رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس از شرط شهاب حسینی تا گریه های آنا نعمتی در پشت صحنه

گروه فرهنگی مشرق- در روز پنجم جشنواره فیلم فجر در سالن برج میلاد فیلمهای سینمایی «یه عاشقانه ساده »، «صداست که می ماند» ،‌ «یکی می خواد باهات حرف بزنه» ، «آمین خواهم گفت»، «چک» و «پنهان» برای اهالی رسانه به نمایش درآمد

یه عاشقانه ساده

تهیه‌کننده و کارگردان: سامان مقدم

بازیگران: مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آییش، احمد مهران‌فر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، سارا بهرامی، هومن سلطانی، مهری سادات ال‌آقا، علی قربان‌زاده و مهراوه شریفی‌نیا

خلاصه داستان فیلم:
دو دوست قدیمی، از جوانی با هم عهد و پیمانی دارند. وصلت گندم دختر امان، با کرامت پسر صفر تقدیری نیست که گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را می‌خواهد، سرنوشت خودش را می‌خواهد. عشق چیزی نیست که به عهد بی‌پرسش پایبند باشد. عاشقی ساده و سخت است. عاشقی حرف دلت است. گندم با بیست و چند سال سن، باید جلوی عهد و پیمان دو رفیق بایستد، که حرف دلش را نپرسیده بودند…
امان و صفر در جوانی با هم قراری گذاشته اند .ازدواج دو فرزند آنها وعده ایست قدیمی که هم اهل محل از آن خبر دارند اما گندم دختر امان سالها به بهانه های مختلف این وصلت را به تأخیر می اندازد و…

**کارگردان و هیچ کدام از عوامل فیلم برای نشست پرسش و پاسخ آن حضور نیافتند و نشست پرسش و پاسخ فیلم لغو شد. البته از آنجا که بازار عذرخواهی در این روزهای جشنواره حسابی گرم است سامان مقدم هم با ارسال متنی از اهالی رسانه عذرخواهی و دلیل عدم حضور خود در این نشست را مشکلات شخصی اعلام کرد.

**لغو نشست باعث شد دلخوری منتقدین و روزنامه نگاران از سامان مقدم شد.یکی به شوخی می گفت سامان مقدم مثل سرمربیانی که پس از شکست به جلسه مطبوعاتی نمی آیند به نشست خبرنگاران نیامد گویا خودش هم می داند بازی را باخته.

**************
صداست که می ماند

کارگردان: سعید چاری

بازیگران: رضا رویگری، میرطاهر مظلومی، تورج نصر، امیر زریوند، مختار سائقی، مجید شهریاری، فریده دریامج، عباس محبوب، آرش میراحمدی، سیاوش قاسمی، اردشیر کاظمی، محمد آزادی، اسدا… یکتا، امید علی مردانی، سیدجلال طباطبایی، سیدرضا موسوی و (با حضور) جلال پیشوائیان و (با معرفی) فرشید شفیعی و ثنا صادقی به همراه هنرمند خردسال آوا رویگری

خلاصه داستان فیلم:

داستان «صداست که می ماند» درباره تورج نصر دوبلور معروف کشور بوده که تا به حال به جای سه هزار شخصیت کارتونی صحبت کرده است. او در حین دوبله یک کارتون دچار عارضه قلبی می شود و به کما می رود و دکترها نیز از او قطع امید می کنند. از طرفی کاراکترهای انیمیشنی که نصر قبلاً جای آنها صحبت کرده (شیپورچی- کنگو- دارکوب زبله- مأمور برج و…) به شدت نگران می‌شوند که با مرگ او صدای آن‌ها هم برای همیشه قطع و خاموش می‌شود و به همین دلیل از دنیای انیمیشن سراسیمه خارج می‌شوند و همگی با هم به تهران می‌آیند تا…

یک خلاصه داستان دیگر از فیلم: امیر رفراندوم (با بازی رضا رویگری) یک استودیو زیر زمینی به شدت مسخره دارد که قصد دارد تا بولنگ (با بازی سیاوش قاسمی) را تبدیل به یک خواننده معروف جهانی کند و در این راه مسائل و اتفاقات عجیب و خنده داری می افتد.

**پخش فیلم ” صداست که می ماند” با مشکلاتی روبرو شده و  چند بار پخش فیلم متوقف شد.

**نشست پرسش و پاسخ فیلم «تنها صداست که می‌ماند» با حضور سعید چاری کارگردان و تورج نصر و سیاوش قائمی بازیگران در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

**در ابتدای این نشست سعید چاری با اشاره به قطع شدن‌های متوالی فیلم زمان نمایش، گفت: به خاطر بروز مشکلاتی که پیش آمده عذرخواهی می‌کنم. نسخه‌ای که شما دیدید بدون موسیقی بود و ما مجبور شدیم فیلم را پرده پرده بفرستیم.

**چاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ژانر این فیلم اشاره کرد: ما از کاراکترهای انیمیشن در این فیلم استفاده کرده‌ایم اما این فیلم را نمی‌توان جزو فیلم‌های کودک به حساب آورد. «تنها صداست که می‌ماند» برای کودکان دیروز که خودمان باشیم، است اما اصول ساخت فیلم کودک را رعایت نکردیم.

**چاری گفت : من به نظرات شخصی منتقدان احترام می‌گذارم اما اگربه نظر شما دیالوگ‌های این فیلم، با توجه به این که اولین تجربه سینمایی بلند من است، خوب نیست، از همه شما معذرت می‌خواهم.
**در ادامه این نشست، سیاوش قائمی درباره حضور در جمع خبرنگاران، بیان کرد: حضور در این جمع حس قشنگی دارد. زمان ساخت این فیلم پدر سعید چاری سکته مغزی کرد و من اگر جای او بودم، کار را رها می‌کردم. ضمن این که فیلم قرار بود فردا اکران شود.

**وی افزود: نمی‌دانم چرا وقتی در ایران فیلم انیمیشن می‌بینیم، می‌گوییم فیلم کودک است. ما از روز اول تا حالا همه جا مطرح کردیم که این فیلم کودک نیست و تلفیقی از رئال-انیمیشن است.

****************

یکی می خواد باهات حرف بزنه

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، هانیه غلامی، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، سارا اسماعیل‌پور
خلاصه داستان فیلم:
لیلا یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از همسر سابقش رضایت بگیرد ….

**نشست خبری فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی با حضور فرشته مهدی زاده تهیه کننده، حامد ثابت آهنگساز،؛ آنا نعمتی، یکتاناصر و هانیه غلامی بازیگران این فیلم برگزار شد.

**منوچهر هادی کارگردان فیلم در ابتدا گفت: پیوند اعضا بهانه ای برای تعریف قصه لیلا بوده تا به گذشته زندگی این شخصیت برسم، دوست دارم همیشه فیلم هایم قصه داشته باشد. در فیلمنامه اولیه قرار بود آخرین پلان که سر قبر دختر داستان بود، آنا نعمتی تنها حضور داشته باشد. اما شهاب حسینی بعد از خواندن فیلمنامه تنها شرطی که برای حضور در این فیلم داشت را بازی کردن در این پلان بود. آنا نعمتی نیز این سکانس زیبا را به شهاب حسینی واگذار کرد.

**وی با اشاره به اینکه هر کارگردانی فیلم خود را بهترین فیلم می داند، اظهار داشت: از نظر هر کارگردانی فیلمش بهترین فیلم دنیا است، نظر من نیز همین است. اما نظر کارگردان بعد از ساخت اثر مهم نبوده و این منتقدان و خبرنگاران هستند که باید نظر خود را در رابطه با فیلم بدهند.

**هادی گفت :تمامی سکانس هایی که نعمتی در آن حضور داشت با توافق من و خود بازیگر انجام شد.

**آنا نعمتی بازیگر نقش لیلا در ادامه نشست در پاسخ به این سوال که به عنوان یک مادر که فرزندش را از دست داده بسیار سرد بازی کرده است، اظهار داشت: طی سال هایی که در سینما کار کرده ام همیشه از نقد استقبال کرده و همیشه سعی کرده ام که هیچ نقش تکراری را بازی نکنم، اما این را می دانم که کارگردان این فیلم معتقد است که با تمام احساسی که برای فیلم لازم بود، در کار حضور داشتم. اما اگر چنین فکری در این زمینه می کنید، سعی خواهم کرد در بازی های بعدی خود آن را لحاظ کنم.

**یکتا ناصر با اشاره به اینکه نعمتی آنقدر متواضع هست که از بازی خود دفاع نکند، ابراز داشت: آنقدر فشار و بار احساسی در این فیلم زیاد بود که اگر نعمتی قرار بود تمام لحظه ها در فیلم اشک بریزد فیلم تبدیل به یک اثر هندی می شد، اما این را می توانم بگویم که این بازیگر تمامی اشک های خود را پشت صحنه ریخته تا بتواند پیام اصلی فیلم را به مخاطب ارائه دهد.

**ناصر در پاسخ به این سوال که فکر می کند شانس دریافت جایزه بازیگر نقش مکمل در این دوره از جشنواره را داشته باشد، گفت: در جایگاهی نیستم که چنین اظهار نظری را کنم، اما با رضایتی که مخاطبان از نقش من در این فیلم داشتم می توانم بگویم که جایزه خود را گرفته ام.

****************

آمین خواهیم گفت

طراح صحنه، نویسنده و کارگردان: سامان سالور

بازیگران: محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی‌فر، محمد فصیحی، حسن سکوند، میسا مولوی و با حضور فرزاد حسنی
– خلاصه داستان فیلم:
در بستر جغرافیایی سخت و کوهستانی ایستگاهی به نام تنگه هفت در یک هفته ای که پل تخریب و مراحل بازسازی آن انجام می شود حسن فرصت یافته تا آدمهای مختلفی را در میان رودخانه خروشان و عریض منطقه با وسیله ای تله کابین عبور دهد و…

**چهارمین نشست از پنجمین روز برگزاری جشنواره به فیلم «آمین خواهیم گفت» ساخته سامان سالور با حضور کارگردان فیلم، سید امیر سیدزاده تهیه کننده، حسن زاهدی صدابردار و آزاده زارعی، علیرضا مهران و فرزاد حسنی بازیگران این فیلم برگزار شد. در این جلسه مازیار فکری ارشاد به عنوان منتقد جلسه با اجرای محمود گبرلو اتفاق افتاد.

**سامان سالور کارگردان فیلم در این نشست گفت: از نظر من این فیلم با چهره پردازی ویژه، فیلمبرداری صحیح و همخوان توانست بازی های برجسته بازیگران خود چون آزاده زارعی که برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت را به نتیجه برساند. این فیلم برخلاف جریان مد شده سینمای هنری است. این فیلم با وجود تمام سختی هایش با دوستی و انرژی فراوان ساخته شد.

**سیدامیر سیدزاده تهیه کننده فیلم در ادامه گفت: «آمین خواهیم گفت» برای سینمای مدرن ساخته شده است. با این وجود واکنشی که از مخاطبان در سئانس های مختلف سینماهای گوناگون دیدم همه رضایت داشتند. اینجا بعد از اکران فیلم دوستی به من گفت که فیلم شما مجوز اکران نمی گیرد. این اظهارنظر جالب بود چرا که این فیلم با توجه به پروانه ساخت و با تمام جزئیات تأیید شده ساخته شده است و اگر نتواند اکران بگیرد باید دلیل قانع کننده ای وجود داشته باشد.

**حسن زاهدی مدیر صدابرداری فیلم با بیان این که در آخر عمر فعالیت خود نیز کارهای سخت انجام می دهد، گفت: در کارنامه ام هیچ تجربه بی دفاعی وجود ندارد. این کار هم با تمام سختی‌هایش قابل قبول و دفاع است. هرچند کار من با صداگذاری بسیار خوب فیلم تکمیل شد و از نتیجه ای که امروز در سالن دیدم، راضی بودم.

**فرزاد حسنی نیز درباره انتخاب این فیلمنامه و نقش خود چنین گفت: گاهی انتخاب فیلم ها در مرحله فیلمنامه شما را با تردید مواجه می کند، گاهی این فیلمنامه شما را به جلوی دوربین می برد اما آن زمان پشیمان می‌شوید و حتی گاهی بعد از دیدن فیلم بر پرده سینما حس می کنید که اشتباه کرده‌اید. اما در مورد فیلم «آمین خواهیم گفت» و نقش‌ام هیچ اشتباهی انجام نشده است و از حضور در این فیلم کاملا راضی هستم.

*******************

چک

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کاظم راست گفتار

بازیگران: فرهاد آئیش، شاهرخ استخری، مژگان بیات، همایون ارشادی، حسن شکوهی، مریم سعادت، نفیسه روشن، فرخ نعمتی، سپند امیرسلیمانی، جشمید مشایخی و…

خلاصه داستان فیلم:

چهار نفر آدم کاملاً غریبه با هم به دلیل مالکیت مشترک بر سر یک چک علیرغم دیدگاه های اعتقادی کاملاً مغایر ناگزیرند که دو شب و یک روز کامل را باهم باشند …

**پنجمین نشست از پنجمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر متعلق به فیلم «چک» ساخته کاظم راست گفتار کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس این فیلم بود که با حضور بازیگران فیلم مریم سعادت، مژگان بیات، شاهرخ استخری و آرش برومند صدابردار و محمود گبرلو  به عنوان مجری کارشناس و علی اصغر کشانی منتقد فیلم برگزار شد.

**کاظم راست گفتار در آغاز متنی را قرائت کرد به این مضمون: «و من روزی کلنگی بر دوش خواهم گذاشت و جلد همه کتاب های جهان را پاره خواهم کرد. بر روی تیتراژ همه فیلم های جهان شوی شهرام صولتی ضبط خواهم کرد. بر کله همه تئوری پردازان جهان گونی خواهم کشید. و همه آهنگ های جهان را به ترک یک mp3 تبدیل خواهم کرد. من جهان را از بیماری پیش داوری ناشی از نام ها نجات خواهم داد. آن وقت تو را دعوت می کنم که همه کله پاچه ای با هم بزنیم و هم فیلم های بی نام ببینیم، بی ان که بدانیم روبربرسون آن را ساخته یا قدرت اله صلح میرزایی.»

**مریم سعادت بازیگر فیلم در ادامه افزود: از نظر من سخت ترین سکانس این فیلم خروج دسته جمعی مان از مسافرخانه بود در برداشت هایی که تکرار شد فهمیدم که کارگردان به تمام جزئیات صحنه اش حتی در شلوغ ترین آن ها نیز دقت می کند، آن جا بود که خیالم راحت شد که انتخاب درستی کرده ام.

**وی در ادامه افزود: به سینمای این روزگارمان ایرادی وارد است و آن هم اختراع ژانرهای مختلفی است که برای فیلم های مختلف انتخاب می شوند. فیلم من به هیچ کدام از این ژانرها تعلق ندارد. «چک» فیلم جاده ای است که تمام اتفاقات در یک خط و مرتبط و در خدمت یکدیگر رخ می دهند. با این وجود باز هم اعلام می کنم که اگر مشکلی هست تنها از طرف من اتفاق افتاده که با توجه به سه مسئولیت اصلی ای که در این فیلم بر عهده دارم نیز قابل باور است. در پایان راست گفتار گفت: باید اعتراف کنم که ریتم فیلم تا قبل از سکانس نمازجمعه خوب است و یک روال مشخصی را طی می کند اما بعد از این سکانس ریتم افت می کند تا جایی که داستان دچار کندی ریتم ویکنواختی  می شود.

*******************

**آسمان برج میلاد که در چند شب گذشته نورافشانی‌های زیبایی را شاهد بود این بار شاهد پرواز ۳۰ چترباز از فراز برج میلاد بود. این ۳۰ چترباز به مناسبت سی‌امین سالگرد برگزاری جشنواره فیلم فجر، صبح روز پنجم جشنواره از فراز برج میلاد پرواز خود را شروع کردند و در محوطه اطراف برج به زمین نشستند.این چتربازها پس از آن، در مرکز همایش های برج میلاد حضور یافتند و کنجکاوی برخی از اهالی هنر و رسانه را برانگیختند.

**از هنرمندان و مدیرانی که در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر در مرکز همایش‌های برج میلاد حضور داشتند، می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:همایون اسعدیان، پژمان لشکری‌پور، مهدی مظلومی، تورج نصر، یکتا ناصر، آناهیتا نعمتی،  سعید مستغاثی، عزیزالله حاجی‌مشهدی، سید غلامرضا موسوی، سهیل کریمی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید چاری، محمدرضا شریفی‌نیا، فریدون جیرانی، علی معلم، امیر قادری، حبیب‌الله بهمنی، امیرحسین علم الهدی، علیرضا سربخش، نورا هاشمی، کاظم راست‌گفتار، طهماسب صلح‌جو، شیرین بینا، سیاوش قاسمی، فرزاد حسنی و  …

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد