رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

«اصغر فرهادی» در رتبه‌ چهارم ۱۰۰ شخصیت برتر نشریه‌ تایم

نظرسنجی نشریه‌ی تایم برای انتخاب ۱۰۰ شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ در حالی (۶ آوریل) پایان خواهد یافت که اصغر فرهادی، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در رتبه‌ی چهارم این فهرست قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشریه‌ی آمریکایی «تایم» همچون سال‌های گذشته اقدام به نظرسنجی از کاربران اینترنتی برای انتخاب ۱۰۰ شخصیت برتر سال کرده است که فرصت حضور در این نظرسنجی (جمعه) پایان می‌یابد.
فهرست شخصیت‌های منتخب و همچنین چهره‌ی برگزیده سال روز ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین) از سوی وب‌سایت «تایم» معرفی خواهد شد.

در حال حاضر اصغر فرهادی با کسب ۱۱۹ هزار و ۸۵۵ رای در رتبه‌ی چهارم ۱۰۰ شخصیت منتخب نشریه‌ی تایم قرار گرفته است. بیش از ۸۵ درصد از کاربرانی که به اصغر فرهادی رای داده‌اند، وی را شایسته‌ی حضور در میان چهره‌های برتر دانسته‌اند.
اصغر فرهادی با آخرین فیلم خود «جدایی نادر از سیمین» موفق به کسب جایزه‌ی اسکار و جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی شد. این کارگردان ایرانی در حالی رتبه‌ی چهارم نشریه‌ی تایم را در اختیار گرفته است که چهره‌های نامدار عرصه‌ی سیاست، ورزش و هنر پایین‌تر از وی دیده می‌شوند.
نام‌های آشنایی چون لیونل مسی، ولادیمیر پوتین، بشار اسد، رجب طیب اردوغان، جرج کلونی، مارک زوکربرگ، دانیل کریگ، مریل استریپ، آلک بالدوین، مایکل فلپس، براد پیت، اپرا وینفری، دنی بویل و، مارتین اسکورسیزی از دیگر شخصیت‌هایی هستند که در فهرست چهره‌های منتخب نشریه تایم دیده می‌شوند.
اصغر فرهادی درحالی در نظرسنجی نشریه‌ی تایم در رتبه‌های ابتدایی قرار گرفته است که طرح فیلم‌نامه‌ی بعدی او که اوایل مهر ماه در پاریس فیلمبرداری خواهد شد، از بین ۲۰۰ طرح ارائه‌شده رتبه‌ی نخست را دریافت کرد.
کمیسر امور آموزش فرهنگ و جوانان اتحادیه‌ی اروپا اخیرا اعلام کرده است که قرار است، اولین جایزه‌ی رسانه‌ای این اتحادیه به اصغر فرهادی اهدا شود. این جایزه روز ۲۰ ماه می (۳۱ اردیبهشت) در جشنواره‌ی کن به این فیلم‌ساز ایرانی تعلق خواهد گرفت.
جایزه رسانه‌ای اتحادیه اروپا توسط داوران مستقل و اعضای کمیسیون آموزش، فرهنگ، زبان و جوانان اتحادیه‌ی اروپا به پروژه‌هایی اهدا می‌شود که سهمی متعهدانه در توسعه‌ی چند فرهنگی ایفا می‌کنند. این جایزه به‌خاطر پروژه‌‌ی مشترک فرهادی و «الکساندر موله گی» از کمپانی «ممنتو» به این دو اعطا می‌شود.
«اندرولا واسیلیو»، کمیسر امور آموزش و پرورش، جوانان و فرهنگ و چند زبانی اتحادیه‌ی اروپا با اعلام اینکه از اهدای این جایزه به اصغر فرهادی مفتخر است، گفت: «فیلم جدید فرهادی به هویت فرهنگ پر مایه و باز اروپایی در زندگی روزمره می‌پردازد و اصغر فرهادی پس از موفقیت جهانی «جدایی» به سوژه‌ای متعهدانه درباره‌ی جهان‌شمولی برابری روی آورده است.»
اصغر فرهادی هم در پی اعلام اهدای این جایزه گفت: «در جهانی که سیاستمداران در صدد تبدیل رنگین‌کمان زیبای تنوع فرهنگی در دنیای امروز به دایره‌ای از اختلاف و درگیری فرهنگی هستند، دریافت این جایزه بسیار دلگرم‌کننده است.»
فرهادی همچنین از انتخاب جایزه‌ی رسانه‌ای اتحادیه‌ی اروپا قدردانی کرد و این جایزه را نوید چشم‌اندازی شفاف از مبادله و احترام متقابل دانست. بودجه‌ی جایزه‌ی رسانه‌ای اتحادیه‌ی اروپا معادل ۹۰۰ میلیون یوروست که به ابتکارها و پروژه‌های سمعی و بصری مربوط به مسایل فرهنگی و مناسبات انسانی می‌پردازد. انتهای پیام

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد