رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آیا این آخرین جایزه اسکار مریل استریپ است ؟

این بازیگر با سابقه که در رقابت تنگاتنگ نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن ، پیروز شد و مجسمه اسکار را برای سومین بار از آن خود کرد ، معتقد است که این آخرین جایزه اسکار او خواهد بود.

مریل استریپ در هنگام دریافت جایزه با چشمانی اشکبار خندید و گفت:”وقتی اسم مرا صدا زدید با خودم فکر کردم که احتمالا” نیمی از مردم امریکا با شنیدن این خبر می گویند : چرا دوباره او انتخاب شد؟ اما به هر حال باز هم من انتخاب شدم.”

مریل استریپ که در حال حاضر ۳۴ سال است با دان گومر ازدواج کرده است و از او چهار فرزند دارد ، بلافاصله از همسرش تشکر کرد و گفت:”من می خواهم همسرم بداند که هر چیز با ارزشی که در طول زندگی بدست آورده ام بخاطر اوست و در واقع با ارزشترین چیزهای زندگی را او به من اهدا کرده است.”

او در ادامه حرفهایش گفت:”من واقعا” مطمئن هستم که این آخرین باری است که روی این صحنه می آیم واین جایزه را دریافت می کنم . به همین دلیل دوست دارم همین جا از همه همکاران و دوستانم تشکر کنم . وقتی روی این صحنه می آیم همه روزهای زندگی ام برایم تداعی می شوند ، دوستهای قدیمی و دوستهای جدید. گرفتن این جایزه برای من افتخار بزرگی بود اما چیزی که بیشتر برای من ارزش دارد دوستی و عشقی است که من و همکارانم در طول ساخت این فیلم تجربه کردیم.

.این بازیگر با سابقه که بخاطر بازی در نقش مارگارت تاچر ، نخست وزیر سابق انگلستان ، در فیلم “زن آهنین”این جایزه را دریافت کرد با ویولا دیویس بازیگر فیلم “کمک”، میش ویلیامز بازیگر فیلم “هفته من با مرلین” ، رونی مارا بازیگر فیلم “دختری با تاتوی اژدها ” و گلن کلوز بازیگر فیلم ” آلبرت نابز” رقابت کرد.

این سومین باری بود که مریل استریپ توانست این جایزه را از آن خود کند . این بازیگر با سابقه که تابحال ۱۷ بار نامزد دریافت این جایزه شده است و تنها بازیگر زن هالیوودی است که توانسته چنین رکوردی ثبت کند ، آخرین بار در سال ۱۹۸۳ بخاطر بازی در فیلم” انتخاب سوفی” جایزه اسکار دریافت کرده بود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد