رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آداب و رسوم ازدواج در دنیا

ایرلند کیک میوه کیک سنتی عروسی این جزیره سبز رنگ یک کیک میوه مغذی است. نعل اسب یک نعل اسب شگون دار را به عروس و داماد می دهند تا همیشه از آن در منزلشان نگهداری کنند. *ایتالیا چه چیز در ایتالیا پیوند دختر و پسر را نشان می دهد؟ روبان های گره خورده به هم پیوند زناشویی یک دختر و پسر را نشان می دهد. بادام نشانه تلخ و شیرین زندگی بادام های شکر پوش شده ای را به مهمان ها میدهند. گاهی اوقات بادام ها را برای تزیئن میز شام به طرز زیبایی در گوشه ها قرار می دهند.سپس با جعبه های کوچک و زیبای چینی یا کیسه های توری موسوم بهBOMBONIEREکه نام عروس و داماد و تاریخ عروسی شان روی آن نوشته می شود(سمبل تلخ و شیرین)به تزیئن آن می پردازند. * جامایئکا کیک مخصوص برای آن ها که به جشن نیامده اند. کیک میوه ای مغذی عروسی را که به آن عصاره نیشکر افزوده اند. قاچ قاچ می کنند. و برای تمام دوستان و خویشاوندانی که قادر به حضور در جشن عروسی نیستند می فرستند.

ایرلند کیک میوه کیک سنتی عروسی این جزیره سبز رنگ یک کیک میوه مغذی است. نعل اسب یک نعل اسب شگون دار را به عروس و داماد می دهند تا همیشه از آن در منزلشان نگهداری کنند. *ایتالیا چه چیز در ایتالیا پیوند دختر و پسر را نشان می دهد؟ روبان های گره خورده به هم پیوند زناشویی یک دختر و پسر را نشان می دهد. بادام نشانه تلخ و شیرین زندگی بادام های شکر پوش شده ای را به مهمان ها میدهند. گاهی اوقات بادام ها را برای تزیئن میز شام به طرز زیبایی در گوشه ها قرار می دهند.سپس با جعبه های کوچک و زیبای چینی یا کیسه های توری موسوم بهBOMBONIEREکه نام عروس و داماد و تاریخ عروسی شان روی آن نوشته می شود(سمبل تلخ و شیرین)به تزیئن آن می پردازند. * جامایئکا کیک مخصوص برای آن ها که به جشن نیامده اند. کیک میوه ای مغذی عروسی را که به آن عصاره نیشکر افزوده اند. قاچ قاچ می کنند. و برای تمام دوستان و خویشاوندانی که قادر به حضور در جشن عروسی نیستند می فرستند. * ژاپن عروس این طور از شر حسود در امان میشود! عروس و خانواده اش در روز عروسی برای تازه کردن دیدار به خانه داماد می روند. در قدیم عروس نواری مثلث شکل را روی سرش می بست که موسوم به Tsunlsolushiبود تا از شر حسادت زن های دیگر در امان و مصون باشد. * کره اردک سمبل حیات چندین اردک را در جشن عروسی در جایی جای می دهند .چرا که آنها را منبع و سمبل سر زندگی و حیات تلقی می کنند. داماد غاز میبرد. داماد سوار بر اسبی کوتوله و سفید به خانه عروس می رود .چرا که این نوع اسب سمبل وفاداری و پای بندی است.او یک جفت غاز نر و ماده خاکستری رنگ را هم با خود به آنجا می برد .(پرندگان سمبل زندگی هستند.)

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد