رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

انتقاد عنایتى از برخى بازیکنان: از استقلال بروید

رضا عنایتى مهاجم جدید استقلال شرایط فعلى این تیم را مناسب ارزیابى کرده و امیدوار است که آبى پوشان تهرانى علاوه بر قهرمانى دوباره در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم به موفقیت برسند. وى ابتدا در خصوص وضعیت فعلى این تیم گفت: حدود ۳ ، ۴ روز است که تمرینات استقلال شکل جدى ترى به خود گرفته و چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شده اند. امیدوارم در روزهاى آینده شرایط بهتر شود و ما بتوانیم با آمادگى کامل لیگ برتر را شروع کنیم. هدفمان موفقیت در جام حذفى، تکرار قهرمانى در لیگ برتر و جبران ناکامى استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم در نهایت تیم ما فصل موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد تا تماشاگران خوشحال شوند. مهاجم استقلال در خصوص غیبت چند بازیکن استقلال در تمرینات که هنوز وضعیتشان در این باشگاه مشخص نیست تأکید کرد: من یک بازیکن هستم و شاید خیلى از مسائل ارتباطى به من نداشته باشد اما معتقدم که احترام باشگاه همیشه باید حفظ شود.

رضا عنایتى مهاجم جدید استقلال شرایط فعلى این تیم را مناسب ارزیابى کرده و امیدوار است که آبى پوشان تهرانى علاوه بر قهرمانى دوباره در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم به موفقیت برسند. وى ابتدا در خصوص وضعیت فعلى این تیم گفت: حدود ۳ ، ۴ روز است که تمرینات استقلال شکل جدى ترى به خود گرفته و چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شده اند. امیدوارم در روزهاى آینده شرایط بهتر شود و ما بتوانیم با آمادگى کامل لیگ برتر را شروع کنیم. هدفمان موفقیت در جام حذفى، تکرار قهرمانى در لیگ برتر و جبران ناکامى استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم در نهایت تیم ما فصل موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد تا تماشاگران خوشحال شوند. مهاجم استقلال در خصوص غیبت چند بازیکن استقلال در تمرینات که هنوز وضعیتشان در این باشگاه مشخص نیست تأکید کرد: من یک بازیکن هستم و شاید خیلى از مسائل ارتباطى به من نداشته باشد اما معتقدم که احترام باشگاه همیشه باید حفظ شود. چند روزى است که تمرینات استقلال شروع شده و زمان زیادى تا شروع لیگ باقى نمانده و با این شرایط معتقدم که تیم ما باید با تمامى نفرات و با قدرت کامل تمرین کند. اگر بازیکنى پیشنهاد دارد باید خیلى زود به آن رسیدگى کند تا تکلیفش روشن شود و از استقلال برود و اگر هم پیشنهادى ندارد بهتر است که تعلل را کنار گذاشته و هرچه زودتر در تمرینات حاضر شود. این موضوع را فقط به خاطر موفقیت استقلال مى گویم و امیدوارم برداشت هاى منفى از حرف هایم صورت نگیرد. عنایتى در مورد بازوبند کاپیتانى که حرف و حدیث هاى زیادى را به وجود آورده تصریح کرد: اولاً باید بگویم که من به هیچ عنوان مدعى گرفتن بازوبند کاپیتانى نیستم و به این مسائل فکر نمى کنم در ضمن معتقدم که انتخاب کاپیتان به تصمیم سرمربى برمى گردد. البته بعضى ها مى گویند که بازیکن باتجربه باید کاپیتان باشد اما این طرز فکر اصلا درست نیست و در ترکیب تیم فوتبالیستى که باهوش تر است و قدرت رهبرى بیشترى دارد به عنوان کاپیتان انجام وظیفه مى کند. به نظر من کاپیتانى به تجربه مربوط نمى شود و اول از همه مغز مى خواهد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد