رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.

رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

کانال رسمی سایت تفریحی

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

گفتگوی نوروزی با آزاده نامداری

خانمی که شما باشید…! تعجب نکنید قصد تعریف ماجرای هیجان انگیزی را برای تان نداریم، این عنوان برنامه ای است که این روزها آزاده نامداری به همراه جمعی از همکارانش که سعی شده بیشتر خانم ها باشند مشغول ساختش هستند تا در روزهای عید نوروز مهمان خانه های شما باشند. برای معرفی این برنامه سراغ خانم نامداری آمدیم؛ سر ضبط قسمتی که مائده طهماسبی که عاشق سفر است روبه روی خانمی می نشیند که از این کار متنفر است و احساس می کند برنامه های زندگی اش با رفتن به سفر به هم می ریزد و نرگس محمدی یا همان «ستایش» معروف، به عنوان کسی که توانسته در عرصه بازیگری موفق باشد روبه روی نیلوفر دوستی می نشیند که برخلاف تلاش زیادی که برای بازیگری دارد از بی توجهی هایی که نسبت به او می شود، گله مند است. راستی یادتان باشد که آزاده نامداری و احسان علیخانی، مجریان ویژه برنامه سال تحویل هستند پس این برنامه را از دست ندهید.

● آزاده نامداری: دغدغه ام این بود که برنامه ام خیلی زنانه باشد

ما به دنبال یک برنامه عیدانه برای شبکه ۲ بودیم که یکی از دوستانم پیشنهاد داد روی برنامه ای زنانه کار کنیم. براساس آن با سحر رضوی، سمانه فراهانی، سهیلا مهرافزا و بعد هم آقای سیدوحید حسینی که به جمع ما اضافه شدند، طرح های زیادی دادیم تا بالاخره به اینجا رسیدیم و ۱۵ موضوع را که احساس کردیم مربوط به زنان می شود و زیاد در موردش اظهارنظر می کنند مثل رانندگی، آشپزی، بازیگری و… به عنوان قسمت های این برنامه در نظر گرفتیم و با کمک حافظه مان در این زمینه و دوستان خبرنگاری که داشتیم به این ترکیب مهمانان رسیدیم.

فکر اولیه ام برای ساخت «خانمی که شما باشید» این بود که از خانم ها و آقایان در مقابل هم استفاده کنم که بعد به ۲ دلیل منصرف شدم؛ یکی این که ممکن بود مشکلات پخش تلویزیونی پیدا کنیم و دیگری این که دغدغه ام در «خانمی که شما باشید» این بود که برنامه ام خیلی زنانه باشد. حتی اگر به عوامل برنامه هم نگاه کنید متوجه می شوید که این برنامه خیلی زنانه است و تا جایی که شده، از زنان برای این کار استفاده کرده ایم، به جز آقای حسینی که خیلی به ما در ساخت برنامه کمک کرد.

● سفر با فرهاد آئیش خوش می گذرد

مائده طهماسبی: ۴ سال پیش همین موقع ها بود که به آلمان و بعد به فرانسه، سپس به برزیل و در آخر به بوینس آیرس رفتم و در آخر مجددا به آلمان بازگشتم تا با یکی از دوستانم که در آنجا به من ملحق شد، سفرمان را ادامه بدهیم. ما از برلین به اروپای شرقی رفتیم و مسیرمان را با قطار به پراگ، براتیسلاوا، وین، بوداپست ادامه دادیم و از آنجا با هواپیما به ایران برگشتیم. قبل از سفر همیشه در مورد جایی که می خواهم بروم مطالعه می کنم. من با فرهاد آئیش در سفر آشنا شدم. اگر اهل سفر نبودم اصلا با چنین آدمی آشنا نمی شدم و خیلی حیفم می شد به دلیل این که می بینم بزرگ ترین موهبت زندگی ام، در سفر برایم اتفاق افتاد. همیشه با آدم هایی به سفر می روم که به من خوش بگذرد اما وقتی با فرهاد به سفر می رویم، خیلی به ما خوش می گذرد به دلیل این که عادت ها، خورد و خوراک و همه چیزمان شبیه یکدیگر است و پول های مان هم یک کاسه است. اما وقتی با شخص دیگری سفر می روید باید ملاحظاتی را رعایت کنید.

● آدم هایی که با هم فرق دارند و…

«خانمی که شما باشید»، برنامه زنانه ای است که هر روز میزبان ۲ مهمان خانم است که یکی از آن ها فرد شناخته شده ای برای بینندگان و دیگری از افراد معمولی جامعه است. سعی مان این بود که یک نقطه اتصال بین این ۲ نفر پیدا کنیم که غالبا نیز نقطه تضاد آن هاست. مثلا برنامه ای درباره ترس خانم ها داریم که بهناز جعفری و مهسا احمدی مهمانانش هستند. بهناز آدمی نسبتا ترسو است اما مهسا احمدی بدلکار اوست و به جای او بدل کاری می کند، منتها در ادامه برنامه می بینیم که با این وجود، بهناز از حشراتی مثل موش و سوسک نمی ترسد اما مهسا می ترسد!

یا بخش دیگری مربوط به رانندگی خانم ها می شود که در آن لاله صدیق به عنوان زنی که «قهرمان رالی» است مقابل خانمی می نشیند که آرزویش این است بتواند رانندگی کند و ۱۵ بار در آزمون رانندگی رد شده است!

یک برنامه هم داریم درباره تفاوت نسل ها که در این بخش من و خانم ژاله صادقیان به عنوان ۲ مجری از ۲ نسل مختلف حضور داریم. خانم صادقیان، کسی است که خیلی از روی اصول کلاسیک ادبیات صحبت می کند و بسیار مودب است و خیلی زیاد می داند و من هم در مقابل او هستم به عنوان کسی که متعلق به این نسلم و جملاتم را تندتر و شاید جویده تر بیان می کنم و ممکن است به اندازه او مودب نباشم و در مورد تفاوت نسل ها با هم صحبت می کنیم که شاید سلیقه نسل امروز منم و سلیقه نسل قدیم خانم صادقیان بوده و… این ها بخش هایی از برنامه ۱۵ قسمتی «خانمی که شما باشید» بودند که در ایام نوروز هر شب بعد از اخبار ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۲ پخش خواهند شد.

● سفر دوست ندارم اما…

من خیلی علاقه مند به عید و تعطیلات آن نیستم که آن هم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی این که شاید ما در اسفندماه خیلی تلاش می کنیم و هیجان داریم ولی از فردای سال تحویل یکدفعه همه چیز آرام می گیرد و سکونی به وجود می آید و از آنجا که من سکون را دوست ندارم باعث می شود که خیلی این تعطیلات را هم دوست نداشته باشم. تنها نقطه مثبت تعطیلات نوروزی برای من این است که می توانم کنار خانواده ام باشم. متاسفانه من خیلی اهل سفر نیستم اما تحت تاثیر حرف های خانم مائده طهماسبی در مورد سفر قرار گرفتم و دیدم چقدر بد است که من تا این حد پایم بسته است و احساس می کنم که در سفر دلم برای برخی کارها و آدم ها تنگ می شود. چقدر خوب است که آدم بتواند رها باشد و مثلا یک ماه همه چیز را زمین بگذارد، موبایلش را خاموش کند و به سفر برود و این طور تعلق خاطر به کسی و چیزی نداشته باشد. البته این کار خیلی توانایی می خواهد که من هنوز در خودم نمی بینم.

● مائده طهماسبی: ما عاشق سفریم

مائده طهماسبی، همسر فرهاد آئیش بازیگر تئاتر و سینما، اولین مهمان برنامه «خانمی که شما باشید» بود؛ مهمانی که با انرژی غیرقابل توصیفش می تواند تمام فراریان از سفر را به این مقوله علاقه مند کند. وقتی با خانم طهماسبی مشغول صحبت می شوید، احساس می کنید که فرهاد آئیش روبه روی تان نشسته، به دلیل این که این زوج آنچنان شبیه یکدیگر هستند و آنقدر از یک دریچه به دنیا و اتفاقاتش نگاه می کنند که متحیر می مانید. حتی در انتخاب خاطره های شان هم اشتراک بسیار جالبی دارند. طهماسبی و آئیش چند سال است که گیاه خوارند به همین دلیل در جریان سفرهای شان نیز ظاهرا آنچنان که از گفته های خانم طهماسبی برمی آید کشورهایی برای شان زیبایی بیشتری دارند که این مقوله در آن ها به شکل پررنگی وجود دارد.

● احساس کردم فست فود بیش از حد، من را به خود وابسته کرده

دلیل این که من و فرهاد گوشت نمی خوریم این نیست که می خواهیم ادعای این را داشته باشیم که آدم های خیلی خوبی هستیم و نمی خواهیم حیوانات را بکشیم و… واقعیت این است که ما با این کار خواستیم یک سبک زندگی را برای زندگی خودمان انتخاب کنیم به دلیل این که من به غذاهای فست فودی خیلی علاقه پیدا کرده بودم و احساس می کردم بیش از حد من را به خود وابسته و تنبل کرده است. شاید آدم ابتدا متوجه نشود اما این طور سریع سرویس گرفتن از بیرون برای غذا، به مرور زمان باعث می شود که به جان و روح آدم صدمه وارد شود. امروز به جایی رسیده ام که دیگر اگر هم بخواهم نمی توانم غذاهای گوشتی بخورم. ما با هم فکر کردیم که نوع زندگی مان را عوض کنیم و آرام آرام آن سبک غذا خوردن و رفتن به آن رستوران ها را کنار بگذاریم. بعد از مدتی غذاهای گیاهی، غذای ما شدند. جالب است که بدانید این نوع رژیم غذایی هم برای خودش دنیای بزرگی دارد. وقتی ما این کار را کردیم متوجه شدیم حتی همبرگرهایی با استفاده از این مواد غذایی درست می شوند یا پنیری وجود دارد که از سویاست و می توانید مانند گوشت آن را خرد کنید و در غذای تان بریزید.

● هند، بهشت گیاه خواران است

یک بار با همسرم به هند سفر کردیم. ابتدا در بمبئی بودیم و بعد به گوا رفتیم. این کشور هنوز پیشرفت نکرده اما مردمان خیلی خوب و مهربانی دارد. خاطره های خیلی خوبی از هند داشته و این کشور را خیلی دوست دارم. در آنجا سوار فیل شدم و به چند معبد سرزدیم. هند واقعا بهشت گیاه خواران است به دلیل این که بیشترشان بودایی هستند و به حیوانات احترام خاصی می گذارند و آنها را نمی کشند. شما گاهی در رستوران های هند می توانید ۶۰ نوع غذای گیاهی را در منوهای شان ببینید که واقعا دوست داشتنی و خوشمزه اند. در جریان سفرهایی که به کشورهای مختلف داشتم، ۵ ۴ بار به برزیل رفتم و همیشه احساس می کردم به این کشور انس خاصی دارم و این تصور در من شکل می گرفت که قبلا در آنجا زندگی کرده ام! به دلیل این که آنقدر در آن جامعه خوب و راحتم و برایم آشناست که فکر می کنم شاید زمانی با آن ها هم فرهنگ بوده ام.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»