رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

استیلى: استیل آذین مشکل کمبود بازیکن دارد

حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال استیل آذین گفت: تنها مشکل ما کمبود بازیکن است که امیدوارم باشگاه در این باره اقدامات لازم را انجام دهد. وى در خصوص تمرینات استیل آذین در جزیره کیش اظهار داشت: اردوى خوبى برگزار کرده ایم. روزانه ۳ بار تمرین داریم، ساعت ۶ صبح کنار ساحل، ساعت ۱۱ داخل سالن و ساعت ۱۹ در زمین چمن تمرین مى کنیم. از لحاظ روانى و تاکتیکى کار مى کنیم و مربیان بدنساز و روانپزشک براى بازیکنان به صورت تئورى صحبت مى کنند. تنها مشکل ما بازیکن است که ۱۳ بازیکن بزرگسال و ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم. امیدوارم که مدیرعامل بازیکنان مورد نظر را جذب کند. او در مورد پیوستن رضایى به تیم الامارات تصریح کرد: استیل آذین با غلامرضا رضایى قرارداد داخلى بسته بود اما یک بند در قرارداد وى ذکر شده بود که اگر پیشنهاد خوبى از تیم هاى خارجى داشت به آن تیم ها ملحق شود، الامارات نیز پیشنهاد خوبى به وى داد.استیلى یادآور شد: چند بازیکن در لیگ برتر هستند که تا حالا با هیچ کدام به توافق نرسیده ایم. من لیست خود را به باشگاه داده ام تا در خصوص قرارداد بازیکنان تصمیم گیرى کنند.

حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال استیل آذین گفت: تنها مشکل ما کمبود بازیکن است که امیدوارم باشگاه در این باره اقدامات لازم را انجام دهد. وى در خصوص تمرینات استیل آذین در جزیره کیش اظهار داشت: اردوى خوبى برگزار کرده ایم. روزانه ۳ بار تمرین داریم، ساعت ۶ صبح کنار ساحل، ساعت ۱۱ داخل سالن و ساعت ۱۹ در زمین چمن تمرین مى کنیم. از لحاظ روانى و تاکتیکى کار مى کنیم و مربیان بدنساز و روانپزشک براى بازیکنان به صورت تئورى صحبت مى کنند. تنها مشکل ما بازیکن است که ۱۳ بازیکن بزرگسال و ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم. امیدوارم که مدیرعامل بازیکنان مورد نظر را جذب کند. او در مورد پیوستن رضایى به تیم الامارات تصریح کرد: استیل آذین با غلامرضا رضایى قرارداد داخلى بسته بود اما یک بند در قرارداد وى ذکر شده بود که اگر پیشنهاد خوبى از تیم هاى خارجى داشت به آن تیم ها ملحق شود، الامارات نیز پیشنهاد خوبى به وى داد.استیلى یادآور شد: چند بازیکن در لیگ برتر هستند که تا حالا با هیچ کدام به توافق نرسیده ایم. من لیست خود را به باشگاه داده ام تا در خصوص قرارداد بازیکنان تصمیم گیرى کنند. سرمربى استیل آذین در مورد جذب على کریمى و مجتبى جبارى عنوان کرد: فعلا نمى توانم لیست اسامى بازیکنان مورد علاقه خود را بگویم و منتظرم باشگاه با این بازیکنان به توافق برسد. وى در مورد حضور امیر شاپورزاده و کارستن یانکر خاطرنشان کرد: شاپورزاده با مرزبان صحبت کرده است و چون بازیکن بوندس لیگا است و روادید ایرانى دارد تمایل به جذب این بازیکن داریم. یانکر باشگاه خود را تغییر داده و نتوانستیم با وى صحبت کنیم و به توافق برسیم. البته چند بازیکن خارجى دیگر هستند که پس از بازگشت از اردوى کیش با آنان وارد مذاکره خواهیم شد. استیلى در مورد حضور حشمت مهاجرانى به عنوان مدیر فنى تیم استیل آذین تأکید کرد: براى من افتخار است که در کنار مهاجرانى و به عنوان بزرگتر از تجربه وى استفاده کنم و از آمدن مهاجرانى استقبال خواهم کرد. سرمربى استیل آذین در مورد وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: درباره پرسپولیس نمى توانم صحبت کنم. تمام تمرکز خود را براى استیل آذین گذاشته ام اما امیدوارم هر چه زودتر مشکلات این باشگاه پرطرفدار حل شود. وى در مورد حضور احتمالى حبیب کاشانى به عنوان مدیر عامل پرسپولیس گفت: کاشانى یک بار امتحان خود را در پرسپولیس پس داده و مدیر توانمندى است. به نظر من کاشانى در هر پستى مى تواند موفق باشد. استیلى در خصوص ارزیابى خود از نهمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: به نظر من لیگ نهم مى تواند لیگ خوبى باشد چون برنا مه ریزى خوبى تاکنون انجام شده است. تنها نقطه ضعف لیگ مى تواند این باشد که اکثر تیم ها تاکنون خود را آماده نکرده اند و خیلى دیر شده است و شاید در طول مسابقات تیم ها آسیب ببینند. وى یادآور شد: استیل آذین با بازیکنانى که در اختیار دارد با تمام توان کار مى کند اما ما نیز کمبود بازیکن داریم و باید بازیکنان توانمند بیشترى جذب کنیم. مشخص است تیمى که از لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافته است هدف اول آن حفظ لیگ برتر و هدف دوم آن تک رقمى شدن در جدول است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد