رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از ۳۰ سال (+عکس)

اکبر عبدی نیز با اشاره به برنامه «بازم مدرسه‌م دیر شد»، عنوان کرد: این برنامه ۱۵ قسمت بود که دستمزد من در هر قسمت هزارتومان بود اما کارگردان این برنامه….
تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) 

مراسم تقدیر از ۳۰ برنامه‌ساز و هنرمند حیطه‌ی کودک در قالب برنامه‌ای تحت عنوان «بچه‌های دیروز» روز گذشته ـ جمعه ـ در تالار وزارت کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که جمعی از برنامه‌سازان، هنرمندان و مخاطبان برنامه‌ی «بچه‌های دیروز» حضور داشتند، ۳۰ برنامه‌ساز و هنرمند کودک با حضور بر روی صحنه از ۳۰ پیشکسوت و برنامه‌ساز این حیطه که در سال‌های گذشته آثار ماندگاری از خود به جا گذاشتند، تجلیل کردند.
***
در ابتدای این مراسم داوود رشیدی به روی سن رفت و با خواندن لوحی از اسدالله یکتا ـ بازیگر نقش کارآگاه در سریال عروسکی «چاق و لاغر» ـ تقدیر کرد. همچنین منصور ضابطیان از مرتضی احمدی صداپیشه «روباه مکار» در کارتون «پینوکیو» تقدیر به عمل آورد.
احمدی با اشاره به نقش خود در این کارتون گفت: ما بچه‌های دیروز هستیم، اما همه چیزمان از بچه‌های امروز است. من از شانزده سالگی در خدمت مردم بودم. آنچه برای ما مهم بوده و هست محبت بی‌شائبه مردم است.
در ادامه یوسفی ـ تهیه‌کننده تلویزیون ـ با حضور بر روی سن از وحید نیکخواه‌آزاد ـ تهیه‌کننده «گلنار» ـ تقدیر کرد.

 

تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com


تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com



آزاد با اشاره به هنرمندانی که در فیلم «گلنار» نقش داشتند و امروز در میان ما نیستند، عنوان کرد: در حال حاضر تلویزیون پر از عموها و خاله‌هاست که همه عزیز و دوست‌داشتنی هستند اما باید یادمان باشد بچه‌ها به قهرمان نیاز دارند زمانی «زی‌زی‌گولو» و «مجید دلبندم» در تلویزیون چنین نقشی داشتند. اما این رسانه چندین سال است که به بچه‌ها جفا می‌کند و برای آنها قهرمان نمی‌سازد.عموها و خاله‌ها نمی‌توانند این نقش را داشته باشند.
در بخش دیگری از مراسم تقدیر از «بچه‌های دیروز»، شقایق دهقان با بیان جملاتی به معرفی هنرمند برتر بعدی پرداخت و گفت: او همیشه حامی هنرمندان بوده است و از مرضیه برومند تجلیل کرد.
برومند در صحبت‌هایی یادآور شد: هر روز که می‌گذرد بیشتر به اهمیت کاری که انجام می‌دهیم پی می‌برم و مسؤولیت آن را حس می‌کنم و متوجه می‌شوم بچه‌ها از این کار تاثیر می‌پذیرند، بنا به همین دلیل از همکارانم می‌خواهم که مواظب تولیداتشان باشند و سعی کنند روز به روز برنامه‌های بهتری برای کودکان بسازند.

 

تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com

تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com



در بخش دیگری از این مراسم محبوبه سمیعی زفرقندی ـ‌ کارگردان «بچه‌های دیروز» ـ از گیتی خامنه (مجری برنامه‌های کودک)، افشین ذی‌نوری و ژرژ پطرسی (صداپیشه رابین‌هود) تقدیر کرد و لاله صبوری(بازیگر و نویسنده) هم از الهه رضایی (مجری) تقدیر کرد.
رضایی با بیان اینکه موفقیت برنامه «بچه‌های دیروز» به خاطر سلیقه‌ی درست مسؤولان شبکه تهران بوده است، به بیان خاطراتی پرداخت.
به گزارش ایسنا، کامیار اسماعیلی که از اسدالله علایی ـ مدیر سابق گروه کودک شبکه یک سیما ـ تقدیر می‌کرد، گفت: یکی از معماهای بزرگ من این بود که چرا با وجود اینکه چهره‌های ماندگار معرفی می‌شوند و بار این کار بر عهده‌ی تلویزیون است، چهره‌های ماندگار تلویزیون معرفی نمی‌شوند؛ خوشحالم که این اتفاق در تلویزیون رخ می‌دهد.
در ادامه مهیار مجیب ـ بازیگر نقش «عمو نیما» در برنامه «رنگین‌کمان»‌ ـ از پرویز ربیعی ـ دوبلور «پت پستچی» و «پدر پسر شجاع» ـ تجلیل کرد.
ربیعی در سخنانی کوتاه تاکید کرد: من بیشتر در فیلم‌ها و سریال‌ها صحبت کردم اما چند کارتون که در آنها صداپیشگی کرده‌ام مثل «پسر شجاع» ماندگار شده‌اند و مردم مرا با این نقش‌ها می‌شناسند و همیشه من را با این سوال میخکوب می‌کنند که نام «پدر پسر شجاع» قبل از تولد او چه بوده است.
همچنین زهرا عاملی ـ مجری و شاعر کودک ـ از شکوه قاسم‌نیا (ترانه‌سرا) و نوید محمودی (تهیه‌کننده برنامه «نردبان») از ناصر چشم‌آذر (ترانه‌ساز و آهنگساز) تقدیر کردند.
چشم‌آذر در صحبت‌هایی به بیان تاریخچه‌ی فعالیتش در حیطه ترانه‌سازی پرداخت.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر مسعود احمدی ـ مدیر شبکه تهران ـ از خانواده‌ی شهید محسن مرادی که اولین پیامک را به برنامه «بچه‌های دیروز» زده بودند، تجلیل به عمل آورد.
به گزارش ایسنا، نیلوفر امینی از مریم نشیبی ـ گوینده «شب‌بخیر کوچولو» ـ بابک بادکوبه از مجید قناد و مسعود فروتن (کارگردان) از بیژن بیرنگ تقدیر کردند.
بیژن بیرنگ گفت: یکی از مشکلات من از یک سال و نیم پیش این است که هر جا می‌روم باید در مورد مسعود رسام، کسی که در کنار من نیست و همیشه جایش خالیست صحبت کنم.
وی سپس به بیان نحوه آشنایی‌اش با مسعود رسام پرداخت و افزود: ساختن برنامه برای کودکان و وارد دنیای آنها شدن، ویژگی خاصی دارد و ما در دنیای آنها بالاجبار باید افکار و عقایدمان را کنار بگذاریم و به کودکان توجه کنیم. دنیای کودکان دنیای پاک و منزه است. عده‌ای در این مملکت با شروع انقلاب با تمام وجودشان در این حیطه تلاش کردند، اما سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا این برنامه‌سازان هنوز قادر به کار هستند. اگر این‌طور است باید شرایطی را به وجود بیاوریم که این برنامه‌سازان بتوانند به کار در حیطه‌ی کودک ادامه دهند.
به گزارش ایسنا، شانزدهمین فردی که در این مراسم از او تقدیر شد اکبر عبدی با برنامه‌ی «بازم مدرسه‌م دیر شد» بود. عبدی با بیان اینکه مثل همیشه دیر کرده از مدیران شبکه تهران که قبل از فوت هنرمندان به فکر تقدیر از آنها افتاده تشکر کرد.

 


تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com



در ادامه راضیه برومند از فریبا شاهین‌مقدم (صداپیشه «چوبین» و «ای‌کیو‌سان»)، هومن حاجی عبدالهی از جواد پزشکیان (صداپیشه «میتی‌کمان» و «اسکوچ»)، عارفه عباسی (عروسک گردان) از عادل بزدوده (عروسک‌ساز کودک)، راد (مجری و گوینده شبکه تهران) از ناهید امیریان (صداپیشه «جینا اردک پینوکیو»)، علیرضا رئیسی از بهروز بقایی، داود منفرد از تورج نصر، مهرداد نظری از بهرام شاه‌محمدلو، بهرام عظیمی(خالق «سیاساکتی») از بهروز یغمائیان (انیمیشن‌ساز) تجلیل کردند.
بهروز یغمائیان در سخنانی عنوان کرد: پیش از این تجربیاتی در حیطه‌ی انیمیشن داشتیم اما سریال‌سازی هنوز شروع نشده بود. امروز خوشحالم که مجموعه بزرگی از گروه‌های جوان کار انیمیشن انجام می‌دهند و حتی انیمیشن‌های ما از مرزها فراتر رفته و به زبان‌های دیگر ترجمه شده است.
در بخش دیگری از مراسم تجلیل از هنرمندان عرصه‌ی کودک، تهیه‌کننده برنامه «رنگین‌کمان» از پروین شمشکی تقدیر کرد.
شمشکی با اشاره به محسن یوسف‌بیک (بازیگر نقش «هوشیار») که به تازگی از دنیا رفته، گفت: بعد از سی و شش سال کار کودک هنوز دینم را به بچه‌های ایران ادا نکرده‌ام و سعی می‌کنم برنامه‌هایی بسازم که در فرهنگ‌سازی برای بچه‌ها تاثیر داشته باشد.
در پایان علی تفرشی (خواننده) که برای اجرای ترانه روی صحنه رفته بود، از هوشنگ مرادی کرمانی که به دلیل کسالت در این مراسم حاضر نشده بود و فرزندش سلام او را به «بچه‌های دیروز» رساند، تجلیل کرد.
*** حاشیه‌ها
ـ آزاده پورمختار، حمید جبلی و ایرج طهماسب نیز قرار بود در این مراسم تندیس افتخار دریافت کنند که به دلیل مشغله‌های کاری نتوانستند در مراسم حاضر شوند.
ـ دکور جشن «بچه‌های دیروز» به شکل یک تلویزیون سیاه ‌و سفید و قدیمی بزرگ بود که روی آن آنتن‌هایی نصب شده بود.
ـ با تقدیر از هر برنامه‌ساز قسمت‌های برنامه‌ها و خاطرات مربوط به او پخش می‌شد که مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفت.
ـ برگزاری این برنامه با تاخیر زیادی همراه بود که موجب شد مدیر گروه کودک شبکه پنج از مخاطبان عذرخواهی کند.
ـ هر لوح تقدیر که به برگزیدگان اهداء می‌شد، دارای یک متن جداگانه بود که مختص این فرد نوشته شده و توسط اهداکننده خوانده می‌شد.
ـ مریم نشیبی (مجری برنامه «شب بخیر کوچولو»)، برای فراموش نکردن اسامی که قرار بود از آنها نام ببرد این اسامی را روی دستش یادداشت کرده بود که از آن به عنوان تقلب یاد کرد.
ـ شروع مراسم با پخش آیتم قدیمی برنامه کودک و صحبت‌های الهه رضایی و گیتی خامنه همراه بود که با «بچه‌های دیروز» به زبان بچه‌گانه صحبت کرد.
ـ مرتضی احمدی در پاسخ به این پرسش که چرا به صورت خمیده راه می‌رود، خطاب به مخاطبان گفت: تا زنده هستم در مقابل شما سرم را به عنوان تعظیم فرود می‌آورم.
ـ مرضیه برومند جایزه‌اش را به خواهرش احترام برومند تقدیم کرد و گفت: مسؤولان اشتباه کردند که او را دعوت نکردند، من جا پای او گذاشتم و اگر او نبود من هم نبودم.
ـ مجید قناد در هنگام دریافت جایزه‌اش و پخش قسمت‌هایی از برنامه «از مدرسه تا مدرسه» دچار احساسات شد و عنوان کرد: این اشک شوق است؛ من عاشق بچه‌ها هستم، اگر روزی به من گفته شود با بچه‌ها کار نکن، خواهم مرد.

 


تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com



ـ اکبر عبدی نیز با اشاره به برنامه «بازم مدرسه‌م دیر شد»، عنوان کرد: این برنامه ۱۵ قسمت بود که دستمزد من در هر قسمت هزارتومان بود اما کارگردان این برنامه سه هزار تومان از دستمزدم را هیچ‌وقت به من پرداخت نکرد.
ـ بهرام عظیمی نیز با اشاره به آنتن‌هایی که به صورت نمادین روی تلویزیون داخل صحنه قرار داده شده بود، گفت: الان دیگر این‌طور نیست و آنتن‌ها به صورت بشقاب شده و به جای دو کانال دو هزار کانال را دریافت می‌کنند.

 

 

تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com


تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com


تجلیل از بچه‌های دیروز تلویزیون پس از 30 سال (+عکس) www.TAFRIHI.com

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد