رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

ازدواج در وقت اضافه

گاهی مواقع در این جهان اتفاقاتی می‌افتد که شاید کمی عجیب جلوه کند، ولی تفکر و تامل در بطن آنها، نتایج مثبت و جالبی در پی دارد. شاید ازدواج یکی از این اتفاقات باشد. ازدواج‌هایی که در تمام دنیا انجام می‌شود معمولا بین دختران و پسران جوان است و این امر اگرچه در بین افراد مسن و پیر کمی نامتعارف می‌نماید ولی جالب و شیرین به نظر می‌رسد. جالب این‌که بعضی از این ازدواج‌ها چنان با عشق و عاشقی شروع می‌شود که انگار تازه اول جوانی هستند و مانند آنها مهریه‌های سنگین می‌برند و با هم به ماه عسل می‌روند و… بعضی مواقع هم با کمی بدشانسی مواجه می‌شوند و به مانند زوجی که از یک شوهر ۲۴ ساله و یک عروس ۸۲ ساله تشکیل شده بود شوهر در سوگ نوعروس ۸۲ ساله‌اش می‌نشیند.تعدادی از این ازدواج‌ها را که در جهان اتفاق افتاده برای‌تان نوشته‌ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

گاهی مواقع در این جهان اتفاقاتی می‌افتد که شاید کمی عجیب جلوه کند، ولی تفکر و تامل در بطن آنها، نتایج مثبت و جالبی در پی دارد. شاید ازدواج یکی از این اتفاقات باشد. ازدواج‌هایی که در تمام دنیا انجام می‌شود معمولا بین دختران و پسران جوان است و این امر اگرچه در بین افراد مسن و پیر کمی نامتعارف می‌نماید ولی جالب و شیرین به نظر می‌رسد. جالب این‌که بعضی از این ازدواج‌ها چنان با عشق و عاشقی شروع می‌شود که انگار تازه اول جوانی هستند و مانند آنها مهریه‌های سنگین می‌برند و با هم به ماه عسل می‌روند و… بعضی مواقع هم با کمی بدشانسی مواجه می‌شوند و به مانند زوجی که از یک شوهر ۲۴ ساله و یک عروس ۸۲ ساله تشکیل شده بود شوهر در سوگ نوعروس ۸۲ ساله‌اش می‌نشیند.تعدادی از این ازدواج‌ها را که در جهان اتفاق افتاده برای‌تان نوشته‌ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست. ازدواج پیرمرد ۱۰۲ ساله در لیتوانی یک مرد ۱۰۲ ساله در لیتوانی با زنی ۷۶ ساله پیمان زناشویی بست و رکورد ازدواج مسن‌ترین فرد را در کشورش به دست آورد.«استانیسلوواس گریگاس» ۱۰۲ ساله از سال ۱۹۷۳ عاشق خانم «برونی میکوتینی» بود. بعد از مرگ همسرش و فوت شوهر برونی میکوتینی آنان تصمیم به ازدواج گرفتند و بعد از سال‌ها دوری و جدایی از یکدیگر زندگی مشترک خود را آغاز کردند. مسن‌ترین داماد جهان یک مرد مغربی،۵۰۱ساله در حالی‌که تا این زمان مجرد مانده بود ناگهان تصمیم گرفت بر سر سفره عقد بنشیند. او که تنها سرپرست مادر ۱۲۰ ساله‌اش است عاشق یک زن ۴۲ ساله شده و می‌گوید: «از تنهایی خسته شده‌ام و احساس می‌‌کنم که نود سال عمرم بیهوده و در تنهایی تلف شده است.»او یک کشاورز بوده و معتقد است که سال‌های عمرش را هدر داده و امید دارد که رابطه عروس خانم با مادرش خوب باشد.او برای خود و همسرش جشن مفصلی برپا کرد و هدایای زیادی از جمله گردنبند‌های جواهر به همسر۴۲ ساله‌اش هدیه داد. ازدواج مرد ۳۷ ساله با زن ۶۹ ساله یک مرد ۳۷ ساله اهل شینانگ در شمال شرقی چین، با زنی ۶۹ ساله از همان شهر ازدواج کرد. این زن ۶۹ ساله که کوتوله نیز است، در قلب آقای داماد ۳۷ ساله جای گرفت و با هم ازدواج کردند. البته ناگفته نماند که این زن ۶۹ ساله دارای مال و ثروت زیادی است و اکثر زمین‌های شینانگ متعلق به اوست. شاید یکی از دلایل ازدواج این پسر جوان با پیرزن کوتوله، رسیدن به مال و مکنت او باشد. ازدواج پسر و دختر چینی بعد از پنجاه سال در شهر ژجینگ در شرق چین یک دختر و پسر پیر با یکدیگر ازدواج کردند. دختر ۷۰ سال و پسر ۸۶ سال دارد. این دو از دوران کودکی عاشق یکدیگر بودند اما با مخالفت‌های والدین‌شان روبه‌رو شدند. آنان بعد از فوت والدین‌شان در حالی‌که به این سن رسیده بودند تصمیم به ازدواج گرفتند و چندی پیش عروسی خود را در یکی از هتل‌های شهر برگزار کردند و به آرزوی دیرینه خود دست یافتند. پیرمردی دارای ۱۰۷ زن، باز هم داماد شد یک پیرمرد ۷۴ ساله اهل مالزی علی‌رغم این‌که ۱۰۷ زن دارد باز هم تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است. گفتنی است که او بسیار بداخلاق و با همه زن‌هایش بدرفتاری می‌کند اما چون پولدار است زنان فقیر و بیچاره برای رسیدن به یک لقمه نان و لباس و پوشاک و داشتن یک سرپناه حاضر به ازدواج با این مرد بدخلق می‌شوند. در حال حاضر هم، او با صد و هشتمین همسر خود ازدواج کرده و به این مسئله افتخار می‌کن

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد