رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بازیگران زن ‌هالیوودی که شهرت خود را از دست داده‌اند +عکس

در این مقاله قصد داریم به بازیگرانی بپردازیم که در یک دوره خاص بسیار صاحب نام بوده اند اما اکنون محبوبیت آنها کم رنگ شده است. وقوع این اتفاق در سینمای هر کشوری رخ می‌دهد.
۱٫ شارون استون:
شارون استون
 شارون متولد ۱۰ مارس ۱۹۵۸ در امریکاست. وی در پنسیلوانیا به دنیا آمد و یک بازیگر امریکائی است و تا کنون موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و امی ‌شده است و شهرت خود را با بازی در فیلم “غریزه اصلی” به دست آورد.
شارون را ملکه ‌هالیوودی‌ها در دهه نود می‌نامند. وی در فیلم‌هایی مانند: آلفا داگ، غریزه اصلی ساخت ۱۹۹۲، متخصص سال ۱۹۹۴  و…. بازی کرده است.

در این مقاله قصد داریم به بازیگرانی بپردازیم که در یک دوره خاص بسیار صاحب نام بوده اند اما اکنون محبوبیت آنها کم رنگ شده است. وقوع این اتفاق در سینمای هر کشوری رخ می‌دهد.



۱٫ شارون استون:


شارون استون


 شارون متولد ۱۰ مارس ۱۹۵۸ در امریکاست. وی در پنسیلوانیا به دنیا آمد و یک بازیگر امریکائی است و تا کنون موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب و امی ‌شده است و شهرت خود را با بازی در فیلم “غریزه اصلی” به دست آورد.
شارون را ملکه ‌هالیوودی‌ها در دهه نود می‌نامند. وی در فیلم‌هایی مانند: آلفا داگ، غریزه اصلی ساخت ۱۹۹۲، متخصص سال ۱۹۹۴  و…. بازی کرده است.
 

۲٫  ملانی گریفیس:


ملانی گریفیس


ملانی گریفیس  همسر آنتونیو باندارس. در سال ۱۹۸۴ با بازی در فیلم “دو بدن” شناخته شد.  در آن سالها بسیاری از کارگردانان مجذوب بازی و چهره ملانی شده بودند به همین دلیل فیلم‌هایی که در آن سال‌ها از او دیده شد، بسیار بودند. فیلم‌هایی مانند: روزی در بهشت ( ۱۹۹۷ )،…
از سال ۲۰۰۰ به بعد نقش او در فیلم‌ها بسیار کم رنگ شد تا جایی که به جای پیشنهادی سینمائی بیشتر فیلم‌ها و داستان‌هایی که مربوط به تلویزیون و سریال بودند به او پیشنهاد می‌شد. در سال ۲۰۱۰ در یک مجموعه تلویزیونی به روی آنتن رفت.


۳٫ داریل ‌هاناه:



 داریل متولد ۳ دسامبر سال ۱۹۶۰ است. وی یک بازیگر امریکائی است  و به خاطر حضور پر رنگی که در فیلم‌های وال استریت از او دیده شده، شهرت خوبی به دست آورده بود. فعالیت حرفه ای و سینمائی خود را از سال ۱۹۷۸ شروع کرد. در دهه هشتاد به اوج شهرت رسید و کارگردانان بسیاری پیشنهاد همکاری به او می‌دادند.  اخرین فیلمی‌ که از او دیده شد در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ با نام  “بیل را بکش” بود.   امروز داریل را در کمتر فیلمی‌ می‌بینید.


۴٫ دمی‌ مور:


دمی مور


نام اصلی او دِمی ‌گاینس کوچر است.  متولد ۱۱ نوامبر سال ۱۹۶۲ در نیومکزیکو می‌باشد. مور فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و در فیلم‌هایی مانند: روح، چند مرد خوب و… بازی کرده است. دمی ‌مور به عنوان یک رقیب اصلی برای شارون استون به حساب می‌آید.
وی تا کنون دو  بار ازدواج کرده است:
 بروس ویلیس (۱۹۸۷ تا  ۲۰۰۰)
اشتون کوچر (از ۲۰۰۵ تا به حال)


۵٫ جینا داویس:



جینا فیلم‌های متفاوتی را بازی کرده است و فیلم‌هایی او در یک ژانر خاص نبوده اند، در دهه نود به شهرت بسیاری رسید، اما به مرور از عرصه سینما جدا شد و به برنامه‌های تلویزیونی روی آورد. دیویس که در سال ۲۰۰۴ برای فیلم توریست اتفاقی برنده جایزه اسکار شد و در سریال تلویزیونی “فرمانده کل” در نقش رئیس‌جمهوری آمریکا ظاهر شد، موسسه خاص خود برای حمایت از زنان شاغل در صنعت رسانه و سرگرمی ‌را به راه انداخته است.

 

۶٫ مادلین استو:



 متولد ۱۸ اوت ۱۹۵۸ در امریکاست. وی یک بازیگر امریکائی است.
از سال ۲۰۰۳ به بعد حضور وی در سینما به طور کلی حذف شد.


۷٫ کیم باسینگر:



 کیم متولد ۸ دسامبر ۱۹۵۳ در امریکاست. وی در دهه ۸۰ تا سال ۲۰۰۰ در فیلم‌های بسیاری دیده شد و توانست جوایزی را در اسکار، گلدن گلاب و بهترین بازیگر زن مکمل از آن خود کند.
در فیلم‌هایی مانند: “دیگه هیچ وقت اینو نگو” بتمن و…. حضور داشته است.

 

۸٫ وینونا رایدر:


وینونا رایدر

 وینونا متولد ۲۹ اکتبر ۱۹۷۱ در امریکا است. وی یک بازیگر موفق است که از ۱۹ سالگی وارد حرفه بازیگری شد و تا کنون نامزد دریافت اسکار و جایزه گرمی ‌نیز شده است.
در فیلم‌هایی مانند زنان کوچک، تلخی‌های واقعیت  و… حضور داشته است.
دهه قبل از سال ۲۰۰۰ برای او سالی پر از موفقیت بوده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد