رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آکوا فولکس‌واگن، خودرویی که از همه مسیرها عبور می کند!! + عکس

«آکوآ فولکس واگن»، ایده‌ای است که توسط یک طراح جوان چینی مطرح شده و با استفاده از نیروی هوای فشرده و بالشتک‌های هوا، در آینده نزدیک به غزال تیزپای بیابان‌های چین تبدیل خواهد شد!
 

طرح خودروهایی که با هوای فشرده حرکت می‌کنند، مسلما به این زودی‌ها در بیابان‌های زمین دیده نخواهد شد، اما قطعا شایستگی آن را دارند که دوباره یادی از آن‌ها شود.


 


آکوآ

 

به گزارش گیزمگ، «آکوآ فولکس واگن»، ایده‌ای است که توسط هانگ یوآن، فارغ‌التحصیل ۲۱ ساله طراحی صنعتی از دانشگاه شیهوآ در چین مطرح شده است. این ایده برگزیده مسابقه CDN چین در طراحی خودرو بود؛ رقابتی که برای تشویق طراحان جوان ایجاد شده است. از داوطلبان شرکت در این مسابقه خواسته بودند بر اساس مدل‌های شرکت فولکس واگن، خودرویی چینی مخصوص جاده‌های طولانی و ناهموار طراحی کنند که قابلیت حرکت در هر مسیری را داشته باشد و بر پهنه بیابان‌های اطراف چین فائق آید.


 

آکوا فولکس‌واگن، خودرویی که از همه مسیرها عبور می کند!! + عکس www.TAFRIHI.com

 

ایده این خودرو از طراحی بی‌نظیر «سه‌چرخه آبی-خاکی» که برنده امسال مسابقات طراحی میشلین نیز بود، گرفته شده است؛ خودرویی که با هوای فشرده و بدون هیچ نوع آلودگی حرکت کرده و مجهز به بالشتک‌های هوا است که می‌تواند از سطوح مختلفی مانند دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، تالاب‌ها، جاده‌های خاکی و برف و یخ نیز عبور کند.


این خودرو با نیروی الکتریسیته و باتری سلول‌های هیدروژنی حرکت می‌کند و ۴ پروانه (ملخ) نیز باعث به جلو راندن خودرو می‌شوند.



نمای پشت آکوآ

 


از آن‌جا که مساحت وسیعی از کشور چین را زمین‌های مرطوبی تشکیل داده که در اثر عوامل طبیعی دچار تغییر و تحول می‌شوند، پس هیچ وسیله‌ای بهتر از خودرویی که با بالشتک‌های هوا حرکت می‌کند، نمی‌توان برای جابجایی پیدا کرد- که در بین سایر وسایل نقلیه زمینی بی‌نظیر است- چراکه به همان خوبی که روی خاک حرکت می‌کند، می‌تواند روی سطوح یخ و آب نیز بتازد.


آکوآ در بین تمام انواع وسایل نقلیه بی‌نظیر است چراکه بدون تماس با سطح زمین حرکت می‌کند. این خودروی بالشتک‌هوایی با قدرت هوای بسیار فشرده از زمین بلند می‌شود. تولید این خودرو بر اساس تکنولوژی آینده بالشتک هوا استوار است. 


محصولی که با این ایده تولید خواهد شد، از لحاظ «آبی- خاکی» تمیز، کشیده و ساده خواهد بود، که مشخصات داخلی و خارجی‌اش به یک نسبت مینیمالیستی است.


این خودرو برای دو سرنشین طراحی شده اما به نظر شما، اگر درها به همین اندازه‌ای باشند که در عکس نشان داده شده، اصلا سرنشینی می‌تواند داخل این خودرو جا بگیرد؟!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد