رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فرزاد فرزین: اگر مردم بگویند نخوان نمی‌خوانم!

خواننده ای که عادت دارد بیشتر به کیفیت آلبوم هایش اهمیت بدهد تا کمیت آن، شاید مدت زمان بین انتشار آلبوم هایش زیاد باشد اما روی کیفیت بیشتر زحمت می‌کشد و تمرکز دارد.
طبق آمار به دست آمده از شرکت های پخش فرعی و اصلی مانند شرکت هنر اول که تهیه کنندگی آلبوم شلیک را به عهده دارد آلبوم شلیک فرزاد فرزین مرز ۴۰۰ هزار نسخه فروش را هم گذرانده است و یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال گذشته بوده است. استقبال خوب از این آلبوم بهانه ای شد برای گپ زدن با “فرزاد فرزین” درباره شلیک و البته خیلی چیزهای دیگر.

*در ابتدا به ما بگو قطعه محبوبت در آلبوم شلیک کدام قطعه است؟
قطعه عذاب و بچه را این روزها بیشتر دوست دارم و گوش می‌دهم اما در کل تمامی‌قطعات را دوست دارم.

*بسیار مایلم نظرت را در رابطه با آلبوم جدیدت بدانم. خودت نظرت در این باره چیست؟
آلبوم شلیک به همه مخاطبان ثابت کرد که گروه هنری ما زحمات زیادی را کشیدند تا نقص های آلبوم های قبل را برطرف کنند و بهبودی در اوضاع آلبوم جدید بدهند و خوشبختانه بازتاب از طرف هواداران این را به ما نشان داد که حدود ۸۰ درصد موفق بوده ایم و توانسته ایم تا حد زیادی سلایق همه را جلب کنیم. البته به طور صددرصد این امر صورت نمی‌گیرد.

*یکسری حاشیه درباره قطعه پرطرفدار «دوریت» اتفاق افتاد و هیچ وقت صحبتی در این باره نکردی، طبق تحقیقاتی که من داشتم این آهنگ سر آلبومی‌ات نبوده که بخواهی جایگاه این آهنگ را در آلبوم تغییر بدهی. خیلی از طرفدارانت دوست دارند که در این باره حرف های خودت را هم گوش کنند.
آهنگ دوریت از ابتدای کار قرار نبود که سرآلبوم ما باشد و برای ما به همان اندازه مهم بود که آهنگ های دیگر آلبوم اهمیت داشت و واقعا نمی‌دانم چه کسی این خبر را انتشار داده که اطلاعاتش گویا بیشتر از ما بوده!! در هر صورت هدف ما به اوج رساندن این آلبوم بود. خوشحالم که به رغم حرف و حدیث ها مردم از قطعه «دوریت» استقبال کردند. ولی ما در این آلبوم قطعات دیگری هم داشتیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. من ترجیح می‌دهم به جای برخورد با این گونه رفتارها با وجود سمپاشی هایی که شد تمرکز بر کارم داشته باشم. در هر صورت بهتر است، دوستان و ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم تا حاشیه سازی. البته این اشکال متاسفانه منحصر به فضای اینترنت و فضاهای مجازی نیست بلکه در کل جامعه جریان دارد. ما مدعی کامل بودن نیستیم اما سعی بر آن داریم. من به گذشته و موفقیت های به دست آمده در آلبوم شانس و شلیک فکر نمی‌کنم بلکه تمام هم و غم من رسیدن به قله های بالاتر و اهداف والاتر است که بتوانم هوادارانم را راضی نگه دارم و به دور از شخصیت و شأن هنرمندان موردعلاقه مردم است که به این مقولات بپردازیم.

*دوست دارم چند جمله ای هم درمورد نوآوری هایی که در کنسرت هایت داری و اجراهای خوبت برای ما بگویی.
در شرایط مختلف درباره کنسرت هایم و نقطه نظراتم درباره نحوه اجرایی کنسرت حرف زده ام. از بدو کار من دیدگاهم یک دیدگاه معمولی نبود و باتوجه به محدودیت ها در کار سعی داشتم که نحوه اجرایی کنسرت را متفاوت با کارهای دیگر انجام دهم. کنسرت صرفا یک اجرای زنده نیست و حیف است که مردم ما از این نمایش کامل موسیقی محروم بمانند. طبیعتا ما هنوز نتوانسته ایم کاملا به اهدافمان برسیم ولی باتوجه به تمامی‌مشکلاتمان از دستمزد خود زده و به کیفیت اجرایی رسیده ایم تا هواداران بهره کامل را از کنسرت ببرند. با کارگردانی دوست خوبم کیوان ملک مطیعی و نوازندگان گوره ارکستر که حدودا چندماهی است در آن تغییراتی ایجاد کرده ایم تا به ساختار موردنظرمان نزدیک شدیم و از افراد جوان و بسیار با استعداد استفاده کرده ایم؛ مثل یاشار خسروی، امیر میلاد نیکزاد که رهبری گروه ارکستر را برعهده دارد. فقط می‌توانم بگویم گروهی هستند با توانایی و آشنایی به موسیقی روز و صرفا کاری که در کنسرت می‌شود فقط یک نمایش نیست بلکه سعی بر آن شده که در همه کارها تغیراتی صورت گیرد نه به حرف بلکه به عمل. به طوری که در کنسرت های دیگر به دفعات دیده ام که تبلیغ شده (کنسرتی متفاوت) اما وقتی در کنسرت حاضر می‌شویم باز همان اجرای زنده و هیچ تفاوتی احساس نمی‌شود.

*درباره برنامه های آینده ات هم توضیحی می‌دهی؟
بعد از موفقیت و اشتیاقی که مخاطبان نسبت به آلبوم شلیک داشتند، من را وادار کردند با انرژی بیشتر و زودتر از موعد به سراغ آلبوم بعدی بروم. در سال جدید تور کنسرت ها در اکثر شهرستان ها شروع خواهد شد. کنسرت تیرماه در تهران به احتمال زیاد در برج میلاد خواهد بود و این را مژده بدهم که منتظر یک اتفاق جدید در آلبوم بعدی که تا به حال در کشورمان رخ نداده باشید، کاری جدید با ساختاری متفاوت به تمام مخاطبان عرضه خواهد شد.

*ساخت آلبوم شلیک چه مدت زمان برد و دلیل خاصی برای حرف «ش» روی اسامی‌آلبوم هایت داری؟
تقریبا یک سال و شش ماه. درباره حرف «ش» عرض کنم که این می‌تواند یک اتفاق جالب باشد. ما اول اصلا برایش برنامه ای نداشتیم. به صورت اتفاقی این مساله تکرار شد. شاید سعی کنیم این حرف علامت منحصر به فرد برای خودمان باشد به شرطی که لطمه به مفهوم کارمان نزند.

*آیا شما سایت اختصاصی هم دارید؟
بله. www.faradfarzin.net که در مورد تمام فعالیت های هنری ام خبر داده می‌شود و در سایت، لینک اختصاصی گروه موسیقی مان به همراه ایمیل هایشان هست و یک سامانه پیامک هم داریم برای اخبار کنسرت ها و فعالیت به شماره ۳۰۰۰۶۴۶۳٫

*از بین خواننده های مجاز کشور کدام یک را بیشتر دوست داری؟
همه بچه ها خوبند. من اسم شخص خاصی را نمی‌توانم بیاورم. گاهی نظرسنجی هایی که در سایت ها در مورد انتخاب بهترین های موسیقی می‌شود من را متعجب می‌کند که بعضی از دوستان در فضای فرهنگی کشور با خودستایی که زیاد هم قشنگ نیست به خود رای داده اند. در صورتی که در همان وقت از من سوال شد که بهترین آلبوم سال ۹۰ چه بوده و با اینکه کاری متفاوت ارایه داده ام نام کسان دیگر را برده ام. این مردم هستند که باید به ما رای بدهند نه خودمان.

اگر روزی مردم بگویند فرزاد فرزین نخواند قطعا نخواهد خواند و همه اینها به جهتی است که موسیقی ما پاپ و مردمی‌است امیدوارم که واقعا سطح فکری و فرهنگی خواننده هایی مثل فرزاد فرزین ها برای ماندگاری خیلی چیزها را باید رعایت کنند که اسم هایی مثل فرهاد را بخواهند به وجود بیاورند. البته متاسفانه ما هنوز با آنها خیلی فاصله داریم هم از لحاظ شخصیتی هم از لحاظ تفکر حرفه ای. از طرف دیگر با اینکه فضای دفتر موسیقی در حال حاضر مطلوب است اما ما از سمت موسیقی غیرمجاز و برخی محدودیت ها تحت فشار هستیم پس بهتر است خودمان دیگر به خود ضربه نزنیم و با هم در کنار رقابت، رفاقت کنیم. نباید از شکست همدیگر خوشحال شویم که اگر این طور باشد چطور می‌توانیم برای جوانان دوستدارمان الگوی فرهنگی باشیم؟

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

123

ارسال در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱

1

نخوان!!!!

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد