رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

آخرین شایعه بازار نقل و انتقالات؛ برونو سزار در پرسپولیس ۹۱

جام نیوز: هر چند برای سخن گفتن از نقل و انتقالات پر سر و صدا در فوتبال ایران باید چند هفته ای منتظر ماند، اما در واپسین هفته های برگزاری لیگ معمولا بازار شایعات در فوتبال ایران حسابی داغ می شود. وقتی مصطفی دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس باشد و سردار رویانیان از عزم جدی برای بستن پرسپولیس کهکشانی بگوید، طبیعی است که تیم سرخپوش تهرانی کانون اصلی این شایعات باشد.

به همین خاطر است که شایعه پیشنهاد ۳ میلیارد تومانی سرخ ها به سیدمهدی رحمتی مطرح و البته با لغو قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی و حضور آسمیر آودوکیچ در ترکیب پرسپولیس، خیلی زود تکذیب می شود.

در روزهایی که نام هایی چون هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری، سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی، محسن مسلمان، رضا حقیقی، آرش برهانی و … پیرامون نقل و انتقالات سرخ ها نقل محافل شده، باید انتظار شنیدن هر خبری را داشت!

حالا اما صحبت از حضور مهاجم تکنیکی و فرصت طلب سپاهان به عنوان زوج ایمون زاید در پرسپولیس مدل ۹۱ است. انتقالی که اگر صورت بگیرد به طور قطع فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برونو سزار برزیلی در همین مدت کوتاه حضورش در ایران با گل زیبایی که مقابل مس به ثمر رساند چهره شد و چهارچوب شناسی او در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و امتیازاتی که به تنهایی به نام سپاهان ثبت کرد، او را به یکی از برزیلی های محبوب فوتبالدوستان ایرانی بدل کرده است.

با این حال اما، بعید است باشگاه متمول اصفهانی به این سادگی اجازه انتقال ستاره این روزهایش را به جمع پرسپولیسی ها صادر کند. هر چند حضور برونو سزار در کنار ایمون زاید به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس می تواند یک ترکیب کاملا رویایی برای هواداران این تیم باشد.

در این شرایط، تمدید قرارداد ایمون زاید در حال حاضر اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس است و همه اعضای این تیم پیگیر ثبت امضای ستاره لیبیایی پای برگه قرارداد جدیدش هستند.

قدر مسلم اینکه مصطفی دنیزلی قصد دارد فصل آینده میانگین سنی تیمش را کاهش دهد و در این میان نفراتی چون وحید هاشمیان، حسین بادامکی، مازیار زارع ، میثاق معمارزاده و … جایی در تفکرات او نخواهند داشت.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد