رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آزاده نامداری : هیچ وقت منشی دکتر و یا آرایشگر نمی شوم

آزاده نامداری بازیگر فیلم «مالاریا» با اشاره به اینکه شخصیت سمیرا قوامی در فیلم «مالاریا» هیچ شباهتی به خود او ندارد تاکید کرد این نقش کاملا با شخصیت آزاده نامداری فاصله دارد.

به گزارش سینماسینما، مالاریا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم وِنیز در بخش رسمی مسابقه افق ها پذیرفته شد. همچنین در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز نمایش  داده شد . این فیلم در جشنواره‌های ورشو لهستان، بوسان کره جنوبی و شیکاگو امریکا حضوری موفق داشته است. همچنین این فیلم  در دهمین دوره فستیوال فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو سه جایزه اصلی بهترین فیلم ،بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نامه را دریافت کرد.

آزاده نامداری که بیشتر به عنوان مجری شناخته می‌شود در مالاریا مقابل دوربیم شهبازی رفت. بازیگر فیلم «مالاریا» درباره حضور در این فیلم گفت: فیلم «مالاریا» با اسم «نسیم» کلید خورد. یکی از موضوعاتی که باعث شد در این فیلم حضور پیدا کنم. کار با پرویز شهبازی بود. شهبازی یکی از کارگردانان موفق سینما است. اما نکته ای که حائز اهمیت است تفاوت شخصیت «سمیرا قوامی» در فیلم «مالاریا» با آزاده نامداری است یعنی این دو کاملا شخصیت های متفاوت نسبت به هستند و هیچ تشابهی با هم ندارند.

او ادامه داد: البته من جزوی از خانواده سینما نیستم، اما اطلاعاتم از سینما کم نیست. زیرا از سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف حضور پیدا کرده ام و بیشتر آثار سینمایی را تا امروز دیده‌ام. البته قبل از بازی در فیلم «مالاریا» نیز پیشنهاداتی داشتم اما هیچگاه مایل نبودم که حضور پیدا کنم. اما این پیشنهاد به گونه ای بود که دوست داشتم در آن حضور پیدا کنم.

او در مورد ویژگی کار با شهبازی و حضور در فیلم مالاریا گفت: یکی از ویژگی‌های پرویز شهبازی این است که فیلمنامه در آثارش حضور چشم گیری ندارد. پلان های زیادی گرفته می شد که معلوم نبود ربط آنها به یکدیگر چه بود! برای من که اولین تجربه ام در بازی بود این موضوع کمی سخت بود. البته با آقای شهبازی ساعت های  زیادی بحث می کردم و درباره شخصیت «سمیرا» سئوال داشتم که آقای شهبازی نیز توضیحات خوبی را ارائه دادند.

او ادامه داد: با توجه به توضیحاتی که به من دادند بیش از قبل برای بازی در این نقش هیجان داشتم. به هر حال کار با گروهی حرفه ای برای من بسیار مهم بود. فیلم «مالاریا» گلچینی از بهترین های سینمای ایران بود. همه چیز به حدی حرفه ای در کنار هم بود که قبول نکردن این نقش ممکن نبود. باز هم می گویم که من سینمایی نیستم زیرا سالها در تلویزیون بودم. البته نبود فیلمنامه یکی از آن مسائلی بود که باعث سختی کار من در این پروژه شد.

نامداری درباره تفاوت های تلویزیون و سینما گفت: مجری گری تفاوت زیادی با بازیگری دارد. بسیاری از مجری ها وارد تلویزیون می شوند که از طریق آن بتوانند فیلم بازی کنند و در سینما حضور داشته باشند. این موضوع دیده شدن یکی از معضلات امروز در جامعه است. البته بازیگری یکی از آن موضوعاتی است که بسیار جذاب است و هر کسی را به سمت خود جذب می کند. اما به شخصه هیچگاه به دنبال چنین چیزی نبودم. مجری گری برایم بیش از حد جذاب است. زیرا دوازده سال است که در این حوزه فعالیت می کنم. گاهی در یک روز در چند برنامه مختلف برای اجرا حضور پیدا می کردم. البته مقایسه این دو با هم به هیچ وجه حرفه ای نیست زیرا هر کدام تعریف خودشان را دارند. البته نقطه مشترکی هم این میان وجود دارد ؛ که آن صحبت از دغدغه های اجتماعی است. یعنی همه ما برنامه می سازیم که دغدغه هایمان را عنوان کنیم. خودم را به عنوان مجری می شناسم که دیده شدن و بازیگری برایش الویت ندارد. مایلم که در کار خودم بهترین باشم. نقش یک مجری دربرنامه تلویزیونی بی بدیل است. درست است که عوامل مختلفی حضور دارند اما همه کاره صحنه مجری است و او تعیین می کند که چه اتفاقی در برنامه رخ دهد. یکی از دوستان مجری به من گفت که پیشنهادی برای بازی در فیلمی دارد از او خواستم که به هیچ وجه قبول نکند زیرا سینما یعنی کار گروهی و برای یک مجری قطعا بازی در سینما دشوار است. متاسفانه به اندازه ای به بعضی از مجری ها بها داده اند که اگر در سینما و کار گروهی قرار بگیرند قطعا اذیت می شوند؛ این موضوع و سختی کار را در «مالاریا» حس کردم.

بازیگر فیلم «مالاریا» درباره توجه جشنواره های خارجی به این فیلم گفت: سئوال اصلی من این است که چرا بعضی از فیلم های ما در داخل مورد توجه قرار نمی‌گیرند ؛ در صورتی که جشنواره های خارجی تا این حد به آنها توجه می کنند. البته فکر می کنم که فیلم هایی که کمی تلخ هستند و به موضوعات اجتماعی و به بحث آسیب ها می پردازند عموما مورد پسند جشنواره های خارجی قرار می‌گیرند. موضوعی که مشخص است این است که فیلم هایی از ایران جایزه می برند که مسائل اجتماعی را از منظر تلخی عنوان می کنند.«مالاریا» هم از این موضوع مستثنا نیست. یکی از دوستان بازیگر بعد از دیدن فیلم «مالاریا» به من گفت که این امکان وجود نداشت که شخصیت دختر حاضر در فیلم غرق نمی شد و نجات پیدا می کرد! خب این نشان می دهد که مردم ما دیگر از فیلم هایی که در آن غم باشد استقبال نمی کنند و نیاز دارند فیلم هایی ببینند که حالشان را خوب کند. فکر می کنم جشنواره های خارجی نگاهی تحلیلی به سینمای ایران دارند.

ازاده نامداری درباره آینده کاریش گفت: اکنون در نقطه ای از زندگی قرار گرفته ام که برایم بسیار مهم است. تجربه های خاصی را بدست اورده ام. من آزاده نامداری ده سال قبل نیستم. کارهای زیادی را در سالهای اخیر انجام داده ام. صاحب فرزند شده ام. انسان های زیادی را دیدم اکنون تحلیلم از خوب و بد تغییر کرده است. نگاهم پخته تر شده است. اکنون منتظر یک اتفاقق خوب هستم. نمی گویم باید در جای خاصی قرار بگیرم. اما هیچ وقت منشی دکتر و یا آرایشگر نمی شوم.به هر حال در حوزه رسانه فعالیت خواهم کرد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد