رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

بازگشت رسمی ژنرال به قلعه آبی ها و رفتن مظلومی

گل: پرویز مظلومی قبل از امروز هم بو برده بود که پایان کارش با استقلال فرارسیده است. سرمربی ۲ فصل گذشته استقلال که با وجود در اختیار داشتن یک تیم خوب در نهایت تنها یک جام حذفی را به استقلالی‌ها هدیه داد آنقدر کارنامه قابل دفاعی ندارد که آبی‌ها بخواهند به خاطرش دست به تحصن یا اعتراض بزنند.
مظلومی که دیروز در بین اعضای هیات مدیره حاضر شد و برنامه فصل بعدش را داد بعد از جلسه امروز هیات مدیره و قلعه‌نویی در حالی که با خبر شده بود اعضای هیات مدیره شب گذشته به منزل قلعه‌نویی رفتند در مصاحبه‌ای ضمن تبریک به قلعه‌نویی از طرفداران استقلال به او برای بازگردانندن استقلال به روزهای اوج کمک کنند.
به گزارش سایت گل مظلومی می‌گوید:« ما مربیان همواره باید آماده جدایی از تیمی که در آن کار می‌کنیم باشیم. این اصلا چیز عجیبی نیست من بحثی ندارم و فکر می‌کنم بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد.»

مظلومی ادامه می‌دهد:«‌ امیدوارم هواداران استقلال بدی‌های مرا به بزرگی خودشان ببخشند.» سرمربی سابق استقلال که با سایت گل اوج صحبت می‌کرد ادامه داد:« من شکایتی از جدایی از استقلال ندارم چون این مساله خواست خدا بوده است. من ۲ سال پرماجرا را در استقلال پشت سر گذاشتم و روزهای خوب و بدی را در استقلال تجربه کردم. در مجموع خاطرات فراوانی از این دوره در ذهنم مانده و تجربیات به دست آوردم که به آینده فوتبالم کمک خواهد کرد.»
مظلومی که در مورد مقصد آینده‌ایش اظهارنظر خاصی نکرد در مورد انتخاب قلعه‌نویی هم گفت:« برای امیر آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم او در استقلال روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و هواداران هم به او کمک کنند تا تیم موفق باشد یادمان باشد که استقلال همیشه بزرگتر از ماست.»
مظلومی فعلا با این مصاحبه آرام نسبت به این موضوع اظهارنظر کرده است اما مشخص نیست که در آینده هم موضع‌اش همین باشد. او اندک امیدی به فتح‌الله‌زاده دارد که شاید به قدرت بازگردد. البته باز هم به نظر نمی‌رسد که پرویز گزینه آبی‌ها باشد. او دستاورد خیلی بزرگی در استقلال نداشت و تنها بروز اتفاقات بدتر در سال پیش رو می‌تواند وضع را به سود او تغییر دهد.

وزارت ورزش و جوانان: در حالی که روز گذشته در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اعضای این نشست اعلام کردند روز چهارشنبه تکلیف مدیرعامل و سرمربی این تیم مشخص می شود امروز از ساعت ۱۷ در دفتر احمد رسولی نژاد در وزارت ورزش جلسه هیئت مدیره استقلال با حضور کلیه اعضا و علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین امیر قلعه نویی به عنوان گزینه سرمربیگری برگزار شد.در این جلسه پس از شنیدن برنامه های امیر قلعه نویی، اعضای هیئت مدیره وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کردند.

از اوایل هفته جاری رسانه ها حضور قلعه نویی روی نیمکت استقلال را تائید کرده بودند که سرانجام دقایقی پیش این اتفاق نهایی شد.

ایسنا:«وقتی نام استقلال و پای اعتبار این باشگاه و سربلندی هوادارانش در میان باشد، دیگر درنگ جایز نیست. ضمن اینکه من امیر قلعه‌نویی هرگز نمی‌توانم به استقلال و هوادارانش “نه” بگویم.» این جمله را امیر قلعه نویی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال گفته است.

او در ادامه گفت:«من هرچه در زندگی‌ام دارم اول از لطف خدا و ائمه اطهار،‌دوم از دعای خیر مادر و خانواده و سپس از استقلال است. خدمت به این تیم محبوب و مردمی را مایه افتخار خود می‌دانم به همین دلیل وقتی هیات مدیره به من پیشنهاد همکاری داد به تنها چیزی که فکر کردم، استقلال بود.»
قلعه‌نویی با بیان اینکه برای موفقیت استقلال از ثانیه به ثانیه زمان باقی مانده استفاده می‌کنم، گفت:« من برای موفقیت استقلال روی حمایت رسولی نژاد رییس هیات مدیره و سایر اعضا، تلاش بازیکنان و همراهی هواداران حساب باز کرده‌ام و از همین امروز وظیفه خود می‌دانم به صورت شبانه‌روزی تلاش کنم و حتی برای استفاده از ثانیه به ثانیه زمان باقی مانده برنامه و هدف داشته باشم.»

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد