رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

محسن یگانه‌ و رضا صادقی ماه رمضان به تلویزیون می‌آیند

حضور محسن یگانه‌، رضا صادقی،‌ نیما مسیحی‌، نیما نکیسا و فتحعلی اویسی در برنامه‌ی تلویزیونی «ضیافت الهی» قطعی شد.
محمد تقی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: «ضیافت الهی» جشنی بزرگ برای حمایت و کمک به کودکان معلول و بی‌سرپرست است که با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و موسسه مالی و اعتباری عسگریه بر پا می‌شود و مهم‌ترین پیام ما به مخاطبان این است که آنها را به کمک کودکان بی‌سرپرست تشویق کنیم.

وی افزود: برنامه «ضیافت الهی» در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای قرار است از اول ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده از شبکه دو سیما به روی آنتن برود. این برنامه هر شب در یکی از استان‌های کشور با حضور خوانندگان، بازیگران و کارگردانان مطرح کشور همراه خواهد بود.
او خاطرنشان کرد: در «ضیافت الهی» هدایایی که به رییس‌جمهوری داده شده است، برای کمک به کودکان بهزیستی به حراج گذاشته می‌شود و پولش را به سازمان بهزیستی اهدا می‌کنند.
فاضلی در ادامه درباره‌ی حضور هنرمندان در برنامه «ضیافت الهی» گفت: تاکنون حضور خوانندگان همچون محسن یگانه، فرزاد فرزین، معراج محمدی‌، قاسم افشار‌، مجید اخشابی‌، رامین محمودی‌، علی اصحابی‌، دکتر شهاب‌، فریدون بیگدلی‌، امیر تاجیک‌، چنگیز فرهاد جواهر کلام،‌ رضا صادقی ،‌حمید خندان‌، حمید عسگری‌، مانی رهنما،‌ مجید رضا زاده‌، مازیار عصری‌، سروش‌، هومن بختیاری‌، مجتبی کبیری، علی تفرشی‌، نیما مسیحا و حامد فولاد قلم و بازیگران و کارگردانانی چون برزو ارجمند،‌ رضا ایرانمنش، فتحعلی اویسی‌، پوریا پورسرخ‌، نیما شاهرخ شاهی‌، پژمان بازغی‌، احمدی نجمی‌، مهدی سلوکی‌، حمید گودرزی‌، حامد کمیلی،‌ داریوش ارجمند،‌ سیروس مقدم،‌ سعید سلطانی‌، حسن فتحی‌ف محمد حسین لطیفی‌، داریوش فرهنگ‌، محمدرضا آهنج،‌ نیما نکیسا‌، امیر زندگانی‌، مهدی امینی‌خواه قطعی شده است و به احتمال زیاد چندین هنرمند دیگر هم اضافه می‌شود که هنوز حضورشان قطعی نشده است.
تهیه‌کننده برنامه «ضیافت الهی» در پایان گفت:‌ روز یازدهم و دوازدهم ماه مبارک رمضان، «ضیافت الهی» در تهران واقع در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد که رییس جمهور حضور پیدا می‌کند.
به گزارش ایسنا، برنامه «ضیافت الهی» به تهیه‌کنندگی محمد تقی فاضلی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان شبکه دو در نظر گرفته شده است که با اجرای فرهاد فخربخش‌، پویان دوستدار‌، ابوالفضل آقاخانی‌، مجتبی ظریفبان همراه است.
امیر شرافتی هم مدیرتولیدی این برنامه را عهده‌دار است. برنامه‌ی «ضیافت الهی» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد تقی فاضلی است که برای کمک به کودکان بهزیستی قصد دارد گروهی از خوانندگان‌، بازیگران و کارگردانان مطرح کشور را به برنامه بیاورد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد