رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

اخبار کوتاه و شنیدنی فوتبال از چهار گوشه دنیا

دفاع جرارد از هاجسون و تورس
استیون جرارد به خبرنگار گفت:« در این فصل شروع خوبى نداشتیم و مردم از این موضوع احساس ناراحتى مى کنند. ما همه با هم کار مى کنیم و هر کس براى باشگاه تلاشش را انجام مى دهد تا در بهترین وضعیت قراربگیرد.»ک اپیتان لیورپول افزود:« ما تمام توانمان را با همکارى با یکدیگر به کار گرفته ایم تا اگر کارى از دستمان برمى آید، به بهترین نحو آن را انجام دهیم. ما شب هاى پرخاطره اى را در آنفیلد در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رقم زده ایم و مطمئنم که هواداران باشگاه و بازیکنان را تنها نخواهند گذاشت و به حمایت از ما ادامه خواهند داد.من به آنها مى گویم که به زودى به آن دوران باز خواهیم گشت.»وى گفت:« در تمام زمان بازى همه مهاجمان و مدافعان از صد درصد نیروى خود براى موفقیت تیم استفاده مى کنند و مربى ما نیز از این قاعده مستثنى نیست.»جرارد گفت:« ما به عنوان بازیکن تمام تلاشمان را براى گلزنى انجام مى دهیم همانطورى که فورس این کار را مى کند.»
رئال مادرید «بنزما» راحفظ مى کند
پاردزا ، مدیر ورزشى تیم رئال مادرید اسپانیا طى گزارشى مدعى شده کهاین باشگاه هیچ برنامه اى براى فروش مهاجم فرانسوى خود یعنى کریم بنزما ندارد. این مهاجم ملى پوش فرانسوى تاکنون نتوانسته نظر مثبت خوزه مورینیو را براى قرارگرفتن در ترکیب ثابت کهکشانى ها را به دست آورد.

دفاع جرارد از هاجسون و تورس
استیون جرارد به خبرنگار گفت:« در این فصل شروع خوبى نداشتیم و مردم از این موضوع احساس ناراحتى مى کنند. ما همه با هم کار مى کنیم و هر کس براى باشگاه تلاشش را انجام مى دهد تا در بهترین وضعیت قراربگیرد.»ک اپیتان لیورپول افزود:« ما تمام توانمان را با همکارى با یکدیگر به کار گرفته ایم تا اگر کارى از دستمان برمى آید، به بهترین نحو آن را انجام دهیم. ما شب هاى پرخاطره اى را در آنفیلد در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رقم زده ایم و مطمئنم که هواداران باشگاه و بازیکنان را تنها نخواهند گذاشت و به حمایت از ما ادامه خواهند داد.من به آنها مى گویم که به زودى به آن دوران باز خواهیم گشت.»وى گفت:« در تمام زمان بازى همه مهاجمان و مدافعان از صد درصد نیروى خود براى موفقیت تیم استفاده مى کنند و مربى ما نیز از این قاعده مستثنى نیست.»جرارد گفت:« ما به عنوان بازیکن تمام تلاشمان را براى گلزنى انجام مى دهیم همانطورى که فورس این کار را مى کند.»
رئال مادرید «بنزما» راحفظ مى کند
پاردزا ، مدیر ورزشى تیم رئال مادرید اسپانیا طى گزارشى مدعى شده کهاین باشگاه هیچ برنامه اى براى فروش مهاجم فرانسوى خود یعنى کریم بنزما ندارد. این مهاجم ملى پوش فرانسوى تاکنون نتوانسته نظر مثبت خوزه مورینیو را براى قرارگرفتن در ترکیب ثابت کهکشانى ها را به دست آورد. او در سال ۲۰۰۹ از لیون با هزارو یک آرزو به لالیگا آمد تا خودش را بهتر نشان دهد که ظاهرا دراین کار ناموفق بوده است اما پاردزا مى گوید: او توانایى خوبى دارد. وى مى گوید: خوزه مورینیو مربى ما به من گفته است که با کارکردن با بنزما مشکلى ندارد و حضور وى در تیمش موجب خوشحالى اش مى گردد اما او همچنین به ما گفته است که او چیزهاى زیادى براى نشان دادن دارد. همتیمى هاى او در فاصله میلیمترى با وى قرار دارند و توانایى شان در اندازه کریم مى باشد. زمان زیادى در اختیار داریم و بازیکنان نیاز به کمى حمایت دارند و باید بگویم نقشه اى براى فروش کریم نداریم.
میلیونر جدید درپى خرید لیورپول
در هفته گذشته صحبت از مطرح شدن پیشنهاد ۳۰۰ میلیون پوندى مارتین براوتون بود. جورج ژیلت و تام هیکس صاحبان باشگاه لیورپول که نمى توانند از پس هزینه هاى این تیم برآیند قصد فروش این باشگاه را دارند.آنها قصد دارند باشگاهشان را به بالاترین مبلغ پیشنهادى واگذار نمایند.یک فرد جدید به نام لیم پیشنهادى معادل ۳۲۰ میلیون پوند را به مسئولان لیورپول جهت خرید این باشگاه داده است. وى به خبرنگار در این باره مى گوید:« معتقدم این باشگاه قدرت زیادى دارد و نمایش هاى کنونى در شان این باشگاه نیست بلکه با تمرکز روى مسائل لیورپول مى توان اوضاع آن را بهبود بخشید. پیشنهاد من پرداخت بدهى این باشگاه به بانک بوده به علاوه مبلغى که به صاحبان آن خواهم داد. تیم لیورپول براى فصل جدید مبلغى حدود ۴۰ میلیون پوند براى به کار گرفتن روى هاجسون و بازیکنان جدید پرداخت کرده است.
دل بوسکه: ویا مهاجم بزرگى است
سرمربى تیم ملى فوتبال اسپانیا در نشست خبرى پس از بازى تیمش مقابل اسکاتلند گفت: هیچ بازیکنى حق ندارد در مورد ویا حرف بزند، او مهاجم بزرگى است. ویسنته دل بوسکه از بازى مردانش راضى نبود و گفت: به عقیده من تنها یک نیمه خوب بودیم و مثل همیشه بازى نکردیم، اشتباهات فردى به خصوص در نیمه اول بسیار زیاد بود و باید برطرف شود.دل بوسکه در مورد گل دیوید ویا که از روى نقطه پنالتى به ثمر رسید گفت: قرار نیست هر کسى که رکورد رائول را مى شکند مورد غضب بازیکنان و روزنامه ها قرار بگیرد، ویا مهاجم بسیار بزرگى است و به داشتن چنین بازیکنى افتخار مى کنم.دل بوسکه در مورد فرناندو یورنته اظهار داشت: یورنته هر بار که به میدان آمده بزرگى خود را ثابت کرده است و از این که در ترکیب تیم به خوبى جا افتاده و پست تخصصى خود را شناخته است بسیار خوشحالم.
لو: عملکرد آلمان خارق العاده است
سرمربى تیم ملى فوتبال آلمان گفت: وظیفه ما کسب پیروزى در خانه قزاقستان بود که به آن رسیدیم.یوآخیم لو اظهار داشت: در خانه قزاقستان با کسب پیروزى ۳ بر صفر به وظیفه خود عمل کردیم. ۳ امتیاز از این بازى گرفتیم تا با ۱۲ امتیاز عملکردى درخشان داشته باشیم. بدین خاطر احساس رضایت مى کنم.وى افزود: بدیهى است در یکسرى از موقعیت ها باید سریع تر در زمین عمل مى کردیم. البته باید در نظر گرفت که بازیکنان هم گاهى خسته مى شوند و نمى توان در تمام دقایق در اوج بود.او در مورد تیمش بیان کرد: آنچه تیم در یک سال اخیر نشان داد، از نظر من خارق العاده بوده است. با این نتایج راحت مى توانیم از مرحله مقدماتى عبور کنیم. البته براى این منظور موظف هستیم در بازى هاى باقیمانده نیز برنده شویم.
«مارویک »خوشحال است
سرمربى تیم ملى فوتبال هلند گفت: نمایش شاگردانم مقابل سوئد مافوق درخشش بود. برت فن مارویک اظهار داشت: آنچه بازیکنانم مقابل سوئد نشان دادند، بسیار عالى بودیم. مى توان گفت مافوق درخشش بودیم. بدیهى است تحت این شرایط بسیار راضى و خرسند هستم.این اظهارات مربى سرزمین لاله هاى نارنجى در کنفرانس مطبوعاتى پس از کسب برد ۴ بر یک مقابل سوئد در مرحله مقدماتى جام ملت هاى اروپا (یورو ۲۰۱۲ ) عنوان شد.او که ۳ ماه قبل براى نارنجى پوشان عنوان نایب قهرمانى جهان را در پیکارهاى آفریقاى جنوبى ۲۰۱۰ به ارمغان آورد، افزود: مقابل سوئد ما بازى بسیار زیبا و روبه جلویى را به معرض نشان گذاشتیم. مى خواستیم همواره فرصتى تازه خلق کنیم.وى ادامه داد: با این نحوه بازى باعث شدیم تا همان ابتداى کار، سوئدى ها ناامید شوند.
پدرو لئون: مشکلى با مورینیو ندارم
پدرو لئون هافبک جدید تیم رئال مادرید که کشمکش هایى با خوزه مورینیو جهت قرار گرفتن در ترکیب این تیم داشته است اکنون توضیح مى دهد که هرگز هیچ مشکلى با مربى پرتغالى تیمش ندارد.مورینیو بال سابق گتافه را در بازى مقابل اوسر در لیگ قهرمانان اروپا و دیمپورتیور در لالیگا بیرون از لیست قرار دارد و از وى در زمین مسابقه هرگز بهره نگرفت. مورینیو در مصاحبه هایش گفت: «وى هرگز زین الدین زیدان نیست.» لئون در واکنش به این مربى چنین گفت:«مورینیو سر حال است. هیچ مشکلى میان ما وجود ندارد. دلیل این هم که مرا در ۲ بازى گذشته به میدان نفرستاد به خاطر حضورم در مقابل لوانته بوده است. هیچ ناراحتى از اینکه مربى ام مرا زیدان با دیه گو مارادونا نمى داند، ندارم. ما صحبت کردیم و همه چیز حل شده است.مى دانم مربى صلاحم را مى خواهد و در ادامه سعى خواهم کرد با کارم به تیم کمک نمایم.»
کوئیت تا سال جدید بازى نخواهد کرد
در دیدار تیمهاى ملى هلند و سوئد که با نتیجه ۴ بریک به سود نارنجى پوشان به پایان رسید، مهاجم هلندى ها دچار مصدومیت گردید و به نظر مى رسد که مدت زیادى از میادین به دور خواهد ماند . کوئیت شاگرد روى هاجسون در تیم لیورپول مى باشد و مدت زیادى را در میادین براى این تیم حاضر نخواهد شد. کوئیت که در تیم ملى و تیم لیورپول از مهره هاى کارساز و خوب تیمش به شمار مى آید به دلیل این مصدومیت جدى که برایش به وجود آمده است به تشخیص پزشکان حداقل تا سال جدى یعنى تا ماه ژانویه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. این موضوع موجب نارضایتى دن مارویک سرمربى لاله هاى نارجى و همچنین روى هاجسون گردیده است.
لوتیتو: نستا به لاتزیو باز نمى گردد
الساندرونستا هافبک میانى تیم میلان تا پایان ژوئن سال جارى با تیمش قرارداد دارد و هنوز هیچ پیشنهادى را از مسئولان باشگاه مبنى بر تمدید قراردادش دریافت نکرده است. همین امر موجب شده بود تا در هفته هاى اخیر از پیوستن وى به لیگ حرفه اى آمریکا سخن به میان آید. هر چند که خود این بازیکن عنوان کرده بود که علاقه دارد تا دوران حرفه اى اش را در لاتزیو به پایان برساند.نستا که در سال ۲۰۰۲ لاتزیو را به قصد میلان ترک کرد اکنون قصد بازگشتن به این تیم را دارد در حالى که رئیس این باشگاه مى گوید:« نستا به لاتزیو بیاید؟ بگذارید بگویم هرگز چنین چیزى اتفاق نخواهد افتاد. اینها همه تنها زایده فکر رسانه ها مى باشد. هرگز به چنین موضوعى حتى فکر هم نمى کنم. در هر صورت ما در گذشته با هم خوب بوده ایم.»
کاپلو : تیم خوبى هستیم
فابیو کاپلو سرمربى تیم ملى انگلستان که سه شنبه شب تیمش تنها توانست بامونته نگرو به نتیجه تساوى بدون گل دست یابد گفت:من یک جنگجو هستم. این هم یک بازى بود. ما باید دوباره بجنگیم فکر مى کنم که ما یک تیم خوب هستیم. دروازه بان مونته نگرو بهترین بازیکن زمین مسابقه بود. وى افزود: ما باید به دیگر کشورها احترام بگذاریم و حالا هر اسمى که مى خواهند داشته باشند. آنها بازیکنان خوبى دارند. هم اکنون آنها از لحاظ روانشناسى در رده خوبى به سر مى برند و با روحیه بهترى به بازیهاى بعدى شان فکر مى کنند. دن فابیو گفت: آنها خیلى به هم فشرده بودند. کیفیت تیمشان خوب بود. مقابل الجزایر در جام جهانى ۲۰۱۰ آفریقاى جنوبى شانس زیادى خلق نکردیم اما در این مسابقه توانستیم شانسهاى زیادى روى دروازه حریف خلق کنیم که با دروازه بان خوب آنها مواجه شدیم.
بازداشت یاغى جنوا
مرد سیاه پوشى که لیدر شورشیان جدال ایتالیا و صربستان محسوب مى شد پس از تعقیب شبانه توسط پلیس در خیابان بازداشت شد.مردى که در روزنامه هاى ایتالیا «مرد خالکوبى» لقب گرفته در بازى ایتالیا و صربستان پس از بالارفتن از حفاظ روبروى هواداران تورى بسته شده به آن را باز کرد و راه پرتاب بطرى هاى آتش زا به درون چمن را به سایر شورشیان نشان داد.وى که هیچ هراسى از نیروهاى پلیس نداشت حتى با دیدن آنها نیز از سکو پایین نرفت و به اهانت به آنها و سردادن شعارهاى سیاسى و نژادپرستانه ادامه داد.پس از این دیدار پلیس حاضر در استادیوم که طبق قانون حق برخورد فیزیکى با هواداران را ندارد اجازه داد تا وى با حمایت هموطنانش از مجموعه ورزشى خارج شود اما تعقیب شبانه و جستجوى همه اتوبوس ها در نهایت به دستگیرى وى در یکى از خیابان هاى شهر جنوا منتهى شد.
رونالدو، نفس راحت کشید
کریستیانو رونالدو پیروزى مقابل ایسلند و بازگشت به جمع تیم هاى مدعى گروه H را روحیه بخش توصیف کرد. بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ در دیدار مقابل ایسلند عملکرد خوبى داشت و روى ضربه ایستگاهى گل زیبایى براى پرتغال به ثمر رساند.رونالدو درباره بازى با ایسلند و کسب ۳ امتیاز بازى گفت: قبل از ضربه مى دانستم توپ را مى خواهم به کدام نقطه بفرستم. خوشبختانه موفق شدم دقیقا همان طورى که مى خواستم به توپ ضربه بزنم و گل شد.وى در ادامه افزود: از این پیروزى و سه امتیازى که به دست آوردیم، خوشحالم، حالا شرایط بهترى داریم و مى توانیم به راحتى نفس بکشیم، چرا که ۷ امتیازى شدیم و مى توانیم براى صعود از گروه بجنگیم. این پیروزى روحیه تیم را بالا برد تا در بازى هاى بعدى با انگیزه و تلاش زیاد وارد میدان شوند.
هانتلار و یکى از بهترین بازیها
مهاجم تیم ملى فوتبال هلند گفت: خیلى خوشحالم که موفق شدم مقابل سوئد یکى از بهترین بازى هاى ملى ام را انجام دهم. یان کلاس هانتلار اظهار داشت: مقابل سوئد که همیشه حریفى قدرتمند و قابل احترام بوده، به نتیجه اى ارزشمند رسیدیم. فکر مى کنم تیم بازى سراسر درخشانى ارائه کرد و من نیز در این مجموعه موفق شدم یکى از بهترین بازى هاى ملى ام را انجام دهم.این مهاجم توانمند که تابستان سال جارى به تیم شالکه آلمان ملحق شد، افزود: مقابل سوئدى ها به بازى تک ضرب، رو به جلو و کاملا سرعتى روى آوردیم. این مدل بازى تمرکز را از حریف گرفت. در مقابل، توانستیم صاحب موقعیت هاى فراوانى شویم.او ادامه داد: همکارى و بازى گروهى تیم در حد تحسین آ میزى بود. این نکته بارز در تشویق هاى بى وقفه هواداران کاملاً نمایان بود.
عذرخواهى هیدینک ازمردم ترکیه
سرمربى هلندى تیم ملى ترکیه شکست مقابل آذربایجان را حیرت آور خوانده و از مردم ترکیه پوزش خواست.گاس هیدینک گفت: بابت ناکامى هاى اخیر متاسف هستم. مى دانم مردم ترکیه که چقدر عاشق فوتبال و تیم کشورشان هستند، بابت باخت از آذربایجان ناراحت شدند. از آنها واقعا عذر مى خواهم.وى اظهار داشت: با وجودى که مدت تنها کمى از زمان بازى ما با آذربایجان گذشته است اما همه مردم کشور ناراحت هستند. باید بپذیریم این نتیجه ثبت شده و هیچ کارى از ما برنمى آید. این نتیجه ضربه اى مهلک بر پیکره تیم است. واقعا ناراحتم.تیم تحت هدایت این مربى بزرگ جمعه شب گذشته در ورزشگاه المپیک برلین ۳ بر صفر مغلوب آلمان شد و شب گذشته نیز با یک گل از تیم تحت هدایت برتى فوگتس درمرحله مقدماتى جام ملـت هاى اروپا شکست خورد.او در کنفرانس مطبوعاتى پس از جدال با حریف روز گذشته افزود: پس از شکست از آلمان، گفتم برترى حریف نسبت به ما محسوس بود. پس باید آن را تحمل کرد، اما این باخت از آذربایجان دیگر بحث تفاوت سطح مطرح نبود. واقعا یک ضربه عظیم بود.این مربى با تجربه ادامه داد: با این نتایج کار به جایى مى رسد که سرنوشت مان به نتایج دیگر رقبا درگروه وابسته است.از دست رفتن این همه امتیاز واقعا دردناک است.وى در مورد علت عمده باخت از این حریف عنوان کرد: فکر مى کنم نبود تمرکز کافى سبب شد تا این نتیجه حاصل شود. باید بدانیم که نه فقط خود بلکه جهانیان هم از این نتیجه حیرت کردند. باید اضافه کنم حتى اگر مساوى مى کردیم، برایم جالب توجه نبود.
«پلاتینى» ریاست فیفا را نمى خواهد
دوستان نزدیک به رئیس یوفا اطمینان دارند که میشل پلاتینى خیال ریاست بر فیفا را ندارد. روزنامه ال اکیپ در شماره جدید خود به نقل از دوستانى که نمى خواهند نامشان فاش شود با اطمینان از عدم تمایل میشل پلاتینى براى ثبت نام در انتخابات ریاست فیفا نوشته است.علت اصلى صرف نظر کردن پلاتینى براى شرکت در مبارزات انتخاباتى براى ریاست در فیفا تا حدودى براى هویت فیفا توهین آمیز و تحریک کننده به نظر مى رسد چرا که پلاتینى اصولا یوفا را بزرگتر از فیفا مى داند و بارها به کنایه از عظمت جام ملت هاى اروپا برابر جام جهانى سخن گفته است.رقیب جدى و یکى از نامزد هاى مهم براى ریاست فیفا چونگ – مونگ جو از کره جنوبى است که با توجه به تسلط بر ۴ زبان زنده دنیا، مدرک مدیریت ورزشى، سابقه کارى در جهان فوتبال و قبولى در امتحان اطلاعات عمومى از فوتبال مى تواند در این انتخابات شرکت کند و قطعا راى قاره کهن را پشت سر خود احساس خواهد کرد.اروپاییان پیروزى این مرد کره اى در انتخابات فیفا را با منزله مرگ فوتبال حرفه اى مى دانند اما موافقین وى در دیگر قاره ها دل به اجراى عدالت مالى و نیروى انسانى در فوتبال بسته اند.ششم ژوئن ۲۰۱۱ زمان برگزارى انتخابات ریاست فیفا است.
بنتو: گل بدى خوردیم
سرمربى تیم ملى فوتبال پرتغال تنها نقطه منفى تیمش در دیدار مقابل ایسلند را دریافت گل روى توپ مرده دانست. بنتو سرمربى جدید پرتغالى ها تاکنون عملکرد خوبى داشته و پس از در دست گرفتن هدایت تیم ملى پرتغال،
۲ پیروزى براى این تیم به دست آورده تا تساوى مقابل قبرس و شکست مقابل نروژ را به نوعى جبران کرده باشد.بنتو پس از پیروزى مقابل ایسلند در نشست خبرى پس از بازى گفت: بازى خوبى انجام دادیم و حتى پس از این که گل مساوى را دریافت کردیم روحیه خود را از دست ندادیم و با پرتعداد شدن در خط حمله، گل برترى را به ثمر رساندیم. سرمربى پرتغال در ادامه افزود: تنها نقطه تاریک این دیدار این بود که گل بدى خوردیم و یک توپ مرده وارد دروازه ما شد. تیم من امشب شایسته پیروزى بود چراکه به خوبى توپ و میدان را در اختیار داشت و مى توانست در هر لحظه خطرناک باشد.
مالکان لیورپول محکوم شدند
دادگاه بلندپایه سرانجام حکم خود را در رابطه با باشگاه لیورپول اعلام کرد و مالکان فعلى باشگاه از سوى دادگاه محکوم شدند. مساله باشگاه لیورپول و مالکان این باشگاه که پیچیده شده بود، سرانجام با راى دادگاه عالى قضایى پایان یافت. بدین ترتیب تام هیکس و جرج جیلت، مالکان فعلى باشگاه که بیش از ۳۰۰ میلیون یورو بدهى به این بانک اسکاتلندى داشتند، محکوم شدند و نمى توانند با فروش باشگاه از این بدهى فرار کنند. مارتین برایتون، که مشترى باشگاه بود، قصد داشت تا با تسویه حساب با بانک اسکاتلندى، امتیاز باشگاه را خریدارى کند، اما هیکس و ژیلت معتقد بودند بدهى باشگاه همچنان باید پابرجا بماند و مبلغ به حساب این دو نفر ریخته شود. دادگاه عالى قضایى روز گذشته تشکیل جلسه داد و بر اساس حکم صادره «برایتون» مى تواند کار خرید باشگاه را انجام دهد. با توجه به این که مالکان فعلى به حکم این دادگاه اعتراض نکردند این حکم از صبح امروز قابل اجرا خواهد بود

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد