رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

انتشار عکس‌های خانوادگی رئیس‌جمهور در اینترنت+عکس

هفته گذشته باراک و میشل اوباما میزبان جمعی از رهبران جهان در موزه هنر متروپولیتنت نیویورک بودند.
انتشار عکس‌های خانوادگی رئیس‌جمهور در اینترنت 
ادامه مطلب راببینید

در آن گردهمایی پر رفت و آمد عصرگاهی که لبخند بادوام باراک اوباما به شکل شگفت‌آوری لحظه‌ای از صورتش جدا نشد، تمام صحنه‌های فیلمبرداری شده تکراری به نظر می‌رسید و بانوی اول هم جلوی دوربین خبرنگاران با مهمان‌ها بیش از ۱۳۰ عکس گرفت که همه آنها چند ساعت بعد روی سایت Flickr برای کاربران اینترنت در دسترس بودند
البته جرقه مشکلات بعدی از همین جا زده شد. در میان تصاویر اوباماها که روی سایت لود شده بود عکسی از نخست وزیر اسپانیا، خوسه لوئیس رودریگز زاپاترو، همسرش سونسولس اسپینوسا و دو دخترش لائورا،۱۶ ساله و آلبا ۱۳ ساله وجود داشت که در اصل جنجال به پا کرد.
پیش‌تر هرگز تصویری از خانواده زاپاترو روی هیچ سایتی نرفته و در هیچ نشریه‌ای چاپ نشده بود زیرا طبق قوانین کشور اسپانیا چنین کاری برای رسانه‌های جمعی ممنوع است.
بلافاصله پس از درخواست رسمی دولت اسپانیا، عکس دسته جمعی زاپاترو و خانواده‌اش با اوباماها به سرعت از سایت Flickr برداشته شد اما اینترنت است و فرصت طلبی کاربرانش و از آبگل آلود ماهی گرفتن.
روز سه شنبه نامه‌ای نوشت که متن آن در روزنامه دیلی بیست به چاپ رسید.
خوزه لوئیس رودریگز زاپاترو  با ۹ وزیر زن در کابینه


زاپاترو نخست وزیر اسپانیا در میان ۹ وزیر زن کابینه خود


انتشار عکس‌های خانوادگی رئیس‌جمهور در اینترنت Tafrihi.Com


زاپاترو نخست وزیر اسپانیا در میان ۹ وزیر زن کابینه خود


چهاردهم آوریل ۲۰۰۸ «خوزه لوئیس رودریگز زاپاترو Jose Luis Rodriguez Zapatro» نخست وزیر اسپانیا و دبیرکل حزب سوسیالیست این کشور کابینه هفده نفری دور دوم ریاست خود بردولت این کشور را با ۹ وزیر زن و هشت وزیر مرد تشکیل داد که پس از سپردن تعهد به رعایت قانون اساسی، ازهمین روز کار خودرا آغاز کردند (عکس بالا).
بانو «کارمه چاکن Carme Chacon» و در آن روز سی و هفت ساله و هفت ماهه حامله وزیر دفاع این کابینه شده است. این نخستین بار در طول تاریخ است که یک زن وزیر دفاع اسپانیا می شود ـ کشوری که روزگاری ابرقدرت اروپا و مالک عمده آمریکای لاتین و دارای مستعمرات در آسیا و آفریقا بود. در آن روز «کارمه» با لباس حاملگی و شکم برآمده از برابر گارد احترام و دسته موزیک نظامی گذشت و کار تازه خود را آغاز کرد (عکس زیر).
«کارمه» وزیر دفاع حامله هنگام عبور از برابر گارد و دسته موزیک نظامی ـ یک عکس دیگر از بانو «کارمه چاکن» در گوشه تصویر الصاق شده است.


انتشار عکس‌های خانوادگی رئیس‌جمهور در اینترنت Tafrihi.Com


«کارمه» وزیر دفاع حامله هنگام عبور از برابر گارد و دسته موزیک نظامی ـ یک عکس دیگر از بانو «کارمه چاکن» در گوشه تصویر الصاق شده است.


«زاپاترو» دبیر کل حزب سوسیالیست کارگران اسپانیا و در آن زمان ۴۷ ساله در انتخابات نهم مارس ۲۰۰۸ این کشور بار دیگر پیروز شد و پس از انقضای دوران پارلمان، کابینه تازه را تشکیل داد. وی درپی انتخابات ۱۴ مارس سال ۲۰۰۴ رئیس دولت شده بود.
به هر ترتیب  ماجرای انتشار این عکس  نگرانی‌ها را درباره حریم خصوصی فرزندان رهبران و بزرگان کشورهای جهان در عصر دیجیتال افزایش داده است.
مگان، دختر جان مک کین سناتور جمهوریخواه، برای ابراز همدردی با دخترهای اسپانیایی که در عکس با برچسب «گوت» نامگذاری شده بودند
سیاست‌های دولت اسپانیا در قبال فرزندان زاپاترو در تضاد کامل با ارتباط تنگاتنگ رسانه‌های ایالات متحده و دو دختر اول این کشور یعنی مالیا، ۱۰ ساله و ساشا هشت ساله است البته این دو کودک هم به شدت در برابر فضولی‌های بی‌جای رسانه‌ها محافظت می‌شوند اما هرگز نامرئی نبوده‌اند.
به عنوان مثال در ماه ژوئن، به عکاسان اجازه داده شد از گردش اوباما و دو دخترش و بستنی خوردن آنها عکس بگیرند اما در عوض، چند روز بعد کاخ سفید از رسانه‌ها درخواست کرد عکس رئیس جمهور که برای ساشا در بالکن کاخ سفید دست تکان می‌دهد را پخش نکنند.
رابرت گیتس، دبیر بخش مطبوعات کاخ سفید نیز به تازگی اعلام کرده رسانه‌ها از این به بعد تنها زمان برگزاری مراسم رسمی و با حضور رئیس جمهور و بانوی اول می‌توانند به دختران اوباما دسترسی داشته باشند.
با این حال هر فردی می‌تواند عکس مورد نظرش را با چند کلیک در عرض چند دقیقه در دسترس خیل عظیم کاربران اینترنت در سراسر جهان قرار بدهد. به این ترتیب حتی غیر ممکن است که بالاترین مقامات دولت هم بتواند غول چراغ جادو را مخفی کند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد