رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

گزارش از مجموعه تازه منتشر شده «شام ایرانی»

«شام ایرانی» بیژنگ بیرنگ به شدت به برنامه ماهواره ای «بفرمایید شام» شباهت دارد. نریشن گویی بیژن بیرنگ، فضاهایی که مهمانان منوی غذا را می بینند و می خوانند، آیتم میانی هر بخش از برنامه که آرم برنامه را در بر دارد، روند بخش بندی برنامه، نحوه فیلم برداری، نظر مهمانان در مورد منزل میزبان و حتی مدل صحبت کردن میهمانان از یکدیگر و به طور کلی تمام بخشهای موجود در برنامه بدون کم و کاستی به شدت به برنامه «بفرمایید شام» شبکه ماهواره ای «من و تو» شباهت دارد!

این تقلید واژه به واژه را میتوان افت کیفیت کاری بیرنگ دانست؛ گویا بیرنگ با از دست دادن همکار همیشگی اش، زنده یاد مسعود رسام خلاقیت را هم از کف داده. این برای کسی که با ابتکارهای دهه هفتادی اش در ذهنها است، نوعی پسرفت و باز گشت به عقب می باشد. این همه تقلید برای هنرمندی که خود سالها مبتکر برنامه های جالب و دیدنی تلویزیونی بوده است برای چیست و از کجا می آید؟ گویا بیرنگ به برنامه «بفرمایید شام» شبکه ماهواره ای «من و تو» علاقه زیادی داشته که این چنین بی محابا به تقلید روی آورده است.

«شام ایرانی» تنها یک تفاوت با نمونه ماهواره ای آن دارد و آن هم حضور هنرمندان سینما به عنوان میهمان می باشد. در اینجا هنرمندان ایرانی میزبان و مهمان هستند که این خود عاملی شده در بداهه گویی ها و بازی این هنرمندان در برابر دوربین که برنامه را تا حدودی را برای مخاطب جذاب کرده است به خصوص انتخاب رامبد جوان با شیطنتهای خاص خودش!
از راست: اشکان خطیبی، سروش صحت، رامبد جوان و مهدی پاکدل مهمانان بیژن بیرنگ در سری اول «شام ایرانی»

در «شام ایرانی» هر سه مهمان با هم به منزل میزبان می‌روند نه تک تک. نحوه امتیاز دادن هم متفاوت کار شده است. برای این بخش سه قلک طراحی شده است که هر مهمان با در دست داشتن یک قلک و ۱۰ اسکناس ۱۰ هزار تومانی (که بیان گر همان امتیاز ۱۰ است و هر یک امتیاز با یک اسکناس ۱۰ هزار تومانی برابر است) به امتیازدهی می‌پردازد. احتمالا در شب آخر با شکستن قلکها و جمع پولها (امتیازها) جایزه میزبان اهدا می شود.

نکته جالب در این برنامه این است که بیرنگ مخاطبان را با افشای شغل دوم هنرمندان غافلگیر می کند. درقسمت اول این مجموعه که علاوه بر رامبد جوان، مهدی پاکدل، سروش صحت و اشکان خطیبی در آن حاضرند، بیرنگ فاش می‌سازد اشکان خطیبی، رستورانی با نام نعناع را مدیریت می کند.

تیتراژ شروع و موسیقی علی بیرنگ جالب کار شده است. آهنگساز، ترانه سرا و خواننده تیتراژ پایانی این مجموعه برنامه شهرام شکوهی است. موسیقی تقریبا تمی اسپانیولی دارد که ای کاش با توجه به متن ترانه و اشاره ترانه سرا به سفره ایرانی ، موسیقی با تم اصیل ایرانی و سازهای سنتی متعلق به فرهنگ موسیقی ایران زمین انتخاب و کار می شد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد