رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

ارتباط شخصیت شما با رنگ مورد علاقه شما

شما بیشتر به چه رنگی تمایل دارید؟ بیشتر ترجیح می دهید لباس های تان را چه رنگی انتخاب کنید؟ رنگ محبوب شما می تواند خیلی فراتر از یک سلیقه شخصی باشد، رنگ محبوب یک نفر می تواند نشان دهنده ویژگی هایی در شخصیت او باشد.معمولا هرکسی می تواند بگوید کدام رنگ را بیش از همه دوست دارد و اگر هم نگوید می توان از رنگ های لباس او خیلی چیزها را متوجه شد، مثلا وقتی بیشتر لباس های فردی آبی است می توان فهمید که ویژگی های شخصیتی خاصی دارد. دانستن این ویژگی های شخصی هم برای خود فرد زیباست و هم برای اطرافیان، همه ما دوست داریم درباره خود بیشتر بدانیم، علاوه بر این دوست داریم اطرافیان مان را نیز بهتر بشناسیم تا رفتارهای آن ها را بهتر تفسیر کرده و روش برخورد صحیح با آن ها را نیز کشف کنیم.

● رضا صادقی: رنگ مورد علاقه من مشکی

براساس احساس تصمیم می گیرند

مشکی

افرادی که مشکی را به عنوان رنگ محبوب خود انتخاب می کنند معمولا روحیه ای حساس و هنرمند دارند. هرچند این افراد چندان درون نگر نیستند ولی به تمام جزئیات زندگی شان توجه می کنند و به راحتی با دیگران شریک نمی شوند. آن ها می خواهند هر کاری را با تمام جزئیاتش انجام دهند. اگر کار تمام نشده ای وجود داشته باشد، بهترین فرد برای تمام کردن این گروه افراد هستند. افراد این گروه نیاز به رهبر دارند به همین دلیل باید به آن ها گفت چه کاری انجام دهند. افراد این گروه فعالیت های فکری دوست دارند و پیدا کردن خطاهای دیگران برای شان سرگرمی است و حتی گاهی مشکلات را پیدا می کنند تا بتوانند آن ها را اصلاح کنند.افرادی که رنگ مشکی را می پسندند افراد احساساتی هستند و خیلی اوقات تصمیم گیری های شان بیشتر براساس احساسات است تا منطق.

● رضا یزدانی: رنگ مورد علاقه من آبی است

براساس احساس تصمیم می گیرند

آبی

اگر رنگ محبوب فردی آبی است، به احتمال فراوان عاشق هماهنگی و هارمونی است و دیگران او را فرد قابل اعتمادی می دانند ولی خودش خیلی راحت به دیگران اعتماد نمی کند؛ این گروه افراد بسیار حساس هستند و بسیاری از اوقات هنگام تصمیم گیری احساسات شان را وارد کار می کنند؛ همیشه به دیگران توجه و فکر می کنند و گاهی همین توجه زیاد موجب می شود تصمیمات شان را تحت تاثیر دیگران بگیرند. افراد این گروه دوست دارند در مورد همه خوب و مثبت فکر کنند. علاوه بر این ها احساس می کنند ثبات داشتن مهم ترین جنبه از زندگی است.

دوست داشتن آبی کم رنگ نشان دهنده این است که فرد دوست دارد همه چیز روی نظم و ترتیب باشد، هر چقدر آبی تیره تر باشد نشان دهنده دمدمی بودن فرد است.

● بمب های انرژی

قرمز

قرمز رنگ اشتیاق و علاقه شدید است، رنگ انرژی است؛ قرمز موجب می شود فرد احساس انرژی بیشتری کند، کسانی که عاشق رنگ قرمز هستند به معنی واقعی کلمه اهل زندگی کردن هستند یعنی از تک تک لحظات زندگی شان استفاده بهینه می کنند. قرمزها و نارنجی ها شخصیت های پویایی دارند و عاشق فعالیت های خارج از خانه و هرکاری که مرتبط با مردم باشد هستند، آن ها خیلی محکم و مصمم به دنبال هدف های شان هستند و از هیچ سعی و کوششی دریغ نمی کنند. این افراد به دنبال قدرتند و دوست دارند همه چیز را تحت کنترل خود در آورند، جالب است بدانید گاهی در معاملات تجاری، یکی از طرفین رنگ قرمز می پوشد تا نقش برجسته خود را بیشتر نشان دهد. تابلوهای هشدار قرمز هستند به دلیل این که توجه بیشتری را جلب کنند و وقتی فردی قرمز می پوشد بیشتر از همه جلب توجه می کند.

● به دنبال تجربه چیزهای جدید

سفید

کسانی که سفید را بیشتر از هر رنگ دیگری دوست دارند معمولا افرادی منظم، مرتب و منطقی هستند و احتمالا در زندگی آن ها درهم ریختگی زیادی دیده نمی شود. اگر فرد مسنی این رنگ را دوست داشته باشد می تواند نشان دهنده آرزوی کمال و ایده های ناممکن او باشد و شاید نشانه این که به دنبال بازیافتن جوانی و طراوت از دست رفته است.کسانی که رنگ سفید را دوست دارند به دنبال تجربه چیزهای جدید و کشف نشده هستند اما باید حواس شان باشد بیش از اندازه به دنبال ناشناخته ها نروند و بهتر است به دنبال هدف هایی باشند که دستیابی به آن ها ممکن است.

● مهربان و و فادار

سبز

کسانی که رنگ سبز را دوست دارند معمولا مهربان و خونگرم؛ وفادار و وظیفه شناس هستند؛ این افراد خیلی رک و بی پرده حرف می زنند. برای سبزدوستان مهم است که دیگران درباره آن ها چه فکری می کنند در واقع برای آن ها در زندگی آبرو و حسن شهرت بسیار مهم است. آن ها زیاد افکار خود را به زبان نمی آورند اما همیشه برای دیگران یک شنونده خیلی خوب محسوب می شوند و معمولا برای مشورت کردن مشاورهای خوبی هستند. سبزدوستان دوست دارند به همه کمک کنند و معمولا این گونه افراد را می توان در سازمان های خیریه زیاد دید.

در کل سبز رنگ التیام است، وقتی به خانه آنها بروید آنقدر آرامش دارد که احساس می کنید در خانه خود هستید. دوستداران رنگ سبز دوست های خیلی خوبی هستند چون هم خوش گذرانند، هم مواظب اطرافیان شان هستند و هم راز نگه دارند.

● خوشحالی دیگران آرزوی اوست

زرد

اگر کسی زرد دوست دارد یعنی از این که دانسته های خود را به دیگران بیاموزد و با دیگران شریک شود لذت می برد. برای او خوشحالی دیگران مهم است و با دیدن خوشحالی دیگران خودش هم خوشحال می شود و از زندگی لذت می برد. آن ها دوست دارند به دیگران محبت کنند و ببخشند بدون این که انتظار پاداشی داشته باشند اما خودشان به راحتی محبت دیگران را قبول نمی کنند.

● دوستان بسیار خوبی هستند

قهوه ای

اگر قهو ه ای دوست دارید یعنی دوست بسیار خوبی هستید، تمام تلاش تان را می کنید تا قابل اطمینان باشید تا بتوان به شما تکیه کرد. معمولا خیلی به دنبال چیزهای زرق و برق دار نیستید و بیشتر از همه داشتن یک زندگی باثبات و آرام برای تان مهم است.

● همیشه نگران دیگران هستند

صورتی

وقتی فردی صورتی را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهد یعنی معمولا بیشتر اوقات نگران و دلواپس دیگران است، البته این ویژگی فرد را شبیه فرشته ها می کند اما صورتی ها باید بدانند بیشتر باید به کارهای خود توجه کنند تا بتوانند در زندگی پیشرفت کنند.

● احساسات شان بیش از اندازه است

نقره ای

وقتی خانمی رنگ نقره ای را دوست دارد نشان دهنده این است که او به دنبال فهم عمیق تری از احساسات خودش است تا جایی که در افکار شخصی خود غرق می شود و از دنیای واقعی فاصله می گیرد.

● شرایط را عوض می کنند

طلایی یا برنز

خانم هایی که رنگ طلایی دوست دارند جزو افرادی نیستند که با خیال راحت بنشینند و منتظر شانس باشند. آن ها آرزوها و رویاهای بسیار بزرگی دارند و افرادی جاه طلب هستند، آن ها سعی می کنند تا حد ممکن از زندگی لذت ببرند اما گاهی ممکن است هوای نفس آن ها موجب افول شان شود و آن ها را از برنامه شان عقب بیندازد و در نتیجه دچار اضطراب و عقب ماندن از زمان شان کند.

● شخصیتی منحصر به فرد دارند

بنفش

اگر فردی به بنفش علاقه دارد یعنی شخصیتی هنرمند و منحصر به فردی دارد، او برای دیگران احترام فراوانی قائل است و تا جایی که بتواند به افراد مختلف کمک می کند اما گاهی ممکن است متکبر و خودبین شود.برای بنفش ها خیلی مهم است که تلاش کنند روز به روز بهتر شوند، آن ها سعی می کنند تبدیل به آن شخصیتی شوند که در ذهن شان ایده آل است؛ آن ها مدام به دنبال یاد گرفتن و دانستن چیزهای جدید هستند و معمولا افراد کتابخوانی هستند، آن ها در زندگی خودشان و دیگران به دنبال یافتن جواب پرسش های شان هستند. در کل بنفش ها شخصیتی کمال گرا دارند، آن ها مدام با خود در حال کلنجار هستند چون سخت ترین منتقد برای خودشانند.

● رنگی که دوست دارید، رنگی که دوست ندارید

رنگ های اصلی یعنی زرد، قرمز و آبی رنگ های انرژی دهنده هستند. در بین این ۳ رنگ، رنگی را که شما بیش از همه دوست دارید نشان دهنده نگرش شما به زندگی است و رنگی را که کمتر از همه دوست دارید نشان دهنده موضوعاتی است که تلاش می کنید از آن ها اجتناب کنید. در اینجا با چند مثال این موضوع را روشن تر می کنیم.

● رنگ محبوب شما: زرد

رنگی که علاقه ندارید: قرمز

این ۲ رنگ نشان می دهند شما می توانید دیگران را به خوبی درک کنید اما گاهی همین همدلی می تواند مانعی شود که شما بهترین تصمیم را بگیرید چون بیش از اندازه به نیازهای دیگران توجه می کنید.

● رنگ محبوب: زرد

رنگی که علاقه ندارید: آبی

توانایی شما در تصور کردن و دیدن بسیار بالاست به همین دلیل همه چیز را تحت نظر دارید و همین توانایی به شما کمک می کند موفق شوید.

● رنگ محبوب: آبی

رنگی که علاقه ندارید: زرد

شما خیلی خوب برنامه ریزی می کنید و همیشه برای کارهای تان استراتژی دارید اما مشکل کار شما اینجاست که معمولا آنچه فکر می کنید به آن احتیاج دارید متفاوت از نیاز واقعی تان است بنابراین سعی کنید واقعی تر فکر کنید.

● رنگ محبوب: آبی

رنگی که علاقه ندارید: قرمز

شما بیشتر محدودیت ها را می بینید تا توانایی ها و امکاناتی که دارید، شما به سختی نیازهای خود را مطرح می کنید و به همین دلیل گاهی پشتیبانی لازم برای رسیدن به آرزوهای تان را به دست نمی آورید.

● رنگ محبوب: قرمز

رنگی که علاقه ندارید: زرد

شما شخصیت کمال گرایی دارید که بیشتر به دنبال یافتن عیب ها و نواقص هستید. فکر می کنید تنها راهی که شما انتخاب می کنید درست است. سعی کنید به دیگران گوش دهید تا جواب سوال های تان را پیدا کنید.

● رنگ محبوب: قرمز

رنگی که علاقه ندارید: آبی

شما استعداد زیادی دارید که موقعیت های نامناسب را تشخیص دهید اما سعی کنید بیشتر روی کلیت هدف خود تمرکز کنید و به جزئیات تکنیکی توجه کمتری نشان دهید تا مسیر درست را پیدا کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

فهیمه

ارسال در ۱۵ فروردین ۱۳۹۱

1

من به همه رنگا علاقه دارم و رنگ خاصی محبوب من نیست روانشناسی این چیه؟

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد