رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

اما و اگر های جدید وام ازدواج

مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در نشست با هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تصویر جامعی از امکانات رفاهی و ورزشی استان به دست آوردیم و با مشکلات مردم آشنا شدیم، گفت: به عنوان نماینده‌ای از دولت مشکلات و خواسته‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد را در نشست‌های دولت مطرح می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان موتور محرکه و توسعه کشور هستند، بیان کرد: ۲۳ میلیون نفر از جمعیت کشور جمعیت جوان و در سنین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که تاکنون در بخش‌های اشتغال، ازدواج، مسکن، تحصیل و پرکردن اوقات فراغت در طول سه سال گذشته با وجود مشکلات دستاوردهای خوب و استثنایی داشته است.

این مسوول با اشاره به پرداخت وام ازدواج به جوانان گفت: تا پایان دی ماه جاری به ۸۰۰ هزار نفر وام ازدواج ۱۰ میلیونی پرداخت شد و ۲۰۰ هزار فقره وام ۱۰ میلیونی هم تعیین شعب شده است که تا پایان سال جاری به یک میلیون جوان ایرانی وام ازدواج ۱۰ میلیون پرداخت می‌شود.

وزیر ورزش اضافه کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در سال ۹۲، تعداد سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با امور جوانان کمتر از ۵۰ سازمان بود که تا پایان عمر دولت یازدهم در مرداد سال ۹۶ به ۲ هزار سازمان مردم نهاد افزایش خواهد بود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه تشکیل خانه جوان خواسته و مطالبه به حق جوانان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: خانه جوان در ۱۳ استان راه‌اندازی شده و طی یک اقدام فشرده و با استفاده از اماکن گذشته خانه‌های جوان در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۶ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای احداث خانه‌های جوان در استان‌های کشور پیش‌بینی شده، گفت: پیش‌بینی این اعتبار فرصت مناسبی برای احداث خانه‌های جوان به صورت دائم در کشور است.

وزیر ورزش از انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت علوم خبر داد و تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی افزایش و توسعه ورزش‌های همگانی است که علاوه بر کاهش هزینه درمان موجب کشف و شناسایی استعدادهای قهرمانی خواهد شد.

وی با بیان اهمیت و جایگاه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: از هر امکاناتی برای توسعه ورزش بانوان در بحث قهرمانی و همگانی استفاده می‌کنیم.

سلطانی‌فر از موافقت اولیه فدراسیون جهانی بسکتبال با حضور زنان محجبه ایرانی در مسابقات و میادین بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: حق زنان است که با حفظ حجاب در میادین ورزشی مختلف حضور یابند که پس از رایزنی‌های مختلف موافقت اولیه را کسب کردیم.

وی با اشاره به حضور ایران در ۱۶ دوره المپیک گفت: در ۳۲ دوره گذشته ۱۶ دوره در المپیک حضور داشتیم که نتیجه آن کسب ۱۸ مدال طلا، ۲۱ نقره و ۲۸ برنز بود که مجموعه این مدال‌ها در سه رشته کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو است و تک مدالی هم در پرتاب دیسک کسب شده است.

سلطانی‌فر بیان کرد: در سایر رشته‌ها هم ظرفیت خوبی داریم که با برنامه‌ریزی می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های جاکاتای اندونزی در سال ۲۰۱۸ تنوع مدال‌ها را در رشته‌های شمشیربازی، صخره‌نوردی، تیراندازی، جودو، کاراته داشته باشیم.

وی به دستاوردهای برجام اشاره کرد و گفت: اگر برجام به ضرر ما بود رئیس جمهور جدید آمریکا نمی‌گفت این بدترین توافق برای آمریکا است که منافع ما را به خطر انداخت.

سلطانی‌فر افزود: وقتی منافع آمریکا به خطر افتاده به این معنی است که ما موفق بوده‌ایم، برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشت.

وزیر ورزش در پایان از احداث ۲۰۰ زمین مینی فوتبال در مناطق و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

amir

ارسال در ۱۲ آبان ۱۳۹۷

1

هر قدر وام بدن از اون طرف یه جوری میگیرن که …

پاسخ به کامنت

سیر خشک

ارسال در ۱۶ آبان ۱۳۹۷

2

وام ها بانک مسکن زده رو دست هر چی رباست.

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد