک قسمت جدید را به ما می دهند که همین برای ما جالب است و در واقع هر قسمت آقای نعمت الله غافلگیرمان می کند. ممکن است قسمت ۲۷ این سریال، یک حادثه بد برای «لیلا» اتفاق بیفتد که خودم هم در جریانش نیستم! خصوصیت اخلاقی خوب«سعید نعمت الله» این است که نظر بازیگرانش را گوش می کند و حتی خودش بعضی اوقات به من می گوید چرا اینقدر کم درباره نقش ات حرف می زنی و نظر می دهی؟ البته این به روحیات خودم برمی گردد که درکل آدم ساکتی هستم.

● لیلا های دوست داشتنی من!

شاید جالب باشد بدانید هر کاراکتری که خیلی دوستش دارم، اسمش «لیلا»ست! بعد از «لیلا»ی فیلم آقای «داریوش فرهنگ» در فیلم «یک گزارش واقعی» که در جشنواره نمایش داده شد و «لیلا»ی سریال «حیرانی»، این سومین «لیلا»یی است که دوستش دارم!

● عجله ای برای ستاره شدن ندارم

این که می گویید چرا تا امروز آنچنان که باید دیده نشده ام را به حساب بدشانسی نمی گذارم. فکر می کنم همین که در این کار هستم و می توانم کاری را انجام دهم که عاشقانه دوستش دارم، نشان از خوش شانسی من است. بازیگری هم مانند زندگی است؛ همیشه همه چیز بر وفق مرادتان نیست؛ یک جاهایی از این ناراحتی که چرا آن اتفاق برای تان نمی افتد و یک جاهایی به این نتیجه می رسی که چه خوب شد آن اتفاق آن موقع نیفتاد! معتقدم باید اجازه دهیم همه چیز به وقتش اتفاق بیفتد و پله پله جلو برویم.

به نظرم «شیدایی» تمام فاکتورهای لازم یک سریال حرفه ای را دارد و تصور می کنم استقبال خوبی از آن خواهد شد. یکی از دلایلم، حضور بازیگران خوبی مانند «امیر جعفری» (که طرفداران خاص خودش را دارد)، «پرویز پورحسینی» (که چهره دوست داشتنی نزد مردم است) و «اندیشه فولادوند» (که برای نخستین بار است از سینما به تلویزیون آمده) در این سریال است. مهم تر از آن، داستان مان است که با وجود تلخ بودن، زیبایی های خاص خودش را دارد. حتی اگر در این سریال بازی نمی کردم هم حتما آن را تا انتها می دیدم. خوشحالی ام از این بابت است که همه چیز سر فرصت و بدون محدودیت در زمان پیش رفته و هیچ کس از عوامل و بازیگران، کار را سرسری نگرفتند. حداقل درباره خودم به جرات می توانم بگویم «لیلا» را خیلی دوست داشتم و تمام توانم را صرف کردم، متاسفم اگر برای مخاطبان زیبا نباشد!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد