رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آخر هفته با تلوزیون

در تعطیلات آخـر هفـتـه مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) شبکه های مختلف سیما با فیلم های سینمایی و تلویزیونی پذیرای مخاطبان خود خواهند بود.
شـبـکـه یــک
تاجیمارو “تاجیمارو” عنوان فیلم سینمایی است که شبکه یک سیما برای ساعت ۲۲ روز پنجشنبه آماده پخش کرده است. این فیلم محصول ۲۰۰۹ کشور ژاپن بوده و داستان دو برادر را روایت می کند که پدرشان مباشر فئودال منطقه است و طبق سنتی قدیمی همه مقام و موقعیت، بعد از پدر فقط به پسربزرگ خانواده تعلق می گیرد.
شبکه دو
پیتر بل فیلم سینمایی “پیتربل ۲ ” جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود. این فیلم که گوئیستن شرام، فرانش دی گروت و جوردی مول در آن بازی کرده اند، داستان پسر شیطانی بنام پیتربل را روایت می کند که همه از دست شیطنت های او به ستوه آمده اند. پیتر بل در یک نیمه شب به قصد دزدیدن ساعت طلای آقای گیلمن وارد مغازه او شده و بدنبال این موضوع ماجراهایی برایش بوقوع می پیوندد. فیلم سینمایی “پیتربل ۲” به کارگردانی ماریا پیترس و تهیه کنندگی هانس پوس محصول ۲۰۰۲ کشور هلند است.
ستاره من فیلم تلویزیونی “ستاره من” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی آفاق سیف اللهی و نویسندگی سعید جلالی جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .این فیلم داستان دختری را به تصویر می کشد که والدینش سالهاست از یکدیگر جدا شده اند

در تعطیلات آخـر هفـتـه مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) شبکه های مختلف سیما با فیلم های سینمایی و تلویزیونی پذیرای مخاطبان خود خواهند بود.
شـبـکـه یــک
تاجیمارو “تاجیمارو” عنوان فیلم سینمایی است که شبکه یک سیما برای ساعت ۲۲ روز پنجشنبه آماده پخش کرده است. این فیلم محصول ۲۰۰۹ کشور ژاپن بوده و داستان دو برادر را روایت می کند که پدرشان مباشر فئودال منطقه است و طبق سنتی قدیمی همه مقام و موقعیت، بعد از پدر فقط به پسربزرگ خانواده تعلق می گیرد.
شبکه دو
پیتر بل فیلم سینمایی “پیتربل ۲ ” جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما پخش می شود. این فیلم که گوئیستن شرام، فرانش دی گروت و جوردی مول در آن بازی کرده اند، داستان پسر شیطانی بنام پیتربل را روایت می کند که همه از دست شیطنت های او به ستوه آمده اند. پیتر بل در یک نیمه شب به قصد دزدیدن ساعت طلای آقای گیلمن وارد مغازه او شده و بدنبال این موضوع ماجراهایی برایش بوقوع می پیوندد. فیلم سینمایی “پیتربل ۲” به کارگردانی ماریا پیترس و تهیه کنندگی هانس پوس محصول ۲۰۰۲ کشور هلند است.
ستاره من فیلم تلویزیونی “ستاره من” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی آفاق سیف اللهی و نویسندگی سعید جلالی جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۳ ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .این فیلم داستان دختری را به تصویر می کشد که والدینش سالهاست از یکدیگر جدا شده اند و او طی این مدت در کنار مادرش زندگی کرده اما بعد از مدتها مجبور است برای ادامه زندگی در کنار پدرش که تجدید فراش کرده برود. آرمیتا مرادی، سولمازغنی، مرجان محتشم و کیهان ملکی دراین فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.
نامه ای به خواهرم بینندگان شبکه دو سیما ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه می توانند به تماشای فیلم تلویزیونی “نامه ای به خواهرم” بشینند. داستان شروع زندگی زوجی را به تصویر می کشد که بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل راهی خارج از کشور هستند اما وقوع ماجراهایی آنها را بر سر دو راهی قرار می دهد. عسل بدیعی و دانیال حکیمی درفیلم تلویزیونی “نامه ای به خواهرم” به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی محسن پیریایی بازی کرده اند .
خدا می آید فیلم سینمایی “خدا می آید” به کارگردانی مجید مجیدی شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۲۱ ازشبکه دو سیما پخش می شود .این فیلم داستان پسر و دختربچه ای است که مادرشان در بستر بیماری است و پدر برای تهیه هزینه عمل به شهر رفته است. حسین محجوب، زهرا فرخی و ابوذر صبوری دراین فیلم از تولیدات مرکز سیما فیلم بازی کرده اند .
شـبـکـه سـه
قهرمان ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه فیلم سینمایی “قهرمان” با بازی جت لی، تونی لنگ، ماگی چیونگ، زی ین چانگ، دامینگ چن و دانی ین از شبکه سه سیما باز پخش می شود.
ارباب دزدان تکرار فیلم سینمایی “ارباب دزدان” نیز ساعت ۱۸ از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم محصول ۲۰۰۶ کشورهای انگلیس ،آلمان و لوکزامبورگ بوده و ریچارد کلوس آن را کارگردانی کرده است.
نشانی سوم اگر ساعت ۲۰ روز پنج شنبه بیننده شبکه ۳ سیما باشید می توانید به تماشای فیلم تلویزیونی “نشانی سوم” به کارگردانی سید جواد هاشمی بنشینید. درخلاصه داستان فیلم با بازی رامین راستاد ، مهدی فقیه و مهدی صباحی آمده است: پدر عظیم به خاطر طلبی که عظیم از رضا دارد، او را گروگان می گیرد تا از این طریق پول پسرش را زنده کند.
طار ۱۰/۳ به یوما ساعت ۲۴ روز پنج شنبه فیلم سینمایی “قطار ۱۰/۳ به یوما” از شبکه سه سیما پخش می شود. وقتی رئیس یک گروه خلافکار به نام بن وید دستگیر می شود . گروه قصد نجات او را می کنند اهالی شهر مردمی را که نیاز مالی دارد استخدام می کنند تا برای نجات شهر فرد دستگیر شده را به شهر دیگری ببرد .گلی فورد ، وان هفلین و هنری جونز در فیلم سینمایی ” قطار ۱۰/۳ به یوما” به کارگردانی دلمردیوز در ژانر وسترن به ایفای نقش پرداخته اند .
انتقام استاد شائولین – “انتقام استاد شائولین” به کارگردانی سی جیا لیانگ لیو ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه از شبکه سه سیما پخش می شود. یک زوج رزمی کار که هر یک به سبک خاصی از کانگفو تسلط دارند صاحب فرزند پسری می شوند، ولی پدر خانواده به وسیله بای می شرور کشته می شود.
بی قرار فیلم تلویزیونی “بی قرار” جمعه ۱۶ار دیبهشت،ساعت ۱۵ ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود. داستان فیلم با موضوع اختلاف برسر ارث ،در مورد زنی است که فرزندانش قصد کلاهبرداری از او را دارند . فیلم تلویزیونی “بی قرار” به کارگردانی عباس رنجبر و تهیه کنندگی مسعود نوری وبا بازی آشا محرابی ، ثریا قاسمی و جواد عزتی درسال ۸۹ ساخته شده است .
ملاقات در اسکله فیلم تلویزیونی “ملاقات در اسکله” به کارگردانی مهدی ودادی در ژانر دفاع مقدس ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه از شبکه سه سیما پخش می شود . درخلاصه داستان فیلم با بازی حسن جوهرچی می بینیم : گروهی خلافکار کتیبه ای تاریخی را می ربایند. یکی از آنها به تنهایی کتیبه را تصاحب کرده و فرار می کند.
از کوچه های باران ساعت ۱۵ روز شنبه می توانید به تماشای فیلم تلویزیونی “از کوچه های باران” به کارگردانی سید مجید موسویان و تهیه کنندگی احمد کاشانچی بنشینید. در این فیلم با بازی پری کربلایی ،اسماعیل خلج وحبیب اله یاری خواهید دید: مشهدی حیات پیرزن ساده دل روستایی است که آرزو دارد، قبل از مرگش به زیارت خدا برود ولی به علت عدم تمکن مالی تاکنون نتوانسته به این آرزو برسد. او قصد دارد با بافت قالیچه ای که گره آن را با صلوات می بافد پول سفر عمره خود را فراهم آورد .
در همین نزدیکی فیلم تلویزیونی “در همین نزدیکی” به کارگردانی راما قویدل شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش می شود . در خلاصه داستان این فیلم با بازی پرستو گلستانی ، پرویز پورحسینی ، پیام دهکردی و رسول نجفیان آمده است: محسن محسنیان مدیرعامل یک شرکت بزرگ اقتصادی است که صبح یک روز متوجه حضور شخصی ناشناس در دفترش می شود که خود را مرگ نامیده و اظهار می کند ماموریت گرفتن جان او را دارد .
شـبـکـه چـهـار
قتل عام خشونت بار فیلم سینمایی “قتل عام خشونت بار” به کارگردانی استیون منا ساعت ۱۵:۴۰ پنجشنبه از شبکه چهارسیما باز پخش می شود .
حقیقت گمشده ساعت ۲۰:۳۰ جمعه فیلم تلویزیونی “حقیقت گمشده” به کارگردانی محمد احمدی و نویسندگی سیدرضا خطیبی و محمد احمدی از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
داستان در مورد فردی به نام دکتر کیا است که به همراه خانواده اش عازم سفرند. در اثر بازیگوشی بچه ها در داخل ماشین، حواس دکترکیا پرت شده و با خودروی دیگری تصادف می کند. حمید فرخ نژاد ، حبیب دهقان نسب، پریوش نظریه و احمد مهران فر در فیلم تلویزیونی “حقیقت گمشده” به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.
خانه ای در غبار فیلم تلویزیونی “خانه ای در غبار” به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی ناصرعنصری شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد. “خانه ای در غبار” داستان زندگی یک زن و شوهر جوان است که مرد وکیل و زن یک طراح است. او در خانه یک نقاشی دارد که یک خانه را روی ابرها کشیده است و اظهار می کند این توهمات ذهنی است و مدلی ندارد. یکتا ناصر، کوروش تهامی و اسماعیل شنگله درفیلم تلویزیونی “خانه ای درغبار” بازی کرده اند .
شـبـکـه تـهــران
یکی از همین روزها شبکه تهران برای ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه فیلم تلویزیونی”یکی از همین روزها” به کارگردانی بهروز مفید و تهیه کنندگی راما قویدل را آماده پخش کرده است. درخلاصه داستان فیلم آمده : جوان سالم و پاک سرشتی در شهرداری کار می کند، اما بر خلاف بقیه کارمندان رشوه خواری و دزدی نمی کند و بر اثر فشار همسر و خانواده متمول اش دچار سستی در اعتقاداتش می شود.
انعکاس رنگین کمان فیلم سینمایی”انعکاس رنگین کمان” به کارگردانی الکس لاو محصول سال ۲۰۱۰ کشور هنگ کنگ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می شود . دزموند و والدینش به کار کفاشی مشعول هستند و زندگی محقری درهنگ کنگ دارند. دزموند قصد دارد با یکی از همکلاسی هایش ازدواج کند ولی وقتی متوجه می شود که دختر از یک خانواده پولدار است و او توان کافی برای این ازدواج ندارد منصرف می شود. سندرا نگ ناون یو ، سیمون یام و عاریف لی در فیلم سینمایی “انعکاس رنگین کمان” به ایفای نقش پرداخته اند .
طوفان مهیب فیلم سینمایی “طوفان مهیب” به کارگردانی یو وی بول محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای آلمان و کانادا روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می شود .درخلاصه داستان فیلم با بازی استیو واسیس، لورن هالی و لوک بری خواهید دید : طوفان عظیمی در یکی از مناطق انگلستان رخ می دهد و اکثریت مردم خانه و زندگیشان را رها کرده و به مناطق امن می روند اما مزرعه داری که در یک مزرعه خارج از شهر زندگی می کند با خانواده اش همان جا می ماند .
تمپل گرندین فیلم سینمایی “تمپل گرندین” به کارگردانی مایک جکسون محصول سال ۲۰۱۰ کشور آمریکا ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت. درخلاصه داستان فیلم با بازی کلر دنیس، جولیا اورماند و دیدید استارن آمده : تمپل گراندین دختری جوانی است که گرفتار بیماری اوتیسم است.او که ازهوش فوق العاده ای برخوردار است تصمیم می گیرد در جامعه برای خود اعتباری کسب کند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد