رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

نکاتی برای طراحی تالار پذیرایی

امروزه تالارهای پذیرایی علاوه بر جشن عروسی، برای برگزاری تولد، نامزدی، عقد و مراسم عزاداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی و دکورراسیون تالار پذیرایی تاثیر زیادی در جذب مشتریان آن دارد. بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی از ایده‌های خلاقانه‌ای بهره گرفته شود. برای طراحی دکوراسیون تالار پذیرایی نکاتی وجود دارد که عبارتند از:

فضای مناسب برای پذیرایی

 یکی از معیارهایی که برای طراحی تالار پذیرایی اهمیت بالایی دارد؛ ایجاد فضایی مناسب برای پذیرایی و رفاه مهمانان است؛ چرا که باید برای راحتی و پذیرایی از مهمانان فضایی مناسب در نظر گرفت.

 

میز و صندلی تالار پذیرایی

میز و صندلی تالار پذیرایی بهتر است با رنگ دیوار و طراحی داخلی آن هماهنگی داشته باشد؛ همچنین میز و صندلی باید راحت باشد تا مهمانان در مدت زمانی که روی آن می‌نشینند دچار خستگی یا کمر درد نشوند. بنابراین نشیمنگان صندلی‌ها باید نرم باشد و میزها نیز ارتفاع مناسبی داشته باشند.

نورپردازی مناسب تالار پذیرایی

میزان نور تالار پذیرایی در زیبایی و جذابیت تالار و اجرای تشریفات تاثیر زیادی دارد. از طرفی در مراسم عروسی و نامزدی، خدمات فیلبرداری نیز انجام داده می‌شود که نحوه نورپردازی تالار پذیرایی در کیفیت آن‌ها تاثیر زیادی دارد. بنابراین در زمان تزئین تالار پذیرایی باید به امکانات نورپردازی آن توجه شود.

طراحی جایگاه عروس و داماد در تالار پذیرایی

طراحی جایگاه عروس و داماد یکی از بخش‌های مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. تشریفات جایگاه عروس و داماد باید با دیگر قسمت‌های تالار پذیرایی متفاوت باشد تا جلوه و جذابیت بیشتری داشته باشند و همین‌طور در فیلمبرداری زیبا باشد. برای طراحی تالار پذیرایی توجه به نحوه دکوراسیون جایگاه عروس و داماد نقش زیادی در جذب مشتری دارد.

شمع‌آرایی تالار پذیرایی

شمع یکی دیگر از عناصری است که در زیبایی و تشریفات تالار پذیرایی به‌کار می‌رود. شمع‌آرایی برای میزها و کناره‌های تالار انجام می‌شود و برای جایگاه عروس و داماد نیز از شمعدان استفاده می‌کنند.

پرده و تزئینات سالن تالار پذیرایی

هر چند پرده از جمله موارد جزئی به‌شمار می‌رود؛ اما در زیبایی سالن تاثیر زیادی دارد.  پرده بهتر است در تضاد با رنگ کف و سقف سالن و دیوار باشد؛ به عنوان مثال اگر کف سالن با رنگ تیره پوشیده شده بهتر است پرده‌ها روشن انتخاب شود.

گل‌آرایی تالار پذیرایی

استفاده از گل در طراحی تالار پذیرایی علاوه بر زیبایی باعث افزایش شادی و نشاط مهنانان نیز می‌شود. از گل می‌توان روی لوستر، میز، صندلی یا در تشریفات استفاده کرد.

نکاتی برای موفقیت تالار پذیرایی

امروزه تالارهایی پذیرایی وجود دارند که خدمات مجالس عروسی، نامزدی و جشن را ارائه می‌دهند اما بعضی از آن‌ها هستند که مشتریان زیادی داشته و درآمد خوبی دارند. این تالارهای پذیرایی ویژگی‌های مشترکی دارند که عبارتند از:

خدمات مجالس با کیفیت برای تالار پذیرایی

پذیرایی یکی از نکاتی است که می‌تواند در سرنوشت تالار پذیرایی تاثیر زیادی داشته باشد. پرسنل تالار پذیرایی باید به تعدادی باشند که بتوانند از تمام مهمانان پذیرایی کنند. همچنین خدمات مجالس اعم از منوی غذا و نوشیدنی، آتش‌بازی، اتاق عقد و موارد این چنینی در موفقیت تالار پذیرایی نیز تاثیر زیادی دارد.

وردی تالار پذیرایی

هزینه‌ای که هر تالار پذیرایی برای ورودی تعریف می‌کند؛ تاثیر زیادی در جذب مشتریان تالار دارد. ورودی تالار اغلب متناسب با موقعیت دسترسی و امکانات تالار پذیرایی می‌باشد؛ البته بعضی از تالارهای پذیرایی نیز وجود دارند با توجه به تشریفات و خدماتی که انجام می‌دهند معمولا ورودی‌های متفاوتی دارند. از طرفی تالارهای پذیرایی که ورودی مناسبی دریافت کنند؛ معمولا مشتریان بیشتری دارند.

تشریفات تالار پذیرایی

انتخاب تالار پذیرایی، رزرو آتلیه عکاسی، سالن زیبایی و آرایشگاه داماد، از جمله مواردی هستند که در زمان عروسی به انرژی و زمان زیادی نیاز دارد؛ به‌همین دلیل بعضی از عروس و دامادها از تالارهای پذیرایی بهره می‌گیرند که خدمات تشریفات عروسی را نیز ارائه می‌دهند و دربرابر آن هزینه‌ای مجزا از خدمات مجالس در عروسی دریافت می‌کنند. این دست از تالارهای پذیرایی معمولا از مشتریان بیشتری برخوردارند.

باغ تالار پذیرایی

بعضی از تالارهای پذیرایی از فضایی سبز و روباز نیز برخوردارند و از آن‌جایی که در روز عروسی خدمات عکاسی و فیلمبرداری نیز انجام می‌شود؛ این تالارهای پذیرایی موقعی خوبی جذب مشتری دارند؛ بنابراین یکی دیگر از راهکارها برای افزایش مشتری بهره‌گیری از فضای سبز می‌باشد.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

دنیای خوب زندگی

ارسال در ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

1

از نظر دکوراسیون ایده ای جالب بود ولی میتوان با یکمی تغیرات  بهترش کرد ممنون

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد