رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آیا دائما حالت افسردگی دارید؟

آمار رسمی منتشر شده از سوی انجمن روانپزشکان آمریکا نشان می‌دهد از کل مبتلایان به افسردگی حاد حداقل ۶۰ درصد برای بار دوم پس از درمان، علائم این اختلال روانی را تجربه می‌کنند و برای بیمارانی که دوبار این تجربه ناخوشایند را داشته‌اند در ۷۰ درصد موارد بار سومی هم وجود دارد.

این آمار تا حدودی نگران کننده به نظر می رسد. آماری که ممکن است شما را مضطرب کنند چرا که هیچ کس دوست ندارد دوباره آن احساسات بد را تجربه نماید ولی همه این آمارها بدان معنی نیستند که قرار است افسردگی برای تمام عمر زندگی شما را احاطه کند بلکه فقط کافی است نسبت به بیماری خود و فاکتورهایی که عامل برگشت پذیری آن هستند مطلع باشید.

به گزارش سایت اینترنتی وب ام دی، زمانی که به عنوان یک بیمار افسرده در پروسه درمان قرار دارید باید سعی کنید تا اطلاعات ارزشمندی را برای چگونگی بهتر ماندن حال خود به دست بیاورید. یک بار تجربه کردن بیماری به شما این امکان را می دهد که نشانه های بیماری را بهتر بشناسید و بدانید در چه مواقع و شرایطی بیشتر آسیب پذیر هستید. این آگاهی می تواند به شما کمک کند تا زودتر و سریع‌تر از یک متخصص و اطرافیان خود برای پیشگیری از بروز همان حملات بد و احساس غمگینی کمک بخواهید.

وقتی از یک افسردگی شدید نجات پیدا می‌کنید داروها به شما این امکان را می‌دهند که دیگر بیمار نشوید و علائم این اختلال را در کنترل داشته باشید. هرچند ممکن است در این شرایط احساس شادی نکنید اما لااقل می‌توانید از خانه و تختخواب بیرون بیایید و دوباره به سرکارتان برگردید. اما این برای این که دیگر شما هیچ وقت احساس‌های آزار دهنده افسردگی را تجربه نکنید، کافی نیست.

علاوه بر دارو روش‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که به شما کمک می‌کنند حال بهتری داشته باشید مانند ورزش کردن و تمرینات یوگا و تغذیه مناسب که برای شاد زیستن بسیار موثر هستند. بنابراین از تلاش برای این که هر روز احساس بهتری داشته باشید، دست برندارید. برای این کار باید با متخصص و روان‌درمانگرهای خود همکاری کنید تا به نتایج مطلوب‌تری برسید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد